menu

Mijn Updates +
Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:

Ook ná de loting voor de kwartfinale wordt Manchester City door bookmaker Unibet als topfavoriet gezien voor de eindzege. Voor elke euro wordt 3,50 euro uitgekeerd als The Citizens de trofee winnen. Daarna volgen Ajax-tegenstander Juventus (4,25), Barcelona (4,25), Liverpool (5,00), Manchester United (19,00), Tottenham Hotspur (22,00), Ajax (24,00) en FC Porto (71,00). Samengevat zijn er dus vier favorieten en vier outsiders.

Nou, precies die 4 zeg

Ja, precies. Heeft de UEFA weer mooi geregeld

Als je de cup wil winnen moet je ze allemaal kunnen verslaan
Ik denk dat je zo moet spelen tegen ze zoals de 3-0 aanval tegen Real, snel spel naar voren...

Zoveel ruimte krijg je never nooit. Je zal 1 of 2 momenten krijgen waaruit je kunt scoren, daar moet je er een van maken.
En verder wat realistischer spelen, niks weggeven. Juventus zal bij ons geen enkel initiatief nemen.

Effectieve Tadietsj

Ja, Ti-Ta-Tadic sws in de spits weer.
Veel beweging met Neres en Donny.
Of een vrije trap van Lasse
Nu al zin in de wedstrijd!

Maar eerst maar even AZ en PSV

Tussendoor zit Excelsior thuis, dus dat valt ook mee
AZ kan geen ruk tegen topploegen en PSV in deze vorm wordt minimaal 3-0

Ja, we zijn al kampioen. Hou de schaal maar vast omhoog

Gezellig op P2

Beter dan Platte kar 2

Voor Dolberg niet denk ik

Nee, die mag op bezoek bij zn zus die hem mist

De ruit de Jong, Donny, Ziyech, Tadic is de best voetballende en creatieve van alle teams in de CL.
Ok, sommige ploegen hebben Messi of Ronaldo of andere creatieve middenvelders, maar geen 4 stuks. Die hebben er 1 of 2 en de rest is controlerend.

En dan ook nog Neres.
We hebben gewoon het beste team in de CL

Probleem is wel dat de defensie, op Nico en De Ligt na, geen wereldtop is.
Plus de bank is niet sterk genoeg. Je kunt niemand missen.

Die spelers die op scherp staan kun je sowieso niet missen in de return.
Dus aan alle kanten is het balanceren op een koord.

Naast onze sterkste opstelling hebben we alleen Dolberg en Veltman op de bank, verder hebben we helemaal niks. De rest is van nog minder niveau dan al die seizoenen hiervoor dat we Europees voetbal speelden...

Als VVV nou even zn plicht doet tegen de boeren en wij ook, kunnen we daarna wat rustiger aan doen

Beter scouten aub dan Schuurs en Magallan, dat zijn geen Ajax spelers, net als Kik Pierie

Ja, PSV mag nog wel wat meer instorten idd.
We hadden net als Juve allang 15 punten los moeten staan met dit elftal.

Sinkgraven is op zich nog wel een Ajax-speler, heeft wel potentie.
Was onder Bosz nog best belangrijk.
Maar het komt er gewoon niet uit. Ook door die blessures.
De Wit en Eiting gaan het ook niet redden volgend seizoen.
Gravenberch misschien over 2 jaar.

Eiting en de Wit zijn leuk als vervanger voor Schöne, maar niet meer dan dat. Je kan niet veel meer van ze verwachten dan wat passes en power (de Wit), zeker geen creativiteit.

Ik zie sowieso geen talenten doorbreken als Donny en Matthijs komende jaren. Je moet ook de werkethiek en wil hebben van de Ligt bv en de jonkies van nu zijn vaak halve zachte...

luigifort schreef:
Ik zie sowieso geen talenten doorbreken als Donny en Matthijs komende jaren. Je moet ook de werkethiek en wil hebben van de Ligt bv en de jonkies van nu zijn vaak halve zachte...

Patatgeneratie
Je weet het niet, Frenkie en Nous waren er ook opeens.
Werkethiek klinkt meer als iets voor Feyenoord Ik heb liever echt talent
Dat is er altijd wel bij Ajax.

Feyenoord is meer kroketgeneratie

Gast
geplaatst: vandaag om 08:02 uur

geplaatst: vandaag om 08:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.