menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
geplaatst:
Tegen VS heb je ook kansen genoeg, die geven verdedigend ook best veel weg.
En Nederland scoort altijd

geplaatst:
Johan de Witt schreef:
Tegen VS heb je ook kansen genoeg, die geven verdedigend ook best veel weg.

Jep en na 45 minuten staat het bij wedstrijden van Nederland nog gelijk.

Het zal iets lastiger worden dan 9 jaar geleden (groter kwaliteitsverschil), maar het zal zeker niet 90 minuten lang een eenzijdige pot worden

geplaatst:
Johan de Witt schreef:

Net als Ajax

geplaatst:
Precies! Alleen dan zonder finale, in ons geval
Gewoon erop klappen, je hebt niks te verliezen.

geplaatst:
Ja, moest ik van de week nog aan denken aan Spurs thuis Na Real en Juve. Dom en alles zit mee voor die Braziliaan, elke bal viel goed om dan niet opgesteld te worden in de finale

geplaatst:
Ja die kan er verder ook niet veel van.
Ajax deed gewoon alles fout die tweede helft. Enige smetje op een geweldig seizoen. Wel een heel duur smetje

geplaatst:
Eén voordeel: Dit gaat je nooit meer overkomen, die harde les heb je wel geleerd. Maar of je ooit nog zover komt is ook maar de vraag

geplaatst:
Vast wel, maar niet in de komende jaren.
Spelers over 5 of 10 jaar hebben dit nooit meegemaakt dus kunnen ze er ook niet van leren.

geplaatst:
Hopelijk treffen die dan tegen die tijd een coach die ze bij 3-0 voor on aggregate niet met 9 man naar voren stuurt

geplaatst:
Ja dat zal een trainer zijn die nu bij de Eagles traint waarschijnlijk

geplaatst:
Leroy Fer niet welkom bij Feyenoord. Hardcore Feyenoorders noemen hem een Ferrader
Quel niveau, past echt bij die club

geplaatst:
Het staat uitstekend bij Nederland. Nu nog zuiverder passen in de omschakeling.

geplaatst:
Het staat uitstekend bij Nederland.

, worden aan alle kanten voorbij gelopen joh. Mazzelen tot en met, had met gemak 3, 4-0 moeten staan voor de USA.

Begrijp me niet verkeerd: ik vind het geweldig dat Nederland nog in de wedstrijd zit, maar het staat alles behalve goed bij Nederland.

geplaatst:
Het staat wel degelijk prima. Heel compact. Er ontstaan wat kansen uit afvallende ballen enzo, tegen een beter team (want dat is de VS), maar ze worden absoluut niet overlopen. Eerste ploeg dit WK die VS in de eerste fase op de 0 weet te houden.

geplaatst:
Hmmm... echt niet mee eens. Vermoed een roze (oranje? ) bril?
Dat de tegenstander niet het niveau bereikt wil niet automatisch zeggen dat Nederland het goed doet, omgekeerd redeneren; doen ze bij Studio Sport ook graag.

Rapinoe heeft vrij spel, komt er telkens langs. Amerika mag vrij op het doel schieten. Het vizier staat daar niet op scherp en van Veenendaal keept een goede wedstrijd. Nederland vecht keihard en ik hoop dat ze het redden.

geplaatst:
Denk dat we het hier wel over eens gaan zijn eRCee: we hopen dat Nederland er met de winst vandoor gaat

Nog wisselvoorkeuren? Van mij mag Roord er wel bij straks. Martens heeft nog niet 1 pass gegeven die aankwam, die mag er wel uit.

geplaatst:
Ik lees overigens op meerdere internationale forums dat men de scheidsrechter nogal in het voordeel van NL vindt fluiten. Moet eerlijk zeggen dat me dat niet echt opvalt.

geplaatst:
Staat inderdaad prima. Nu nog toeslaan in de 2e helft zoals wel vaker dit toernooi

geplaatst:
Jill voor Lieke, helemaal eens.

geplaatst:
oliedomme overtreding

geplaatst:
Ik durf wel te stellen dat het afgelopen is... na 65 minuten volgens de statistieken nog 0 schoten op doel en zelfs 0 in totaal....

geplaatst:
Ja beste team wint. Hopelijk maakt Morgan er nog eentje.
Geweldig toernooi van NL!

geplaatst:
Absoluut een geweldig toernooi van Nederland. Bijzonder jammer dat ze het niet over de streep hebben weten te trekken. Amerika was echter heer en meester deze finale.

Nou, kom op, laatste kwartier nog even het publiek vermaken leeuwinnen!

geplaatst:
Moedig en sterk gestreden. Hij had kunnen vallen, kleine kans natuurlijk, maar daar speelden ze op.

Misschien die Bloodworth eens een cursus passen geven, dat zou al een slok op een borrel kunnen schelen.

geplaatst:
Shaky schreef:
oliedomme overtreding

Ze ging voor (interceptie van) de bal en miste die net. Vooral ongelukkig.

geplaatst:
Zeker ongelukkig, maar met je been boven schouderhoogte erin kleunen getuigt niet bepaald van voetbalintelligentie.

geplaatst:
Het was interessant dit jaar. Benieuwd of Nederland stappen kan blijven zetten en er over 4 jaar met de hoofdprijs vandoor gaat.

geplaatst:
Ja, las het, geweldig nieuws! Neres blijft ook, Ziyech die evt ook blijft. Ziet er goed uit. Nu Donny nog.

Jammer alleen van het gedoe met De Ligt

geplaatst:

Dat laatste word ik wel beu ja

Gast
geplaatst: vandaag om 00:39 uur

geplaatst: vandaag om 00:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.