menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
Het kampioenschap in de Eredivisie wordt weer een uitputtingsslag tussen Ajax en PSV. Niveau van de overige clubs is denk ik nog steeds te laag, waardoor die 2 nauwelijks punten gaan laten liggen. Wel mooi om te zien dat Twente weer helemaal terug is

Record aan doelpunten kondigden ze bij Studio Sport vrolijk aan, maar of dat zo goed is weet ik niet.
Ik heb alle samenvattingen voorbij zien komen, en verdedigend ziet het er vaak niet goed uit.

Johan Derksen zal daar morgen wel iets over te zeggen hebben denk ik

CL-avondje, altijd leuk!
Benieuwd wie TH op 10 zet.

De mooiste tijd van het jaar is weer begonnen!

TH praat wel bullshit over 'de restverdediging' en dat Ajax 'als enige ter wereld zo speelt'. Feit is gewoon dat Ajax de afgelopen maand tegen mindere ploegen teveel onnodige counters heeft weggegeven.

En natuurlijk zijn we thuis favoriet tegen Lille.

A Promesssss

Wat een klotescheids zeg...

Wat een oetlul is die scheids om zomaar af te fluiten bij een veelbelovende aanval!

luigifort schreef:
A Promesssss

Wat een klotescheids zeg...

Nooit eerder gezien. Het moment zelf mag een scheids nooit affluiten en dan heeft het spel ook zeker 1 minuut stil gelegen door het opstootje

Alva-Alva-Alvarez!!!

De pirouetteshow

Ongekend goede start , en Lille is feitelijk nergens op die ene reuzenkans na

Als de Fransen zo blijven spelen worden ze kansloos laatste in de poule.

Onana beste keeper ter wereld

Nico!!!

luigifort schreef:
Onana beste keeper ter wereld

NICO de beste kopper ter wereld van 1.71! http://www.musicmeter.nl/images/smilies/icon_worship.gif

NICOOOOOO NICOOOOO NICOOOOO !!!!!!!!!

Echt superblij met Martinez en Alvarez op het middenveld. Voor t eerst in heel lange tijd dat we daar kerels hebben staan. Kan je echt meedoen voor de titel.

luigifort schreef:
Echt superblij met Martinez en Alvarez op het middenveld. Voor t eerst in heel lange tijd dat we daar kerels hebben staan. Kan je echt meedoen voor de titel.

De hardheid van een gemiddeld PSV-middenveld, maar tegelijkertijd twee ongekende toppers die aan de bal ook meer dan prima zijn. Gewoon zo laten staan, en dan kun je op 10 nog wel blijven rouleren. Toch wel bijzonder dat zoveel (Zuid-)Amerikanen die Ajax haalt er altijd direct staan.

Neem aan dat je de CL-titel bedoelt; in Nederland zouden we fluitend kampioen moeten kunnen worden.

Eerst maar eens in Eindhoven winnen

Johan de Witt schreef:
Eerst maar eens in Eindhoven winnen

PSV heeft momenteel slechts twee spelers die in vorm zijn. Die gewoon kort zetten en ze gaan er voetballend echt niet aan te pas komen. Zie Rosario of Hendrix niet de beslissende steekbal geven.

Klopt, maar toch eerst zien dan geloven.
Dat drama van vorig jaar nog te vers in het geheugen.

Verrassende uitslagen verder wel...

Valencia wint in Londen.

Met dezelfde spirit en vorm als vorig jaar begonnen. Verrassend goed gespeeld en resultaat!

Ja ik vond het nog beter dan zeg tegen AEK vorig jaar.
Al gaven we 3 megakansen weg.

En dat zonder Donny.

Beter en sterker dan vorig jaar id. Die paar kansen weggeven is gemakzucht..

Ik ben naar de bioscoop geweest. Nog wat gemist vanavond?

Bring on Barca...

Jason82 schreef:
Ik ben naar de bioscoop geweest. Nog wat gemist vanavond?

Geen Ajax kijken van je vrouwtje?

luigifort schreef:
(quote)

Geen Ajax kijken van je vrouwtje?

Vrouwtje was thuis hoor haha. Ben alleen naar IT 2 geweest. Als mega liefhebber van het boek werd het hoog tijd om de film te zien

Gast
geplaatst: vandaag om 20:09 uur

geplaatst: vandaag om 20:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.