menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
Ja je avatar was me al opgevallen

luigifort schreef:
Ja je avatar was me al opgevallen

Die is en blijft de enige echte Pennywise.

Jason82 schreef:
Ik ben naar de bioscoop geweest. Nog wat gemist vanavond?

Rustig de samenvatting kijken en over 2 weken zit je weer lekker met een biertje op de bank

Bij Feyenoord gaat het gifbekertje aardig leeg momenteel

Spannend potje tot nu toe. Ajax wat beter denk ik, PSV blijft gevaarlijk met die voorhoede.

Lekker goaltje van Quincy!!

A Promessssss

Lekker zeg, zou toch wat zijn als we deze winnen.

Kut...nu al dus

80 minuten heer en meester, je had gewoon moeten winnen. Maar goed, beter dan de afgelopen 2 keer.

Jezelf niet beloond, maar id beter dan weer verlies...
80 min heer en meester en niet winnen is nog wel eens des Ajax ja...

Ja, zonde dat we zo'n wedstrijd niet gewoon kunnen killen. Malen sneed er veel te makkelijk doorheen.

Martinez goudhaantje

Gretz schreef:
Martinez goudhaantje

En superaankoop, wat een tijger.

Dit elftal is zo sterk. Veel sterker nog dan vorig seizoen. In de breedte zijn we ook sterker geworden. We gaan de CL winnen denk ik

luigifort schreef:
Dit elftal is zo sterk. Veel sterker nog dan vorig seizoen. In de breedte zijn we ook sterker geworden. We gaan de CL winnen denk ik

Frenkie en Lasse missen we nog enorm hoor vind ik, maar onze latinos brengen wel enorm veel passie mee. Mooie om te zien.

Frenkie mis je altijd. Lasse niet meer, op de freekicks na. We hebben Alvarez en Martinez. Heb je veel meer aan op het Europese podium. Lasse werd overlopen tegen Juve en Real.

In de breedte ben je wel sterker, maar Veltman voor De Ligt is uiteraard geen versterking. Martinez is wel een geweldenaar, en Promes doet het ook naar behoren. Gewoon Valencia verslaan woensdag.

Come on Pec

Matchday! Hebben we er zin in? En wat verwachten jullie vanavond?

Ik ga voor 1-1 omdat ik denk dat Valencia sterker is dan men over het algemeen denkt.

Ik denk zelf ook aan een gelijkspel! Zou een heel mooi resultaat zijn wat mij betreft

Winnen is beter. Dat zit er zeker in.
Beetje de Benfica van dit seizoen.
Zal spannend worden.

Gelijkspel ligt het meest voor de hand

BAMMM ZIYECH WAT EEN HEERLIJKE KANONSKOGEL!!! http://www.musicmeter.nl/images/smilies/icon_worship.gif

Goeie pingel van Parejo amai
Sergio Ramos had het niet beter gedaan

Veltman maar op tijd vervangen door Mazroui of Schuurs, anders gaan we hier niet met 11 man eindigen.

Fantastisch weer! Ziyech groots! 0-2, wat een weelde!

Fantastic game

Nu gewoon de gelederen gesloten houden en Valencia laten komen (en dus niet in de welbekende fuik lopen door te denken dat je met aanvallend voetbal ook nog wel 0-3 en 0-4 kunt maken). Ze hebben geen beter elftal, dus kunnen hoogstens gevaarlijk worden vanuit de lucht en van afstand. Maar dan krijg je zelf waarschijnlijk alsnog de grootste kansen

Gast
geplaatst: vandaag om 18:30 uur

geplaatst: vandaag om 18:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.