menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
geplaatst:
RKC sluit weer aan bij de Eredivisie, ik word er niet bepaald warm van (met alle respect!).

geplaatst:
Nee, en Sparta of de Graafschap maakt ook niet veel uit. En dat Utreg dat ticket heeft ook niet, want ze gaan t niet verzilveren...

geplaatst:
Ik heb RKC altijd een sympathieke club gevonden op een of andere manier.
Sparta zie ik ook liever dan De Graafschap. Heb gister genoten, maar zo heeft iedereen zijn voorkeuren

geplaatst:
luigifort schreef:
En dat Utreg dat ticket heeft ook niet, want ze gaan t niet verzilveren...

Dat klopt. Net als Vitesse dat ook niet zou lukken.

geplaatst:
Slainte_Mhath schreef:
Ik heb RKC altijd een sympathieke club gevonden op een of andere manier.
Sparta zie ik ook liever dan De Graafschap. Heb gister genoten, maar zo heeft iedereen zijn voorkeuren

RKC is zeker een sympathieke club! Maar in de Eredivisie zie ik liever de clubs met een grote aanhang, zoals bijv. Kowet, NEC, Roda, etc

geplaatst:
Arsenal - Chelsea, ik hoef de 2e helft niet meer te zien. Het lijkt qua beleving wel een oefenpotje.

geplaatst:
2e helft is qua doelpunten wel aardig

geplaatst:
Qua doelpunten wel inderdaad Jason82, maar wat een aanfluiting van een wedstrijd.

geplaatst:
Vooral de ambiance leek nergens op. Triest hoe de uefa het voetbal verkwanselt door dit soort keuzes.

geplaatst:
Jason82 schreef:
Vooral de ambiance leek nergens op. Triest hoe de uefa het voetbal verkwanselt door dit soort keuzes.

Precies, 2 Engelse clubs. Dan helemaal naar Azerbaidzjan... UEFA had dat toch ook in het Wembley kunnen laten spelen? Bezopen.

geplaatst:
R.I.P. José Antonio Reyes

geplaatst:
luigifort schreef:
R.I.P. José Antonio Reyes

Wow meen je niet

geplaatst:
Gelukkig heeft Liverpool gewonnen
Wij hadden daar moeten staan, maar goed, wij hadden meer dreiging gehad. Het onmachtige en luckbox Spurs gelukkig gestuit in de finale...
Ultradom van Poch om niet met Moura te starten en Llorente zo laat kwam...

Wij zouden de cup gewonnen hebben, een eeuwig gemiste kans

geplaatst:
Ajax had een ontzettend grote kans gehad, dat is zeker. Maar misschien speelde Liverpool nu ook zo matig door Spurs en de vroege 1-0. Gewoon efficiënt en zakelijk afgemaakt.

Mooie club en mooie winnaar ook leuk voor VVD en Gini Wijnaldum!

geplaatst:
Efficiënt en zakelijk is wat wij hadden moeten doen na de rust tegen Spurs

geplaatst:
luigifort schreef:
Efficiënt en zakelijk is wat wij hadden moeten doen na de rust tegen Spurs

Precies man, die 1-2 had nooit mogen vallen. Dan hadden we het gered.

Maar afijn, volgend seizoen hopelijk weer genieten!

geplaatst:
Niemand die de Nation League kijkt?

Wat-een-comeback van onze mannen http://www.musicmeter.nl/images/smilies/icon_worship.gif

geplaatst:
Moet wel bijgezegd worden dat het ook niet heel moeilijk is zonder tegenstand.

geplaatst:
Ik vind het wel knap van ons Gretz dat we dit helemaal afkijken , wat een slechte wedstrijd zeg... beetje zoals het niveau van de Champions League finale van dit jaar .

geplaatst:
Hahaha wat zijn de Engelse verdedigers slecht

Niveau kan beter, maar gebeurt wel veel meer dan in de CL-finale

geplaatst:
Ja, Engeland achterin is een drama. Er gebeurt deze wedstrijd (althans; deze verlenging) inderdaad meer dan in de CL-finale.

Promes valt lekker in zeg. Is hier in een half uur bij meer doelpunten betrokken dan gedurende het volledig afgelopen seizoen bij Sevilla.

geplaatst:
Een echte bondscoach met ballen had met Donny gestart ipv de Roon...
Verder zegt het winnen van de Nations League me helemaal niets. Een beetje alsof je de Johan Cruijff schaal wint ofzo...

geplaatst:
Donny gaat zondag wel starten, kan niet anders.

Met de Nations League op zak zal er geen grachtentocht volgen, maar het zou wel de eerste prijs zijn in 31 jaar. Je moet de beker ook niet kleiner maken dan ie is

geplaatst:
Gretz schreef:
Niemand die de Nation League kijkt?

Wat-een-comeback van onze mannen (afbeelding)

Ik kon helaas niet kijken, maar ben trots op onze jongens met je eens, dit zou echt als een prijs voelen mochten we zondag winnen!

geplaatst:
luigifort schreef:
Een echte bondscoach met ballen had met Donny gestart ipv de Roon...
Verder zegt het winnen van de Nations League me helemaal niets. Een beetje alsof je de Johan Cruijff schaal wint ofzo...

Nee joh, Nederland heeft tegen Duitsland, Frankrijk en Engeland gespeeld. Deze prijs zou echt veel doen voor de prestige van het Nederlandse voetbal. Nu hopen dat we ons straks ook gewoon kwalificeren voor het ek...

geplaatst:
luigifort schreef:

Jason82 schreef:
Deze prijs zou echt veel doen voor de prestige van het Nederlandse voetbal.

Eens met jullie beide: The Nations League an sich heeft 0 aanzien en betekent (vooralsnog) helemaal niets. Aan de andere kant: Nederland heeft natuurlijk wel van een aantal toppers gewonnen en heeft zich eindelijk weer eens op een positieve manier geprofileerd. Voor het aanzien van het Nederlands voetbal is het daarom een bijzonder belangrijke prijs. Goed voor het beeld dat andere voetballanden nu van het NL-elftal hebben.

geplaatst:
Dat hebben ze sowieso wel, een goed beeld, na de galavoorstelling van Ajax dit seizoen.
Nederland zal volgend jaar gewoon een van de topfavorieten zijn op het EK.
En dán moet het gebeuren

Zondag mág het, zou wel leuk zijn om Ronaldo voor de tweede keer in 3 maanden te verslaan

geplaatst:
In potentie de eerste prijs voor Oranje sinds het EK '88. Doe maar wel dus.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:49 uur

geplaatst: vandaag om 02:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.