menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
Die zit nog niet eens bij Jong.
Dan kom je op Timber of Kühn uit...

En verder qua buitenspelers?
Ms had je beter Traoré een kans kunnen geven ipv KJ of Siem.

Ja dat zijn de enigen. Of Bande, maar die speelt ook nog maar net.
Traore is een centrumspits. Zo’n jongen moet je rustig brengen. Liet trouwens ook niks zien tegen Willem II als invaller.
Wat mij betreft had je gewoon door moeten gaan op dezelfde weg, dan waren er nog wel wat kansen gekomen. Nu met KJH en Siem haalde je alle voetbal uit de ploeg.

Ja, beter doorgaan op de oude weg en niet die wissels en speelstijl omgooien...

Atalanta gaat zo met 7 punten door naar de volgende ronde

Ja gebeurt zelden dat een club met 10 punten niet doorging, Porto in 2015 was de laatste...

luigifort schreef:

Wat denk je van Club Brugge. 3 schamele puntjes en gewoon door naar de EL.

Ja te erg...
Ik wil geen Club Brugge of Apoel ofzo in de EL Doe maar de "kampioenen" route meteen. Leverkusen, Benfica etc. De klappers...

Benfica kan niet meer zag ik, Inter ook niet.
Die zijn geplaatst, net als Ajax.
Leverkusen kan wel. Zou leuk zijn. Maar morgen komen er nog 8 mogelijke tegenstanders bij.

luigifort schreef:

Zenit is met 7 punten 4e geworden en dus helemaal naar huis.

Voor vanavond hopen dat de NL clubs ons weer punten en aanzien gaan bezorgen!

Er zijn 2 clubs die Nederland representeren en dat zijn Ajax en AZ en daar blijft het na vanavond ook bij...

PSV heeft echt hopeloos gefaald. Ajax heeft dat trouwens in het verleden ook weleens gehad, het is vooral jammer voor de coëfficiënten lijst.

luigifort schreef:
Er zijn 2 clubs die Nederland representeren en dat zijn Ajax en AZ en daar blijft het na vanavond ook bij...

Ik bedoel 1 club: Ajax.

Zonde zeg, dit seizoen kunnen we echt bonuspunten pakken voor de komende jaren. Kan nog steeds, maar zal weer van Ajax moeten komen inderdaad.

Ajax moet tegen een van deze:

APOEL Nicosia
Bayer Leverkusen
Club Brugge
CFR Cluj
Eintracht Frankfurt
Getafe
FC Kopenhagen
Ludogorets
Olympiakos Piraeus
Rangers
AS Roma
Shakhtar Donetsk
Sporting Portugal
VfL Wolfsburg
Wolverhampton Wanderers.

Rangers of de Wolverhampton Wanderers zou mooi zijn, mooie ambiance!

Ja lijkt mij ook, dat spel ligt ons ook wel.
Kopenhagen of Brugge mag ook.
Liever geen Oostblok.

Het zal wel een Duitse club worden vrees ik.
Of Sporting of zo.

Laat de winterstop maar snel komen ?

Ms is Ten Hag tactisch nog zo goed niet. Lukte t allemaal, omdat iedereen meestal fit was.

Ik vond ze er vermoeid bij lopen, niet fris.

Ik ben in December ook minder dan in Juni

Geen Memphis op het EK

Bye bye Mark we gaan je missen

Chagrijnige kop van m

We hadden tegen Atalanta gespeeld. Een zekere kwart finale dus door de neus geboord

Niet ontevreden met Getafe. Voetballende ploeg en redelijk aansprekende naam nog. Beter dan Cluj, Ludogorets of een Portugese ploeg...

Ja, zag het, Atalanta-Valencia, twee clubs die er allang uit hadden moeten liggen.
Chelsea mag tegen Bayern, was ook leuk geweest.

Getafe ken ik helemaal niet. Maar vorig jaar 5e in Spanje en nu 4e, boven Atletico en Valencia.
Dat zal wel een sterke ploeg zijn dan. Dan zul je echt weer in topvorm moeten zijn.

Id zullen we aan de bak moeten ja, maar tegen Club Brugge of Ludogorets had ik ws 2 avonden niet gekeken Die EL boeit me niet zo, tenzij we achtereenvolgens Getafe, Rangers, Leverkusen, Arsenal en Inter in de finale loten bv.

Johan de Witt schreef:

Dat zal wel een sterke ploeg zijn dan. Dan zul je echt weer in topvorm moeten zijn.

Veltman kan echt Niet Meer. Ik voel me niet veilig met die houten klaas achterin.
Dat neem ik Ten Hag wel kwalijk. Schuurs is in alle opzichten een verbetering. Kijk nu wat ons dit heeft gekost...

Gast
geplaatst: vandaag om 18:13 uur

geplaatst: vandaag om 18:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.