menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
avatar van luigifort
Valencia en Chelsea moeten nu tegen elkaar. Het beste is als er daar eentje wint, denk ik. Wij winnen bij Lille, hoe maakt niet uit. Dan spelen we nog thuis tegen Valencia.

avatar van luigifort
Je kan gewoon net zo goed niet meer voetballen, t wordt teveel verkloot zo. Niet alleen omdat t nu Ajax is, maar bij elke wedstrijd die zo gefloten wordt...

avatar van luigifort
Lees net ook dat als een overtreding leidt tot direct rood of 2e geel en rood dat er geen voordeel gegeven mag worden. Dus alles na de overtreding van Blind telt dan al niet meer. De scheidsrechters en Fifa doen ook maar wat, houden zich niet eens aan hun eigen regels...kortom je kunt net zo goed niet meer voetballen...en dan heb je ook nog ns een Var he, waar zit die er dan voor?

avatar van Johan de Witt
Nee, Chelsea moet winnen, die eindigen thuis tegen Lille, die zijn er sowieso. Valencia moet je achter je houden. Als je wint bij Lille ben je er dan al.
Maar met wie achterin? Schuurs en Alvarez?

avatar van Johan de Witt
luigifort schreef:
Lees net ook dat als een overtreding leidt tot direct rood of 2e geel en rood dat er geen voordeel gegeven mag worden. Dus alles na de overtreding van Blind telt dan al niet meer. De scheidsrechters en Fifa doen ook maar wat, houden zich niet eens aan hun eigen regels...kortom je kunt net zo goed niet meer voetballen...en dan heb je ook nog ns een Var he, waar zit die er dan voor?

Die 2-4 was ook nog eens duidelijk buitenspel.
Twee onterechte doelpunten gegeven aan de thuisploeg en twee onterechte rode kaarten.
Ik hoop dat zijn vrouw en kinderen trots op hem zijn...

avatar van Johan de Witt
Nee, zo is er idd niks meer aan.
Je had 6 punten kunnen hebben tegen Chelsea en krijgt er 1 door schandalige arbitrage.

avatar van luigifort
Ja, ik zag ook dat die 2-4 buitenspel was, maar de Var dus niet

avatar van luigifort
We speelden met 9 tegen 12 las ik ook ergens...

avatar van luigifort
Wat mij betreft winnen we van Lille, Valencia van Chelsea en dan thuis salonremise tegen Valencia. Klaar mee!

avatar van Jason82
Vandaag overheersen diverse emoties. Ajax gaat de hele wereld over op een heel positieve manier. Iedereen zag wel dat Ajax ontzettend veel pech had en heel mooi voetbal liet zien.

Aan de andere kant was dit een legendarische overwinning geweest, en een reuzenstap richting volgende ronde. Gevoelsmatig is dat Ajax ontnomen. Dat blijft pijnlijk!

avatar van luigifort
Er is gewoon 1 ding waar ik heel slecht tegen kan en dat is onrecht. Als we met 4-8 verliezen prima, daar kan ik best tegen, maar niet op onreglementaire wijze...

avatar van Jason82
luigifort schreef:
Er is gewoon 1 ding waar ik heel slecht tegen kan en dat is onrecht. Als we met 4-8 verliezen prima, daar kan ik best tegen, maar niet op onreglementaire wijze...

Klopt, dit was echt onrecht man ?

avatar van Jason82
luigifort schreef:
Wat mij betreft winnen we van Lille, Valencia van Chelsea en dan thuis salonremise tegen Valencia. Klaar mee!

Het wordt echt ontzettend spannend!

avatar van Johan de Witt
Als je van Lille wint ben je er gewoon, dus je hebt alles nog in eigen hand. Als je van Lille niet wint, zul je van Valencia moeten winnen, tenzij die niet van Chelsea winnen. Dan volstaat een gelijkspel.

avatar van mjk87
Als Ajax en Valencia winnen staat Ajax eerste en Valencia tweede in de poule. Valencia is dan echter al door.

Hopen dat Chelsea wint en je 3 punten en een voorsprong van 3-0 op Valencia meeneemt de laatste wedstrijd in.

avatar van mjk87
Johan de Witt schreef:
Als je van Lille wint ben je er gewoon,


Nee,. Als Valencia wint sta je 3 punten boven Chelsea maar die kunnen je nog voorbij de laatste wedstrijd (onderling resultaat). Als C-V gelijk wordt staan beide op 8 en Ajax op 10, beide kunnen je voorbij. En als C wint sta je 3 punten boven Valencia, en die kunnen met 0-4 of 1-4 of hoger in de Arena je ook nog voorbij.

avatar van luigifort
Het is een beetje lastig verhaal. Bij gelijk aantal punten wordt er naar het onderling resultaat gekeken. Maar als Ajax beter is dan Valencia en Chelsea beter dan Ajax en Valencia beter dan Chelsea, dan wordt t lastig met een gelijk puntenaantal.
Het blijven sowieso allemaal laskige ploegen

avatar van mjk87
Eén ding is zeker, Ajax is pas door na wedstrijd 6, Chelsea of Valencia eventueel wel al na wedstrijd 5.

avatar van Johan de Witt
Ja theoretisch wel. Maar als Ajax bij Lille wint en Chelsea bij Valencia is alleen een 0-3 of grotere nederlaag thuis tegen Valencia fataal.
Verreweg het beste scenario.

avatar van luigifort
Hopelijk fluit Rocchi of Gibraltar dan niet


avatar van Jason82

Die gaan we missen in de CL ?

avatar van luigifort
Ja klote...

avatar van Gretz
luigifort schreef:
Hopelijk fluit Rocchi of Gibraltar dan niet


https://pbs.twimg.com/media/EJIPuoqWoAITHwf?format=png&name=900x900

Als een VAR of scheids op deze manier de kritiek wegwuift komt ie er altijd mee weg

Goed, wordt in ieder geval hoog tijd dat de UEFA duidelijke richtlijnen gaat opstellen voor welke momenten wel en niet door de VAR mogen worden beoordeeld. In potentie zou het systeem beter moeten werken dan 3 man in het veld (+ de 4e man) die altijd wel iets over het hoofd zien. Verder zou er alleen nog voor voordeel mogen worden gefloten als de situatie direct een doeltreffende kans oplevert.

avatar van Slainte_Mhath
Vervelend die VAR.
Ajax-Chelsea, goal onterecht afgekeurd,
Chelsea-Ajax, 2 belachelijke rode kaarten, en aangeschoten hands..

Dan stond het er een stuk florissanter voor.
Wat denken jullie vanavond ? Ik verwacht een goede wedstrijd, maar ook flinke weerstand.
2-2.

avatar van Jason82
Klopt, Ajax is langs alle kanten genaaid de afgelopen wedstrijden. Dure punten, zeker als Chelsea nu ook nog de voorsprong tegen Valencia vasthoudt. Ik denk toch dat Ajax de overwinning pakt vanavond! ?

avatar van Jason82
Valencia alsnog gelijk, mooie uitgangspositie voor onze trots uit Amsterdam ?

avatar van Jason82
Hoppa, wereldgoal weer ?

avatar van Slainte_Mhath
Hangen! Lekker!

avatar van Jason82
Geen beste wedstrijd....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:58 uur

geplaatst: vandaag om 06:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.