menu

Mijn Updates +
Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:

Ja, mooi dat hij Sjaak nog even aanhaalt ook, die zei het vorige week al.

Juist in deze fase heb je een sterke trainer nodig die de boel op scherp houdt, helaas hebben we die (weer) niet.

We zijn allemaal lekker met transfers bezig. Dit wordt 3x niks tegen Real.

luigifort schreef:

Logisch ook, je hebt gewoon een sterke trainer nodig die ze bij de les houdt.
Helaas is dat de grote fout van Overmars geweest.
Hij heeft een prachtig elftal bij elkaar gekregen, maar helaas de verkeerde coach.

Whahaha, jullie zijn echt kostelijk, eerst is Real bijkans kansloos en nu ligt degradatie mss wel op de loer.

Scorebord forumgedrag ten top. Maar ja, da's Ajacieden eigen hè, alleen het team steunen als het goed gaat

Tss, het team steunen we altijd, hoor.
En op de trainer ben ik altijd kritisch geweest, een jaar geleden net zoveel als nu.
Totaal ongeschikt voor dit niveau.

Dat het een prachtig elftal is zeg ik juist nog in de post boven je.
Kan ook zo weer helemaal top zijn tegen Real, die onderschatten ze namelijk niet en daar willen ze wel hun best tegen doen.

Johan de Witt schreef:
Niet meer goed genoeg voor de Mickey Mouse-competitie.

luigifort schreef:

Nou, geweldige steun

Frenzie duikt eens in de zoveel tijd op als Fey een goed resultaat behaalt

Dan gaan we hem weer een hele tijd missen

tja, dat eentonige getik tak tussen jullie tweeën is zo oninteressant, dat stimuleert niet echt.

Ik had iig wat nieuws

Jongens laten we hier nu niet (te veel) op de man gaan spelen. Geef gewoon je gezoute mening over de (wan)prestaties van de vaderlandse sportteams.

Frenz gefeliciteerd met dit unicum, kun je als Feyenoorder toch weer mooi een decennium op teren. Als het verschil met PSV straks minder dan 3 punten is mag je ons aan het eind van het seizoen keihard uitlachen. Voorlopig rest voor jullie ook nederigheid, want het is bepaald geen constant seizoen van Feyenoord. En jullie kunnen het jaar alleen nog redden door beide bekerwedstrijden te winnen.

Verder zijn we allemaal wel zo nu en dan wat opportunistisch niet? Is volkomen normaal als je naar de pieken en dalen van de top 3 kijkt. Sluit niet uit dat Ajax tegen Real weer haar allerbeste voetbal laat zien en Jan en alleman (ook de niet-fans) weer lyrisch gaan zijn

Wel zonder Pep, die heeft zijn brevet van onvermogen wel laten zien. Haal je Donny eruit, een van de weinigen die bereid was om te knokken

Donny is het hele jaar al kind van de rekening.
Eerst nota bene voor Carel Eiting...
En gisteren als een van de beteren idd weer geslachtofferd. Diep triest.

Heel Ajax was gister diep triest, op de eerste 15 min na dan. Toen had het net zo goed 0-2 kunnen zijn met dat onwerkelijk geklungel van de Feyenoord verdediging. Om vervolgens out of nowhere tegen te scoren en Ajax werd van het matje gespeeld. Gister weer eens voor de verandering voor de 2e maal dit seizoen genoten van de Rotterdammers. Met een onnavolgbare Van Persie en secondant Toornstra. Want wat waren die twee goed zeg. Volgende week zal het Feyenoord nivo wel weer triest zijn. Dat kan niet missen.

Om nou alles af te schuiven op Ten Hag gaat mij ook weer te ver. Ik ben het wel eens dat zijn wisselbeleid erg voorspelbaar is. Tadić wisselen durft hij niet. Maar gister kwamen zo'n beetje 11 spelers in aanmerking voor een wissel. Ajax blonk alleen maar uit in het zeiken en zeveren tegen de uitstekend fluitende Makkelie. Die nauwelijks aanwezig was. En zo hoort het dus ook.

Ik zie eigenlijk ook geen meerwaarde in Magallan, ms is zelfs Wöber nog beter...

Wober had je nooit weg moeten doen, speelde oa prima uit bij Bayern.
Ideale extra verdediger in tijd van nood. Net zoals Viergever dat zou zijn geweest.
Magallan komt net vanuit Zuid-Amerika in Amsterdam aan.
Laat hem even wennen aan de nieuwe omstandigheden en aan het Ajax-spel, echt belachelijk om hem gelijk in de Klassieker te laten debuteren.

Kan je wel aan Pep overlaten

RIP Jurrie Koolhof

Jep, 59 is geen leeftijd

Nee, goudeerlijk voetballer ook

Gretz schreef:
Jongens laten we hier nu niet (te veel) op de man gaan spelen. Geef gewoon je gezoute mening over de (wan)prestaties van de vaderlandse sportteams.

Frenz gefeliciteerd met dit unicum, kun je als Feyenoorder toch weer mooi een decennium op teren. Als het verschil met PSV straks minder dan 3 punten is mag je ons aan het eind van het seizoen keihard uitlachen. Voorlopig rest voor jullie ook nederigheid, want het is bepaald geen constant seizoen van Feyenoord. En jullie kunnen het jaar alleen nog redden door beide bekerwedstrijden te winnen.

Thx en als je voetbalmeter volgt, dan weet je het ik over het seizoen van mijn club denk. Dáár geef ik graag mijn mening, blader hier maar eens terug, het is toch een beetje sneu hoe die twee hier een Ajax fan page van maken. Neem jij dat wel serieus dan?

Er zitten hier bijna alleen nog maar Ajacieden en moet ik t over een andere club hebben dan mijn cluppie dan?

Iggy is nog wel een beetje voor Feyenoord toch
Verder zijn we alleen Rico kwijtgeraakt, maar dat is elders ook geloof ik.
En lees maar eens terug, we hebben het ook regelmatig over Feyenoord, PSV of andere voetbalzaken. Maar ja, er is maar één echte topclub in Nederland dus logisch dat het daar het meest over gaat. Dat is op voetbalmeter ook zo.

Moet je sowieso doen als je bij een club speelt vind ik, niet allemaal bezig zijn met je individuele belangen voor een stap hogerop. Dan geef je aan dat je Ajax maar een luizenclub vindt...

Vooral het stukje over Donny vond ik treffend.
‘Ten Hag wisselt op de automatische piloot’.
Ze zouden de regels voor TH moeten aanscherpen

Gast
geplaatst: vandaag om 05:36 uur

geplaatst: vandaag om 05:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.