menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
En niet goed voor je hart..

Hahaha, Lille moet haast wel het slechtst afmakende team ooit zijn in de CL. Zelf op 6-7 m voor de goal krijgen ze de bal niet tussen de palen

Lille weigert te scoren. Best een goede ploeg eigenlijk

Haha echt elke week lukt dit

Vrees gebroken elleboog Ziyech...

Gebroken winning streak
Winterstop komt te laat...
Hopen dat het dinsdag goed gaat

Johan de Witt schreef:
Gebroken winning streak
Winterstop komt te laat...
Hopen dat het dinsdag goed gaat

Komt goed, was begrijpelijk dat Ajax gemakzuchtig was. In de eredivisie gaat het vaak te makkelijk! Willem II speelde best leuk, en bij Ajax mocht de bal er niet in. Kan een keertje gebeuren

Hmm, maak me toch wel zorgen.
Zeker als je zo’n Siem de Jong ziet lopen.
Begrijp Ten Hag soms nog steeds echt niet.

Als Ajax zn spelletje op 90 procent of minder speelt kun je eraf gaan. Daarom altijd 100 procent geven. Missen nu ook bepaalde spelers. Onana ook twijfelgeval nu. Turpin de scheids vind ik wel een goeie. Let's hope, maar ik heb een slecht voorgevoel. Dan moet Chelsea maar gelijk spelen... Lille vorige week ook bij Lyon uit gewonnen...

Nee, Siem kan echt niet meer...

luigifort schreef:
Als Ajax zn spelletje op 90 procent of minder speelt kun je eraf gaan. Daarom altijd 100 procent geven. Missen nu ook bepaalde spelers. Onana ook twijfelgeval nu. Turpin de scheids vind ik wel een goeie. Let's hope, maar ik heb een slecht voorgevoel. Dan moet Chelsea maar gelijk spelen... Lille vorige week ook bij Lyon uit gewonnen...

Nee, Siem kan echt niet meer...

Het wordt echt weer afzien dinsdagavond, wat een vreselijke spanning...

Ondraaglijk ja. 90 minuten hartverzakking.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:00 uur

geplaatst: vandaag om 14:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.