menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
geplaatst:
Mochten we nooit meer een EK of WK winnen, iig in my lifetime, dan hebben we iig deze nog

geplaatst:
Toch geen Donny aan de start, Koeman is onnavolgbaar

geplaatst:
Die Bergwijn mag Ajax ook laten lopen van mij

geplaatst:
Nou, eindelijk vlot doorwisselen, was al bang dat ze weer tot de 75e minuut gingen wachten ofzo. Met die Babel kon het ook echt niet langer natuurlijk, deed pijn aan de ogen. Komaan Donny.

geplaatst:
Bondscoach van niks! Engeland leerde dat het wisselen van Promes en Donny hielp en wat doen we in de finale? Terug grijpen op het oude, lafbekkenvoetbal. Nieuwe bondscoach aub!!!

geplaatst:
Laat die witte tulp aub naar zijn geliefde Barca gaan, doe maar een coach met lef!

geplaatst:
Terechte winnaar! Hulde aan Portugal!
Wij 3 x niets...

geplaatst:
Dumfries, Babel en Depay hebben werkelijk niks goed gedaan. Bergwijn en De Roon ook niet veel. Dan heb je weinig in te brengen natuurlijk.

geplaatst:
Bergwijn is niet in vorm, Donny en Quincy wel, dussss..bye bye Koeman...

geplaatst:
Ach, het is maar een fluttoernooitje, niks meer dan veredelde oefenpotjes. En een wedstrijd van Portugal is het aanzien sowieso al heel lang niet meer waard.

geplaatst:
Cruijffiaanse Cillessen http://www.musicmeter.nl/images/smilies/icon_worship.gif
'Una manzana y un huevo.' Het is de 'uitspraak van het jaar' in het Spaanse voetbal. Cruijffiaans. Cillessen die in een interview zegt dat Barça hem niet voor 'een appel en een ei' zal verkopen. Die uitdrukking kennen ze niet in Spanje. Vanaf nu wel, en het zal een blijvertje zijn.

El huevo, la manzana y la trampa de Cillessen y Semedo - mundodeportivo.com

geplaatst:
luigifort schreef:
dussss..bye bye Koeman...

Zal het eigenwijs zijn? De Roon voor vd Beek, dan heb je echt op een andere planeet geleefd laatste maanden. Hij kan beter een sloopbedrijf beginnen.

geplaatst:
Wat een slechte wedstrijd.

geplaatst:

En wat een slechte scheids...

geplaatst:
Inderdaad. Die van Kameroen hadden zo drie keer een vrije trap moeten krijgen op de rand van het strafschopgebied van Oranje.

Op het laatste kwartier na gingen velen ver door de ondergrens, met name Spitse, Van Es en ook Van de Donk (helaas). De enige die een goed niveau haalde was Groenen.

geplaatst:
En die linksvoor van Kameroen, die was de beste van het veld

geplaatst:
Wiegman denkt volgens mij dat het heel stoer en krachtig is om ondanks de kritiek gewoon Spitze op te stellen. Beetje het Koeman-syndroom. Jammerlijk.

geplaatst:
Ødegaard komt in elk geval niet, mooi nieuws.
Hopen dat Ziyech blijft

geplaatst:
Had m wel gewild op zich, maar de opstelling van Sneudegaard bevalt me niet , dus opsjouten

geplaatst:
Kan je nu ook al een penalty verdienen met een hink-stap-sprong?

geplaatst:
Quincy Promes.

geplaatst:
Nu Ola John nog

geplaatst:
Maar serieus, ik heb liever Quincy dan Stevie...

geplaatst:
Ik liever Stevie, maar die is wel wat duurder.
Maar beiden zijn geen versterking tov wat we hebben. Het is blijkbaar een kwestie van de schade beperken.

geplaatst:
Gedurende het zomer reces, vermaak ik me toch best aardig met het wk dames voetbal. Bij vlagen zie ik echt leuke acties en combinaties voorbij komen

geplaatst:
Het is wel ergerlijk dat Van der Sanden in vier wedstrijden nog NIKS goed heeft gedaan, maar er nog steeds in staat. En dat Spitse in de aanvallende opbouw gewoon niet beschikbaar is gedurende het gehele toernooi. Als ze met dit voetbal de halve finale halen, dan is dat eigenlijk een aanfluiting.

geplaatst:
Gelukkig is de tweede helft tegen Italië wel een stuk beter...

geplaatst:
Klopt, maar twee keer een standaardsituatie, vergeet dat niet, en Italie was niet best.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:21 uur

geplaatst: vandaag om 14:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.