menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
geplaatst:
Ik heb geen illusies dat er iemand dit Amerika kan verslaan. Maar een tweede of derde plaats zou ook al een prachtige prestatie zijn.

geplaatst:
Verder worden er sowieso weinig goals gescoord uit open spel, ook door de andere teams. Een paar gevaarlijke standaardsituaties krijg je elke wedstrijd wel.

geplaatst:
Landen als Frankrijk, VS en Engeland hebben meer laten zien, maar dit is toch wel tof hoor. En een ticket voor de OS 2020. Goed gedaan dames

geplaatst:
eRCee schreef:
Klopt, maar twee keer een standaardsituatie, vergeet dat niet, en Italië was niet best.

Helemaal mee eens, maaaarrr ik vond de tweede kopgoal een bijzonder goed doelpunt; en er hingen meer in de lucht. Zo kreeg ik bij die pegel van Miedema op de keeper het gevoel dat Italië rijp was om te worden geslacht. Toegegeven, daar werkte ze wel hard aan mee in de tweede helft.

geplaatst:
Het is heel leuk dat ze verder zijn, maar misschien is de vreugde over het behalen van een ticket voor de OS wel een teken aan de wand: de Nederlandse dames voelen zelf ook wel dat het eigenlijk helemaal niet loopt dit toernooi en dat ze min of meer kansloos zijn om te winnen.

Tot nu toe hebben ze veel geluk gehad: een matige poule, door tegen een Japan dat sterker was dankzij een onterechte penal (een Japan dat overigens in de poule nog verloor van Engeland met 0-2) en in de kwartfinale uitkomen tegen een land dat nog maar twee jaar serieus aan damesvoetbal doet. Er zijn tenminste drie ploegen dit toernooi veel sterker: VS, Engeland en Frankrijk. Ik denk dat Duitsland ook te sterk zal zijn, dus halve finale wordt dan het eindstation. Tenzij ze serieus verbeteren, want de kwaliteit is er op zich wel. Als Wiegman (die overigens een sympathieke uitstraling heeft en prima interviews geeft) nu maar eens wat wijzigingen zou doorvoeren in opstelling en speelstijl. En dan richting 2020 sleutelen aan het middenveld (Groenen naar controlerend, Spitse eruit en dan Roord op de plek van Groenen lijkt mij al een hele verbetering).

geplaatst:
Nou ja, de Duitsers ontlopen ze ook nog, als het zo blijft, dus de weg naar de finale ligt open

geplaatst:
Sja zeg. Maar dat Zweden speelde prima. Het lijkt me een fifty-fifty wedstrijd. (Met Beerensteyn voor Vd Sanden in de basis misschien 55/45.)

geplaatst:
Wordt gewoon de finale tegen de US! Heerlijk. Bier staat al koud.

geplaatst:
Johan de Witt schreef:

Het bier staat toch altijd koud, ongeacht wie er voetbalt?

Geintje vriend, mee eens dat het vooruitzicht supermooi is. Toch mooi zo'n toernooi in de komkommertijd, leuk om naar te kijken.

geplaatst:
Ik denk dat Engeland het WK wint...

geplaatst:
Jason82 schreef:
Het bier staat toch altijd koud, ongeacht wie er voetbalt?

Bier een beetje te heavy voor de meisjes, die krijgen shandy

geplaatst:
luigifort schreef:
Ik denk dat Engeland het WK wint...

die spelen ook echt leuk voetbal, zou niet onverdiend zijn!

geplaatst:
luigifort schreef:
(quote)

Bier een beetje te heavy voor de meisjes, die krijgen shandy

Noem je mij een meisje?

geplaatst:
Jammer voor Engeland, maar wel mooi dat die volkomen onterechte penal er niet in ging.

geplaatst:
Die Amerikaanse voorhoede, daar staat geen maat op, heerlijk. Kan een leuke finale worden.

Maar eerst maar eens de Zweedsen naar huis sturen

geplaatst:
Johan de Witt schreef:

Als het meezit zondag op DTRH op groot scherm de wedstrijd kijken Zou toch wat zijn als de vrouwen eerder wereldkampioen worden dan de mannen, maar ik geef ze max. 20% kans tegen Amerika. Als de USA hun normale niveau haalt staat daar gewoon geen maat op.

geplaatst:
De kans op een afstraffing (drie goals of meer verschil) lijkt me groter dan de kans dat ze van de VS winnen. Eerst Zweden maar eens. Hup Danielle!

geplaatst:
Pff, het valt niet mee.

geplaatst:
Misschien moet ik de rest ook even aanmoedigen, DvD is de enige die haar niveau haalt (en Van der Gragt). Mindere wedstrijd ook van Groenen, waardoor Beerensteyn eveneens weinig in het spel voorkomt. En Spitse drentelt weer wat rond zonder zich beschikbaar te maken, waardoor je gewoon met een halve speler minder op het veld staat en je telkens naar de zijlijn wordt gedwongen.

geplaatst:
Tis net Feyenoord zullen we maar zeggen...

geplaatst:
Geniaal dat juist Jackie Groenen deze bevrijdende goal maakt! Al het hele toernooi ijzersterk en vrijwel elke wedstrijd een van de beteren op het veld http://www.musicmeter.nl/images/smilies/icon_worship.gif

geplaatst:
Zeker! Jackie is ook mijn favoriet

geplaatst:
Still I would sing my song to me
About the time they called me "Jackie"

If I could be for only an hour
If I could be for an hour every day
If I could be for just one little hour
A cute cute, in a stupid-ass way

Jackie's the best id

geplaatst:
Ze hebben het geluk aan hun kont hangen.

geplaatst:
luigifort schreef:
Still I would sing my song to me
About the time they called me "Jackie"

If I could be for only an hour
If I could be for an hour every day
If I could be for just one little hour
A cute cute, in a stupid-ass way

Jackie's the best id

Daar dacht ik ook al aan ja

geplaatst:
Die Asslani is ook overal zeg. Dikke pluim voor de centrale verdedigers.

geplaatst:
Finale tegen de VS

geplaatst:
Ik zou het tegen de VS er gewoon een sabotagewedstrijd van maken. De bus parkeren en loeren op 1 of 2 snelle counters...
We willen namelijk niet weer 2e worden op een WK (zie de heren in '74, '78 en 2010)...

geplaatst:
In ieder geval 4-4-2 spelen zoals ook vandaag in de tweede helft, want die Roord hebben we heel hard nodig op het middenveld. Miedema als aanspeelpunt voorin en Beerensteyn dan in de ruimte laten duiken.

geplaatst:
‪FINALE en nu op naar het eerste wereldkampioenschap ooit! Met dank aan een geweldige keeper en de beste 🇳🇱 speelster van het toernooi!
http://www.musicmeter.nl/images/smilies/icon_cheer.gif

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://open.spotify.com/track/724f2sZLra6E3TEqjxJFlj?si=BhaQi3H1R92TfU327LlQPw‬

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat BoekMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe BoekMeter met je privacy omgaat.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:26 uur

geplaatst: vandaag om 09:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.