menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
Op zich valt dat te begrijpen, maar wie weet komt Real maar 1 keer en als je een zware blessure krijgt of een flutseizoen, dan tja...

Hakim Ziyech reageert op Instagram op zijn contractverlenging bij Ajax. 'Vorig seizoen beleefden we samen onvergetelijke momenten. Dit soort momenten zijn de reden dat ik wil voetballen. De reden waarom ik mezelf wil verbeteren, om meer van dit soort momenten te beleven. De reden waarom ik trots ben dat ik een Ajax-speler ben', schrijft de technicus. 

En nu PAOK vernietigen...

Eerst Emmen

Woar lig da?

Nog een jaar! Donny nog een jaar!

Keb gister voetbal gezien van Ajax dat vaak nog beter was dan vorig jaar, ondanks geen Frenkie en Tijssie PAOK moet opgerold kunnen worden dinsdag...

Doorgaan is in deze fase het enige wat telt.
Maak me nog wel zorgen om de defensie en middenveld. Dat werd gisteren niet echt getest
Voorin is het sowieso topnatuurlijk met Donny, Ziyech, Tadic en Neres ongekend!

Ja dat lees je vooral ja, de gaten tussen verdediging en middenveld. Hopelijk lossen ze dat snel op...

Dat lees je niet alleen, dat zie je ook.
Schuurs/Martinez is toch wat anders dan De Ligt/Blind.
En Marin/Blind is bij lange na geen Schöne/Frenkie.

Maar goed, als we 90 procent zo goed zijn als vorig seizoen wordt het nog een mooi jaar

Nee dat is wel een slok op een borrel. Schuurs zal wel zn best doen, maar ik vind t geen Ajacied. Zet Veltman maar centraal met Alvarez of Martinez. Blind ipv Schöne kan nog, maar Marin ipv van Frenkie pfoe...

R.I.P. Dejan Curovic

Als wij morgen maar als eerste scoren...

Met een kolkende Arena erachter moet het lukken

PSV krijgt 40 M voor Lozano. Lever maar in bij ons...krijgen jullie Labyad, Magallan, Scherpen en Dolberg

Dooie op de tribune
Dat komt nu echt nooit meer goed...

Helse voorrondes

Dit wordt zo'n avond vrees ik...ook als je penalties mist..
Nee dit wordt helemaal niks meer...

Tadic!! Wat een held!
Nu oppassen, die Grieken krijgen vast nog een goedkope penalty...

Ajax swingt in aanvallend opzicht. Hakjes, driehoekjes, doorcombineren maar het mag wel wat zakelijker af en toe. Defensief hebben we ingeleverd. Schuurs is aardig, Lisandro is een tijger, Veltman degelijk, maar je houdt af en toe je hart vast.

Ziyech speelt weer erg sterk, blij dat hij bijgetekend heeft.
Moedig van Tadic om die 2e pingel te nemen.

Veltman centraal kan niet, linksback nog wel.
Hopelijk is Alvarez snel beschikbaar.

Johan de Witt schreef:
Tadic!! Wat een held!
Nu oppassen, die Grieken krijgen vast nog een goedkope penalty...

Engelse scheidsrechters zijn een ramp. Erg onvoorspelbaar.

Sowieso al 45 min. spektakel. Als we ons niet gek laten maken moet Ajax dit over de streep kunnen trekken.

Gewoon met beleid opbouwen en een goal maken, niet weggeven en geen gaten laten vallen. Je gaat er nu niet uit tegen deze ploeg, niet na vorig jaar...ik wil geen EL...
Gewoon de 2-1 maken, hen de bal geven en counteren...

Het is verdedigend alweer op meerdere momenten net zo naïef en AMATEURISTISCH als in de halve finale CL. Zolang je de score aan de goede kant hebt moet je gewoon aanvallen en op balbezit spelen, zonder overdreven risico's te nemen. M.a.w. nooit teveel mensen voor de bal hebben. Totaal niet nodig. Je hoeft niet te scoren. PAOK gaat in het slot echt nog wel ruimtes weggeven en dan sla je gewoon je slag.

Precies, zoals Slainte hierboven al aanhaalde: zakelijker. Niet als jonge pupillen 90 min naar voren rausen...

Wat een debiele strategie bij de corners van Ajax

luigifort schreef:
Niet als jonge pupillen 90 min naar voren rausen...

Echt net pupillenvoetbal zoals Ajax nu de hele tweede helft aanvalt.

Ja, als we ons niveau halen zijn we thuis een stuk beter dan dit PAOK, maar je moet de risico's gewoon niet opzoeken zo laat in de wedstrijd. Als het 1-1 blijft en er valt in blessuretijd een balletje verkeerd, so be it.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:06 uur

geplaatst: vandaag om 21:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.