menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
Frenz schreef:
(quote)

Thx en als je voetbalmeter volgt, dan weet je het ik over het seizoen van mijn club denk. Dáár geef ik graag mijn mening, blader hier maar eens terug

Ben op de hoogte

het is toch een beetje sneu hoe die twee hier een Ajax fan page van maken. Neem jij dat wel serieus dan?

Zie dit topic gewoon als een kantine, lekker over sport keuvelen zonder alles bloedserieus te hoeven nemen. Ik kom hier voor m'n plezier, om de ongenuanceerde meningen van mijn mede (voetbal)fans te lezen. Dat het vaak over Ajax gaat is logisch als de meest actieve users Ajacied zijn (jij bent naar het schijnt de enige Feyenoorder die hier nog wel eens rondneust:T). Kan ik niet mee zitten hoor, zolang het maar vermakelijk is. En dat is het zeker, sinds er geen belerende mod (hallo trebremmit) meer is die dirct ingrijpt bij een beetje slowchat.

Voorts ben ik van mening dat mensen de communicatie op online fora vooral niet té serieus moeten nemen. Het leven is al serieus genoeg.

Frenz schreef:
tja, dat eentonige getik tak tussen jullie tweeën is zo oninteressant, dat stimuleert niet echt.

Ik had iig wat nieuws

Maar waarom schrijf je dan hier niet wat meer stukjes ? Dan wordt het vast weer wat interessanter. Maar je hebt wel gelijk. Het is jammer dat pak hem beet 90 % van de users hier uit ajacieden bestaan. Waardoor het een tikkeltje eenzijdig wordt.

Rotterdamse humor zullen we maar zeggen.

ROTTERDAM - Of het een subtiele verwijzing naar afgelopen zondag is, of puur toeval is niet duidelijk, maar Feyenoord heeft gemeld wanneer de kaartverkoop voor de Klassieker in de halve finale van de beker begint: op 6-2.

Ja, nu lachen ze nog
Maar in de beker gaan ze er gewoon aan, hoor

Vanavond Nico terug, en Magallan zullen we voorlopig niet meer zien schat ik zo

Ach, een beetje leedvermaak mag op zijn tijd wel. En zo vaak komt het ook weer niet voor dat Feyenoord zo overtuigend wint. En al helemaal niet van Ajax. En het is ook nog eens een goeie grap. Er zit voor de verandering ook niet eens een vervelende toon aan vast.

Maar goed, nu het vizier op VVV. Eens kijken of al dat onderlinge gelul wat heeft uitgemaakt. Het viel overigens wel op dat De Ligt en De jong uitermate zelfkritisch en realistisch waren. Geen gelul over de scheids enz. Maar direct hand in eigen boezem staken. En dat voor zo'n twee jonge knapen. Dat hebben we ook wel eens anders gezien.

Ja, het is ze ook gegund hoor, en zeker RvP.
Maar Ajax was dan ook erg slecht, net als tegen Heerenveen.
Hopelijk pikken ze, net als na de matpartij in Eindhoven, de draad weer op en winnen ze ook nu 9 keer achter elkaar

iggy schreef:
(quote)

Maar waarom schrijf je dan hier niet wat meer stukjes ? Dan wordt het vast weer wat interessanter. Maar je hebt wel gelijk. Het is jammer dat pak hem beet 90 % van de users hier uit ajacieden bestaan. Waardoor het een tikkeltje eenzijdig wordt.

Dan moeten er prikkels zijn, een onderbouwde mening, een welgemeende emotie. Jij bent hier de enige andere (Gretz ook wel, maar behoorlijk laag in frequentie) die die moeite neemt. Statler & Waldorf's chat is niet eens kantinewaardig, de rest zou verveeld een ander tafeltje opzoeken.

Nee, nogmaals, voetbalmeter voldoet veel meer aan die definitie van een kantine, met dat verschil dat er meerdere clubs vertegenwoordigd worden, oké oké, ik sta sinds Rico's sabbatical behoorlijk alleen, maar ik kan wel wat hebben, vooral sinds de laatste klassieker, hoeveel was het ook weer, ik vergeet het telkens, oh ja, 6-2.

Voetbalmeter is ook niet alles, hoor, daar vliegen zelfs de Ajacieden elkaar in de haren (waaronder eentje van het dynamische duo hier)

Als jij nou eens betrapt zou kunnen worden op een prikkelende eigen mening zou dat een mooi begin zijn.
In plaats daarvan geef je alleen commentaar op de kantinepraat van anderen i.p.v. op voetbal

Maar wat moet je ook in een seizoen als dit
En geniet vooral nog even van je 6-2, het is je gegund

Lezen is dus echt een vak

Ja, en doen of je neus bloedt ook

Peter Bosz doet opnieuw goede zaken met Bayer Leverkusen. Ik ben enorm benieuwd naar hoe hoog hij nog kan eindigen.

Top-4 moet er wel inzitten.
En dan treffen we hem hopelijk in de CL volgend seizoen

Johan de Witt schreef:
Top-4 moet er wel inzitten.
En dan treffen we hem hopelijk in de CL volgend seizoen

We blijven het volgen

Lekkere zege vanavond.
Vooral 2e helft, met Neres erin, zag je weer een beetje van de eerste seizoenshelft.

Johan de Witt schreef:
Lekkere zege vanavond.
Vooral 2e helft, met Neres erin, zag je weer een beetje van de eerste seizoenshelft.

Zolang PSV blijft winnen zegt het me allemaal niet zoveel. Voordeel is wel dat ze weer vertrouwen kweken richting halve finale beker en de CL wedstrijd tegen Real Madrid.

Alleen jammer dat Madrid de vorm weer redelijk te pakken heeft. Hopelijk gaat het aantal topwedstrijden de mannen uit Madrid parten spelen. De prioriteit zal ongetwijfeld de CL zijn. Kampioen worden ze niet meer. En de beker is een troostprijs.
Ondanks de 6-0 overwinning was het spel van Ajax nog behoorlijk matig te noemen. Ajax heeft wel de gave om boven zichzelf uit te stijgen. Maar kunnen ze dat ook als de echte vorm ontbreekt ? En dat zal hard nodig zijn als de grootste en beste club ter wereld op bezoek komt. Ben bang van niet.

Nou, de beste club van de wereld is het allang niet meer, anders sta je niet 4e in Spanje.

Maar ze zijn zeker favoriet. Alleen een Ajax in topniveau heeft enige kans. Maar juist bij Europese wedstrijden stijgt Ajax boven zichzelf uit, dus ik heb er nog steeds wel een goed gevoel over.

Niets is sterker dan dat ene woord...Excelsioord

Sommigen van Ajax lopen er wat zwakjes bij. Orlando is niet goed geweest denk ik, overtraind. Tijd om weer op krachten te komen. Je ziet dat je de passie en power van Nico echt nodig hebt. Hopelijk stimuleert dat de anderen ook. En zeker in Europa zijn we tot op het bot gemotiveerd. Na Feyenoord dacht ik dat we kansloos zouden zijn tegen Real, maar ik zie na gister weer iets meer uitzicht op een koninklijke overwinning in een heroïsche tweestrijd

Johan de Witt schreef:
Nou, de beste club van de wereld is het allang niet meer, anders sta je niet 4e in Spanje.

De eerste club die 2 keer achter elkaar de CL wint. De eerste club die drie keer achter elkaar de Cl wint. 4 Cl wint in 5 jaar. 4 keer het Wereldkampioenschap voetbal voor clubs wint in 5 jaar. En dat niet in een ver verleden. De geschiedenis toont aan dat het veel lastiger blijkt te zijn om de CL meerdere keer achter elkaar te winnen dan meerdere keren achter elkaar kampioen te worden. Dit is de beste club van de wereld. Wie anders ? Of dat dit jaar ook zo is moet uiteraard nog blijken.

Wat een zeperd weer van Feyenoord. Dat elftal lijkt bij wijze van aan manische depressiviteit te lijden.

Ze hebben nog maar 1 wedstrijd dit seizoen waar het om draait. En als ze die winnen 2.

Nou, voor jullie sowieso twee.

En PSV krijgt weer een roodje mee van de KNVB

luigifort schreef:
En PSV krijgt weer een roodje mee van de KNVB

Dat is toch ongelofelijk... alweer tegen 10 man!

Ajax doet het al goed genoeg in de CL en qua transfers.
KNVB ziet PSV het liefst kampioen worden en Feyenoord de beker. Hebben ze allemaal wat.

Het is me ook allemaal wat. De KNVB als een soort van Federalnaja sloezjba bezopasnosti Rossijskoj Federatsii te zien. En die uiteraard maar een tegenstander heeft, het grote AFC AJAX.
Wat een GELUL !!

Kein geloel, fussball spielen

Der Johan versteth het.

Spitz Kohn

Gast
geplaatst: vandaag om 23:56 uur

geplaatst: vandaag om 23:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.