menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
geplaatst:
Ajax is toch gewoon de mooiste club met het mooiste voetbal en filosofie??!! Wtf moet je bij Juve op heel veel geld, met Ronaldo spelen en oersaai spel na???

geplaatst:
Ja klopt, dat eerste natuurlijk. 12 miljoen verdient hij bij Ajax in 4 jaar en daar per jaar.

Laat hem maar snel vertrekken, Netto een vervanger halen en over twee weken klaar zijn.
Dan beginnen we alweer

geplaatst:
Met Martinez, Marin en Promes hebben we een aantal prima aankopen binnen
De breedte is er een stuk sterker op geworden. Ik verwacht wel veel van ze. Ze zijn alleen een tikje minder exceptioneel dan de De Ligts en Ziyechs van deze wereld. Als de uitzonderlijken zoals zij en ms nog zo een als Donny etc vertrekt ben je er toch minder op geworden dan vorig jaar. Ook al zijn die 3 nieuwen die ik net noemde een stuk beter dan de De Wit en Labyad etc. garde

geplaatst:
'Groot 'gevaar' dreigt voor Ajax na aantrekken Quincy Promes' - soccernews.nl

Die Valentijn zeikt en zanikt alleen maar, ben m wel zat eigenlijk.
Wat dacht je van vorig jaar dan met Blind halen en Tadic. De Ligt en Donny zijn daardoor beter geworden en bijna de CL gewonnen, zo werkt dat.
Of wil je een elftal met alleen Ekkelenkamps en Gravenberchs en na afloop Ten Hag op t hakblok leggen, omdat we 4e zijn geworden in de comp. Wat een onbenul

geplaatst:
Ja vreselijk domme vent die er niks van begrijpt.
Ik zou nog wel Labyad, Kristensen en Magallan verkopen of verhuren. Dolberg eigenlijk ook.
De Wit is het ook niet.

Promes is afwachten, ben er geen fan van. En sowieso waar moet hij spelen als Ziyech en Neres blijven? Maar goed beter een luxepositie dan van b-garnituur afhankelijk zijn.

geplaatst:
Die eerste 3 moeten zeker weg. Dolberg heb ik nog wel een kleine zwak voor gezien zn eerste seizoen met de EL ook erbij. Die kan ms nog leuk invallen af en toe, mits de halve dooie eindelijk weer eens zijn best doet. De Wit heb je alleen iets aan 20 min voor tijd om de boel te storen en de voorsprong te consolideren, zoals bij Real uit. Promes is geen Ajax speler (meer), maar kan wel ms simpel effectief zijn voorin, een beetje zoals Klaas. Eigenlijk moeten we een topspits kopen maarja... Ten Hag zal wel gewoon zn beste elftal opstellen, ook als t ten koste gaat van Promes. Beetje hetzelfde als met Labyad, alleen wel een beetje zonde van de 16 M dan

geplaatst:
Ja heb wel het idee dat hij Promes voor de basis gekocht heeft Misschien gokkend op een vertrek van Ziyech of Neres. Tadic zal gewoon spots blijven denk ik, met KJ als invaller. Dolberg is een speler die vertrouwen nodig heeft, en elke week moet spelen. Als invaller heb je er niks aan.

Marin wordt erg belangrijk. Hopelijk wordt dat een hele grote. Anders speel je met Schöne en Eiting op het middenveld

geplaatst:
Ja Promes voor de basis id. Tadic spits klopt
Dooiberg kan de motivatie moeilijk ergens vandaan halen, was ie maar meer als De Ligt bv...
Marin draait t dan id om. Als Donny maar blijft, dan heb je Marin, Schöne en Donny. Anders heb je Marin, Schöne en Eiting, dat is 1 creatieve speler te weinig. Dan ga je teveel de PSV kant op met 3 controlerende middenvelders, nou dan kun je je seizoenkaart wel inleveren bij wijze van spreken

geplaatst:
Marin, Eiting, Donny denk ik. TH is grote fan van Carel, dat zagen we vorig seizoen al

Als Donny gaat moet je sowieso een nieuwe kopen.

geplaatst:
Ja klopt ja, hij koos Carel boven Donny
Precies ja

geplaatst:
'De Ligt wilde meer dan Mbappé verdienen' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Valt me tegen van hem, had een ander beeld van Matthijs. Of zou het door Mino komen

geplaatst:
Graiola brengt het slechtste in iedereen boven...

geplaatst:
luigifort schreef:
'De Ligt wilde meer dan Mbappé verdienen' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Valt me tegen van hem, had een ander beeld van Matthijs. Of zou het door Mino komen

Ik blijf het met steeds meer verbazing volgen.... De Ligt komt zo niet positief over vind ik.

geplaatst:
70 miljoen eindelijk rond...
Nou, veel plezier daar bij die gedrogeerde troep.

geplaatst:
Een echte Ajacied die Matthijs, met 19 jaar pleite

geplaatst:
Ja hou op. Los daarvan wel een tof idee dat hij nou met Chielini en Bonucci gaat spelen

geplaatst:
Ja dat zijn echte voetballers

geplaatst:
Volgend seizoen verliest hij gewoon weer van Ajax

geplaatst:
Goeie move van De Ligt. Mooie club, leuke competitie en een fantastisch voetballand. En waarom zou hij niet het onderste uit de kan mogen halen wat betreft zijn contract? Dat voorrecht is toch niet enkel weggelegd voor de minder verstandigen? Ik vind het ook wel wat hebben; onze Matthijs die na Ronaldo het meeste verdient in Italië, op zijn negentiende.

geplaatst:
Drug drug druggy

geplaatst:
Vervelende club, vervelende competitie en een vreselijk voetballand. Hij is er binnen 2 jaar weg zeg ik nu al. Maar met lekker cashen is niks mis nee. Al had dat overal gekund.

Anyway, Alvarez halen en blik op nieuwe seizoen.

geplaatst:
Alvarez staat te popelen
Serie A was voor t laatst leuk begin jaren 90 met van Basten, Rijkaard en Gullit. En het commentaar van Emile Schelvis bij de samenvattingen van studio sport

geplaatst:
In de jaren na 2000 was de serie A ook magistraal hoor. Google maar eens op de teams van Milan, Inter, Juve, etc. Daar speelden louter legendes toen!

geplaatst:
Klopt, maar nu is het al 9 jaar Juve dat in maart al kampioen is
Milan en Inter zijn de lachertjes van Europa geworden. Halflege stadions, trieste competitie.

geplaatst:
Ciao bella

geplaatst:
Mino krijgt zelf 8 M voor De Ligt. Maar boeit dat nog als je in je carrière als zaakwaarnemer al 350 M op de bank hebt staan op deze manier? Boeit die 8 M je dan nog???

geplaatst:
Onvoorstelbaar

geplaatst:
Ja, Mexico, Mexico, Mexico.
Dat associeer ik meer met PSV, maar we gaan het zien. Magallan kan wel weer weg

geplaatst:
Ja precies
Ja die mag weg, naar Vitesse ofzo, t mag wat kostas die overbodige spelers zeg..

Gast
geplaatst: vandaag om 02:47 uur

geplaatst: vandaag om 02:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.