menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
godver

avatar van luigifort
Heer en meester in de 1e helft. Niks aan de hand.
2e helft alle ballen op Llorente en gaan voor de afvallende bal en die viel steeds goed voor hen. Dan nog deden wij het niet goed. Je geeft het gewoon weg. En Spurs mazzelt weer verder..

avatar van eRCee
Klassevolle reactie van het publiek moet ik zeggen.

avatar van luigifort
Ja dat wel.

avatar van Slainte_Mhath
Johan de Witt schreef:
Wat een klotesport

Ik ben er klaar mee

avatar van El Ninjo
Hopelijk gaat deze klap zondag niet doorwerken als we tegen Utrecht moeten.

avatar van luigifort
Wrede sport, voor hetzelfde geld gaat die van Ziyech erin en is er maar 4 min blessuretijd.

avatar van eRCee
luigifort schreef:
Heer en meester in de 1e helft. Niks aan de hand.

Meh. Het stond verdedigend niet goed. Mazraoui was verdedigend zwak en ook Blind in de 1e helft matig. Het commentaar van Gijp in de rust was dan ook weer tenenkrommend.

2e helft alle ballen op Llorente en gaan voor de afvallende bal en die viel steeds goed voor hen. Dan nog deden wij het niet goed. Je geeft het gewoon weg. En Spurs mazzelt weer verder..

In mijn ogen was die eerste goal van Spurs cruciaal, en dat was een tactische fout van jewelste. Onervarenheid. Aanval is de beste verdediging ja, maar niet in standaardsituaties. Als je 2-0 voorstaat en op die plek een vrije trap krijgt, dan moet je gewoon je verdediging achterin laten staan.
Daarbij had Veltman er eerder in moeten worden gebracht.

avatar van luigifort
Ik kan er niet bij na de 1e helft...
Je geeft t gewoon weg.

Dikke dikke tyfus

Oké, Spurs had de momentum na rust en Ajax was slordig, maar alsnog...

avatar van luigifort
Spurs is gewoon aan t pompen op Llorente. Ze moeten wel, maar dat is geen voetbal. Helaas pakt t een paar keer goed uit voor ze...
Je mag hopen dat Liverpool wint nu...

avatar van Gretz
No words ??? dit voelt nog vele malen verschrikkelijker dan de goal van Iniesta in de verlenging van de WK-finale

avatar van Slainte_Mhath
Gretz schreef:
No words ??? dit voelt nog vele malen verschrikkelijker dan de goal van Iniesta in de verlenging van de WK-finale


Veel erger, bij Oranje spelen ook klootzakken van PSV.
Zonder dollen, Zoveel pech... ben hier zo ziek van

avatar van Jason82
Toen de goal viel trad ik gewoon buiten mezelf. Wellicht ook door de genuttigde biertjes. Alsof het niet echt gebeurde, dat gevoel. Nu overheerst ongelofelijk veel pijn en ongelofelijk veel trots...het kampioenschap moet nu voor ons zijn!!! Maak dit seizoen af met opgeheven hoofd en haal binnen waar je recht op hebt boys ?

avatar van Jason82
Wat een lelijke finale. De wereld hoopte op Liverpool - Ajax

avatar van Johan de Witt
Nederlaag voor het voetbal dit.
Ben er wel klaar mee.
Fuck die finale

avatar van luigifort
Een beetje als de EL finale he. Alle ballen op Fellaini en nu alle ballen op Llorente en gaan voor de afvallende bal. Is in mijn ogen ook geen voetbal, maarja wat doe je er tegen. En gewoon vette pech. Zieker dan ziek ben ik ervan. Dat gaat wel lang zo blijven denk ik.

Idd. Ik ga wel werken

avatar van Johan de Witt
Je had zelf alle kansen op de 3e.
En dan waarom 5 minuten??
Echt te bizar dit.
Lucas fucking Mauro.

avatar van Slainte_Mhath
luigifort schreef:
Zieker dan ziek ben ik ervan. Dat gaat wel lang zo blijven denk ik.

Idem hier, te kwaad om te kunnen slapen

avatar van Johan de Witt
Neres misten we wel, dan was het al veel eerder beslist.
Dolberg weer een schaduw van een schaduw...

avatar van luigifort
Johan de Witt schreef:
En dan waarom 5 minuten??


Omdat Ten Hag er 3 verdedigers inpleurde (nog meer achteruit en mekaar in de weg lopen) en Poch wisselde ook 3 x dat is al 3 min en Onana kreeg nog een strafminuut.
Maar Eriksen geeft ook toe dat Ajax t verdiende om door te gaan en dat hun spelwijze niks met tactiek te maken heeft maar met pompen of verzuipen. Sport kan heel oneerlijk zijn. 2 x mazzelt Spurs naar de finale. BAH!!!

avatar van luigifort
Aan Dolberg had je niks id. Was al een slecht voorteken.

avatar van Jason82
Nu hopen dat Liverpool wint.

avatar van luigifort
MOET!!!

avatar van Jason82
luigifort schreef:
Aan Dolberg had je niks id. Was al een slecht voorteken.

Hij begon redelijk balvast

avatar van Johan de Witt
luigifort schreef:
(quote)


Omdat Ten Hag er 3 verdedigers inpleurde (nog meer achteruit en mekaar in de weg lopen) en Poch wisselde ook 3 x dat is al 3 min en Onana kreeg nog een strafminuut.
Maar Eriksen geeft ook toe dat Ajax t verdiende om door te gaan en dat hun spelwijze niks met tactiek te maken heeft maar met pompen of verzuipen. Sport kan heel oneerlijk zijn. 2 x mazzelt Spurs naar de finale. BAH!!!

Ja, je stopt met voetballen in de rust, dat is doodzonde. De wissels sloegen nergens op.
Geeft wel aan dat TH niks te zoeken heeft bij BM of Barca. Die blijft nog wel een paar jaar bij ons

avatar van Jason82
Ik wil daar ook niet langer over nadenken, je maakt jezelf alleen maar helemaal gek. Als die bal van Ziyech erin vliegt in plaats van op de paal dan is het klaar, maar ja... gewoon een kwelling dat soort gedachten.

avatar van Johan de Witt
Dat je zo mazzelt tegen City én Ajax...
Het bestaat niet en toch gebeurt het.

avatar van Jason82
Johan de Witt schreef:
Dat je zo mazzelt tegen City én Ajax...
Het bestaat niet en toch gebeurt het.

Laat Liverpool daar alsjeblieft een einde aan maken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:53 uur

geplaatst: vandaag om 02:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.