menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
En nog een puntje ook...

Heerenveen moet dan maar van ze winnen

Niemand wint van PSVar

R.I.P. Gordon Banks.

Vandaag stijgen we gewoon weer boven onszelf uit! Kom maar op, Real

Neres nu wel gewoon basis
TH volgt i.p.v. leidt

Precies!
Onder onze Pep worden spelers niet beter. Karaktermoord op vd Beek (de obligate wissel na een uur) en vooral Neres die in bloedvorm was. Rouleer dan meerdere Ajacieden.

Johan de Witt schreef:
Vandaag stijgen we gewoon weer boven onszelf uit! Kom maar op, Real

Ik hoop het, ik kijk er gek genoeg tegenop

No fear, Ajax is here.
De sfeer is in elk geval ouderwets, dankzij Andre Rieu

Hele Ajax-defensie staat op scherp.
Pakken ze allemaal geel spelen we in Bernabeu met Schuurs, Kristensen en Sinkgraven

Tja...

VAR maakt meer kapot dan je lief is

Ik voel me nu net als Dicky

Ga vooral zo door in de 2e helft. Eindstand 1-0. In Bernabeu 2-1, dus door

Ja je moet jezelf wel belonen nu.
Niks weggeven en er nog eentje maken.
En geen geel pakken achterin!

En anders daar net zo spelen als Bayern uit, waar je ook beter was en het 1-1 werd...

Johan de Witt schreef:
VAR maakt meer kapot dan je lief is

Maakt de sport kapot. Wanneer durf je nog te juichen? Elk enigszins twijfelachtig moment wordt eerst door gasten achter een beeldscherm beoordeeld en dan maar de gebaren van de scheids afwachten.
Na elke goal, die je dan hebt gevierd is het angstig naar de scheids kijken.... "Heeft de VAR wat gezien??"

Var is best vanavond, alleen als de scheids er net zo mee omgaat als Pol van Boekel

Slainte_Mhath schreef:
(quote)

Maakt de sport kapot. Wanneer durf je nog te juichen? Elk enigszins twijfelachtig moment wordt eerst door gasten achter een beeldscherm beoordeeld en dan maar de gebaren van de scheids afwachten.
Na elke goal, die je dan hebt gevierd is het angstig naar de scheids kijken.... "Heeft de VAR wat gezien??"

Helemaal mee eens

Spannende pot, mooi Europees sfeertje!

Zeer onterecht verlies.
Maar als het eenmaal tegenzit, zit ook alles tegen.

Finito!
Over 3 weken va banque gaan, je moet 2 goals maken, die ene tegengoal daar maakt ook niet veel uit.
Leuk voetballen, aardig wat kansen, maar ja de Europese elite is dodelijk in de afwerking he. 2 goals uit 3 kansen. Je zou bijna zelf ook een afwachtende counterploeg worden.

Het is als tegen de Italianen vroeger. Je bent de hele wedstrijd beter maar zij gaan er met de buit vandoor vlak voor tijd

Alles op de competitie dan maar. O wacht

Alles op de beker dan maar

Dennenappel tijd ja

Op zich vind ik de Var prima, maar dat afwachten bij elke goal omdat er eventueel 7 sec daarvoor een overtreding begaan is wordt wel heel vervelend zo. Zo kun je alle goals bijna gaan afkeuren...

En zuivere doelpunten worden er nog door afgekeurd ook

Het blijft dus willekeur en de interpretatie van de scheids, dan ben je dus terug bij af. Je moet de var leidend maken. Nu ben je nog afhankelijk van het feit of je van Boekel of Nijhuis treft bv...

Prima scheids, prima var en een prima Ajax. Helaas geen goed resultaat. Uiteindelijk wederom genoten van de Amsterdammers. En als Ajax net zo koel voor de goal was geweest als Madrid dan was de eindstand 4-2 geweest.

Verliezen is niet erg, maar wel op zo'n manier.
Real had niks in te brengen qua voetbal, op 3 aanvallen na, bij balverlies.

Gewoon 0-2 straks, net als in 95/96
Ik blijf erbij dat je met spits moet spelen, qua doeltreffendheid. Dan Schöne eruit en kan de Jong op zijn plek.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:04 uur

geplaatst: vandaag om 22:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.