menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
Zenit
Ajax
Zagreb
Slavia

Oostblok here we come, die heerlijk grijze, grauwe uitwedstrijden in die sfeerloze stadions

Nee, doe maar Barca (Frenkie), Leverkusen (Bosz) en Atalanta (Nederlanders)...

Ja, Inter, Salzburg en Valencia zien te vermijden in 3, uit 4 liever geen Leipzig. De rest is prima.
Uit 1 liever geen City of Liverpool, de rest is ook prima.

luigifort schreef:
Nee, doe maar Barca (Frenkie), Leverkusen (Bosz) en Atalanta (Nederlanders)...

Dat zou een droompoule zijn

Dolly voor 20,5 miljoen officieel naar Nice. Succes, jongen.

Johan de Witt schreef:
Dolly voor 20,5 miljoen officieel naar Nice. Succes, jongen.

Prima transfersom! (Een bedrag waar ze in Rotterdam-zuid alleen maar van kunnen dromen dat ze dat ooit nog voor Jørgensen krijgen.) Dolberg heeft nog helemaal niet bewezen dat ie structureel kan presteren in een grote competitie. Dolly zou ook niet de eerste Deen zijn die in z'n eerste jaren bij Ajax een gouden toekomst lijkt te hebben, maar zich uiteindelijk niet verder doorontwikkelt tot een absolute topper.

Inderdaad, Andersen, Fischer...
Toch is hij wel van een ander kaliber denk ik.
45 goals gemaakt in 110 duels zag ik, ook Europees, dat is gewoon goed.
Hij past alleen niet in dit Ajax.
Hopelijk bloeit hij in Frankrijk op.

Johan de Witt schreef:

Hopelijk bloeit hij in Frankrijk op.

Ik denk dat veel valt of staat met zijn inzet. Dat toonde hij niet meer, zelfs niet in halve finale CL. Hij sjokte maar wat, geen inzet meer.
Hij kan het wel, helaas is het een soort Sightorsson verhaal geworden.

Chelsea, Valencia en Lille.
Mooie groep, is van alles mogelijk.

Johan de Witt schreef:
Chelsea, Valencia en Lille.
Mooie groep, is van alles mogelijk.

Mooie poule, het soort clubs wat de cl zo mooi maakt. Alleen Lille spreekt me iets minder aan, maar aan de andere kant is het niet ver reizen en dat is in het drukke schema wel lekker

Ik kijk de wedstrijd Antwerp-AZ op Canvas. Echt een heel rare wedstrijd waar van alles gebeurd.
Ik tip om de samenvatting te kijken.

4 Nederlandse clubs in de groepsfase.
Ongekende luxe

Slainte_Mhath schreef:
Ik kijk de wedstrijd Antwerp-AZ op Canvas. Echt een heel rare wedstrijd waar van alles gebeurd.
Ik tip om de samenvatting te kijken.

Waanzinnige wedstrijd. AZ door het oog van de naald. Het Belgische voetbal is vrij goed valt me al jaren op!

Ze hebben twee clubs in de CL ook

Ik word niet warm of koud van Valencia en Lille, liever wat grotere namen gehad. Iig wel voetballende ploegen en geen stug Oostblok...

Grotere namen zaten er niet in pot 3 en 4 dus dat zou lastig zijn. Weet ook niet of Valencia een heel voetballende ploeg is, heb er altijd een beetje een Atletico-gevoel bij, spelen vaak 1-0 en zo.

Lille begin je tegen, thuis, dan kun je meteen een grote stap zetten

Chelsea en Valencia zijn mooie tegenstanders hoor. Chelsea wordt ineens een EL club genoemd, maar tot voor kort speelden ze altijd (top) CL. 2 Mooie beroemde stadions ook, gaaf

Het begint te lopen in Amsterdam

Heerlijk team! Wordt weer een mooi seizoen

Voor mij wordt bij het kijken veel verpest door het kunstgras. Tadic deed vanmiddag ook echt een beroep op de knvb/Nederlandse clubs; willen we weer gaan meetellen Europees gezien, dan is ook dat een aspect van groot belang

Magallan naar Alaves.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=s0mXq6WJSJc

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat BoekMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe BoekMeter met je privacy omgaat.

Johan de Witt schreef:
Heerlijk team! Wordt weer een mooi seizoen

Fantastic game!

Lekkere uitslag zeg! Nederland maakt gelukkig weer volop kans op een groot toernooi met deze goeie en sympathieke generatie

Heerlijk die 2e helft!
Winnen van Duitsers altijd leuk

Heerlijk avondje!! http://www.musicmeter.nl/images/smilies/icon_cheer.gif Comebacks als deze tegen topteams zijn altijd grandioos, maar extra lekker dat het wéer lukt tegen de Duitsers. Plus het feit dat je met deze overwinning in feite met een driekwart been op het EK staat, want Noord-Ierland gaat uiteraard nooit meer dan 1 punt pakken tegen Die Mannschaft.

Die Noord Ieren vind ik nog wel een dingetje hoor. Dwingen Nederland en Duitsland tot het uiterste door alles te winnen tegen de kleintjes.

Gretz schreef:
Babel verdient een hattrick vanavond (afbeelding)

Die heeft toch een bizarre carrière zo?

Jason82 schreef:
(quote)

Die heeft toch een bizarre carrière zo?

Dat vind ik ook. Voor zijn 18e bij Ajax doorgebroken. Snelle speler, maakte goede goals met zijn befaamde heupschot (wat nog steeds zijn schiet-techniek is). Ik weet nog dat hij moest spelen op zijn 18e verjaardag en de Ajax-fans een groot spanddoek met iets als "Gefeliciteerd met je 18e verjaardag" o.i.d. hadden opgehangen.
Na Ajax en Liverpool heeft hij toch bij een paar niet meest voor de hand liggende clubs gespeeld: Hoffenheim, maar dan: Kasimpasa, Deportivo de La Coruna, Besiktas, Fulham en Galatasaray.

Europese subtop en daaronder, om toch weer op 32 jarige leeftijd als spits in Oranje terug te keren en goed te presteren.

Een Ajacied komt altijd weer op zijn pootjes terecht

Gast
geplaatst: vandaag om 02:37 uur

geplaatst: vandaag om 02:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.