menu

Mijn Updates +
Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
Peter Bosz naar Man U

Frenz schreef:
(quote)

Egnie, zo'n goal hebben meerdere spelers gemaakt, die bij Arsenal heeft er maar een gemaakt, dat was kunst in uitvoering

Uiteraard neem ik het hele pakket mee. Loopactie, pass, aanname, passeer beweging, schot en doelpunt. En dat alles in een vloeiende beweging. Daarbij de belangrijkheid, het moment (2 minuten voor het einde) en de tegenstander. Dat is lang niet ieder speler gegeven. Sterker nog, dat hebben niet gek veel speler gepresteerd.

Hier was Mourinho natuurlijk al maanden op zoek naar. Hij heeft gekregen wat hij wilde.

luigifort schreef:
Peter Bosz naar Man U

Het zal wel niet gebeuren. Maar zo gek zou ik dat niet vinden.

Die gaat naar Feyenoord als Gio daar binnenkort de laan uitgestuurd wordt.

Ik denk dat Man U wel voor Zidane zal gaan, of Conte of zo

Conte tegen de krib met Kerst

Conte, ook zo'n trainer die daar totaal niet past. Ik snapte er al geen barst van dat zijn naam regelmatig viel bij Madrid. Dit zijn clubs die meer van een trainer verwachten dan alleen maar winnen. Laat Conte en Mourinho lekker weer in Italië trainertje spelen. Daar horen ze thuis.

Nou, ik denk dat ze bij Man United inmiddels wel blij zouden zijn met alleen maar winnen
Bij Real ook. Maar laat ze nog maar even doorgaan met niet winnen

iggy schreef:
(quote)

Uiteraard neem ik het hele pakket mee. Loopactie, pass, aanname, passeer beweging, schot en doelpunt. En dat alles in een vloeiende beweging. Daarbij de belangrijkheid, het moment (2 minuten voor het einde) en de tegenstander. Dat is lang niet ieder speler gegeven. Sterker nog, dat hebben niet gek veel speler gepresteerd......

De belangrijkheid is een dingetje, die was absoluut hoger tegen Argentinië, ik weet niet eens meer in welk competitieduel de bewuste goal was of tegen wie (West Ham? moet ik goegelen) en dat is ook totaal irrelevant. Ook wie de pass gaf, boeit niet. De fluidity, de elegantie, de uniciteit, de afwerking, de totale verwarring van de verdediger, simpelweg uniek.

De goal tegen Argentinië staat wat mij betreft qua impact nog achter de finalegoal van San Marco

Edit: Newastle was het, de pass was van Pirès, joetjoep geeft iig mij gelijk, vul je alleen 'Bergkamp' in, dan komt mijn goal eerder dan de Argentinië goal

Ik wil ook wel ontslagen worden voor 25 M

Nou, voor de helft doe ik het ook wel. Kijk, zo ben ik.

Frenz schreef:
(quote)

De belangrijkheid is een dingetje, die was absoluut hoger tegen Argentinië, ik weet niet eens meer in welk competitieduel de bewuste goal was of tegen wie (West Ham? moet ik goegelen) en dat is ook totaal irrelevant. Ook wie de pass gaf, boeit niet. De fluidity, de elegantie, de uniciteit, de afwerking, de totale verwarring van de verdediger, simpelweg uniek.

De goal tegen Argentinië staat wat mij betreft qua impact nog achter de finalegoal van San Marco

Edit: Newastle was het, de pass was van Pirès, joetjoep geeft iig mij gelijk, vul je alleen 'Bergkamp' in, dan komt mijn goal eerder dan de Argentinië goal

Grappig is dat volgens Henry Bergkamp die Newcastle goal meerdere keren getraind heeft. En dan kom ik bij Co Adriaanse. "Alles is trainbaar behalve het weer", ha.

Tuurlijk staat die goal van San Marco hoger in de hiërarchie. De finale, de enige prijs en in West Duitsland gepakt. San Marco is wat mij betreft met stip ook de beste Nederlandse spits ooit.

Daar zullen ook niet veel mensen het mee oneens zijn

Ik was de beste Nederlandse spits ooit. Helaas zijn de beelden daarvan niet bewaard gebleven

Dijkshoorn beschreef dan weer de beste voetballer aller tijden: De Tranen van Kuif den Dolder - Nico Dijkshoorn (2009)

iggy schreef:
(quote)

Grappig is dat volgens Henry Bergkamp die Newcastle goal meerdere keren getraind heeft. En dan kom ik bij Co Adriaanse. "Alles is trainbaar behalve het weer", ha.

Tuurlijk staat die goal van San Marco hoger in de hiërarchie. De finale, de enige prijs en in West Duitsland gepakt. San Marco is wat mij betreft met stip ook de beste Nederlandse spits ooit.

Trainbaar of niet trainbaar, het gebruik van het 'verre' been maakt die passeerbeweging uniek. Er zijn spelers geweest die met het been dichter bij de verdediger met buitenkant voet langs tikken en dezelfde draai maken, Bergkamps andere been is waarom het imo er zo elegant uit ziet.

Over de beste spits lijkt me idd weinig discussie

Privacyinstellingen op VI.nl

Kan hij ook niks aan doen. Als je beste spelers weggaan. Sandler, Thomas, Saymak etc en je krijgt er bijna niks voor terug. Wat verwacht je dan?

Jammer, had bij het nuchter PEC iets minder hijgerigheid verwacht.

Nou ja na een jaar niet presteren houdt het een keer op.
En Ron Jans is vrij

En Schippie naar Man U

Schippie kan lekker weer met Bassie gaan klaverjassen

Peppie is weer aan het prutsen zeg.
Lekker verlengen daar in Kerkrade

Ja, al die mooie verhalen over ver willen komen in de beker. Nogmaals, zet je A ploeg erin voor een helft of een uur en wissel ze daarna. Laat geen spelers thuis

De ABBA manier? Dat idee was toch afgeschoten?

Onana moet het doen

Gelukt
Wat mij betreft ben je dan gewoon een prutstrainer...

Ja totaal, speelt 30 minuten extra, terwijl je een rustig avondje had kunnen hebben

Schuurs, Labyad, Kristensen hebben het niveau gewoon niet, zoveel is wel duidelijk

Nee precies, die hoeven ook evt niet meer te zeuren om een basisplaats...
Miskopen dus...

Ja, Schuurs is nog jong, net als Bandé.
Dat kun je nog laten rijpen.

Maar die anderen wel ben ik bang.

De Nederlandse toptrainertjes (van Bommel en Ten Hag) zijn stronteigenwijs, arrogant en vooral hardleers. Dat mag je nu toch wel concluderen. Het opstellen van een B-elftal werkt niet. Iets wat iedereen weet. Waarom Ten Hag dan weer zo'n risico neemt is mij dan ook een raadsel. Ik vind het bijna jammer dat Ajax alsnog doorbekert. Maar ja dan freewheelt Feyenoord weer door het bekertoernooi. Even aannemen dat ze van Utrecht winnen. Nu heb je in ieder geval nog kans dat er ergens een Feyenoord- Ajax (Feyenoord speelt altijd thuis in de beker) uit de koker rolt. En dan ben ik (tegen beter weten in) voor 1 dag Feyenoord fan, ha.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:13 uur

geplaatst: vandaag om 23:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.