menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
avatar van Slainte_Mhath
Veltman, altijd, maar dan ook altijd betrokken bij tegendoelpunten en kaarten.
Absoluut geen Ajax-niveau. Helemaal eens met Luigi.

Alvarez op het middenveld is ook te statisch, is die Marin echt zo slecht dan?

avatar van luigifort
Alle 6 wedstrijden zijn we beter. 1 of 2 foutjes maken we en dan krijg je goals tegen en dat is meestal Veltman ja.

avatar van luigifort
Come on boys!!!

Pffff luigifort wat is dit man

avatar van Jason82
Balen dat je neres en promes mist. Spannende slotfase! Come on ?

avatar van Johan de Witt
Hij moet een keer goed vallen. Maar dat doet hij niet.
Echt balen.

avatar van Johan de Witt
MInimaal 9 minuten extra mag ik hopen...



Hoe kan dit nou? Gvd

avatar van Gretz
Sowieso weer genaaid door een corrupte scheids. Vergelijkbaar met Chelsea uit en de poule met Real en Zagreb in 2011. Hier kun je niet van winnen... spel ligt ruim 2 minuten stil door die rode kaart in blessuretijd en dan komt er 1 minuut bij. Niet uit te leggen. Op deze manier blijven teams tijdrekken, het loont gewoon dan

avatar van Johan de Witt
Ja triest. Maar Ajax was vandaag te slordig.
Uiteindelijk ben je twee keer genaaid tegen Chelsea, thuis en uit. Daar heb je het verloren.

Vandaag dapper gestreden maar onnauwkeurig in de eindfase.

Het vertrouwen ontbreekt.
Dat zag je al een paar weken aankomen.

AZ uit wordt ook nog lastig genoeg.

avatar van luigifort
1. We zijn minder in vorm.
2. Lang en Dest op de vleugels is geen Promes en Neres
3. Door spelers missen ander systeem en blok op middenveld met Alvarez ipv vd Beek en Ziyech op 10.
4. Te slordig, minder geduld, pech, bal mag er niet in.
5. Turpin
6. Chelsea uit en thuis id, genaaid. Promes onterecht afgekeurd thuis. Uit 2 x rood, 2 penalties en een buitenspelgoal.
7. Dat zijn teveel dingen en dan mag het niet ofzo. Het ligt dus niet eens per se aan alleen vandaag, maar teveel pech en tegenwerking in meer wedstrijden. Zoiets hangt ook wel eens over Ajax heen. Veel kansen, geen goal. Het tragische van mooi spel en geen prijzen.

avatar van luigifort
Nu maar de EL winnen. Al kijk ik niet uit naar Slavia Praag bv in de volgende ronde
Sowieso zijn we uit beter dan thuis, das ook een dingetje. Zie Chelsea en Valencia, maar ook Juve en Real vorig jaar.
Blessures nu ook, niks valt onze kant op dit jaar, dat maakt het heel zuur. Dest, Lang en Alvarez in je team, dan red je het gewoon niet. Doet me denken aan de gouden CL jaren van 95 en 96 en dan in 97 met een veel mindere lichting als Wooter en Musampa er flink af gaan tegen Juve in de halve finale.
Tottenham vorig jaar was ook een mirakel dat ze de finale haalden. Veel is dus ook afhankelijk van geluk etc...

avatar van eRCee
Ze waren ook wel erg snel zenuwachtig aan het worden vond ik. En men maakt zich teveel afhankelijk van Ziyech, die krijgt ballen van medespelers die op twee meter afstand van hem staan.

avatar van luigifort
Toen KJ erin kwam was het alle ballen pompen en geen voetbal meer en dat was niet nodig, we hadden nog 20 min...

avatar van Johan de Witt
Ja dat was weer een trieste wissel.
Nog overtroffen door Zzzziem...

avatar van Slainte_Mhath
luigifort schreef:
Toen KJ erin kwam was het alle ballen pompen en geen voetbal meer en dat was niet nodig, we hadden nog 20 min...


Ik appte op een gegeven moment mijn broer. Nog 37 minuten, die aan zullen voelen als 7. En zo was het.
Het spel lag voortdurend stil, geen bal kwam meer aan.

avatar van luigifort
Mee eens, bij het eerste opstootje dacht ik al: we gaan niet meer scoren. Het leek Nederland - Portugal wel op een gegeven moment...

avatar van Johan de Witt
Iemand een rode kaart aansmeren in de 93e minuut hielp ook niet. Dat kost je alleen maar tijd.

avatar van luigifort
Dat vind ik 1 van de ergste dingen in het voetbal. Dat je na een overtreding gaat rollebollen op de grond, terwijl je achter staat en nog maar een paar minuten te spelen hebt. Sta op en zet dat ego opzij voor het grotere doel: je club!

avatar van Johan de Witt
Ja maar het grotere doel kan uiteraard ook zijn dat je met 11 tegen 10 komt te staan, dus in die zin snap ik het wel. Maar in de 93e minuut moet je zoveel tegenwoordigheid van geest hebben om te weten dat dat voordeel niet opweegt tegen het nadeel van de minuten die je zo verliest.

avatar van luigifort
Het mocht gewoon niet zo zijn, ook van Turpin niet. Blind wees hem op de verloren tijd en Turpin wees op zn klokje zo van het komt goed en een halve minuut later fluit ie af

avatar van Johan de Witt
Ja oneerlijker en duidelijker krijg je het niet.
Zuivere speeltijd is een utopie in het voetbal helaas.

avatar van luigifort
Wij gaan gewoon de EL winnen en dan spelen we de Supercup en spelen de CL winnaar kapot

avatar van Johan de Witt
Zou mooi zijn! Maar tegen die tijd is de helft van ons team én de trainer al weg vrees ik.

avatar van luigifort
Ten Hag rot op!

avatar van luigifort
Onana
Mazraoui Blind Schuurs Tagliafico
Martinez
Vd Beek Ziyech
Lang Tadic en nog iemand
Had beter geweest, dan had je geen concessies gedaan aan je speelstijl...

avatar van Johan de Witt
Nee klopt, maar die ‘nog iemand’ zou Promes, Neres of Labyad moeten zijn. Had in dit geval dus een speler die nog slechter dan Labyad is moeten zijn. Die hebben we helaas niet.

Ik kon dus prima leven met de opstelling van gisteren. Alleen die wissels waren weer dramatisch.

avatar van luigifort
Ms Sontje Hansen...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:55 uur

geplaatst: vandaag om 18:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.