menu

Mijn Updates +
Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
Mooi als Keizer gaat slagen bij Sporting en Ajax zn ongelijk bewijst

Utrecht 3-0 achter na 25 min

En 3-3

Hunter in de basis

We zitten bij Duitsland

Yes, droomloting!

Ajax ook weer lekker bezig vandaag, stuk beter dan vorig seizoen tegen ADO.

Maar niets is sterker dan dat ene woord

Op z'n minst 2e worden. Dat zal verder geen probleem worden. Weer twee leuke potjes tegen Duitsland. De rest is oninteressant.

Van Persie op de bank, pffffff. Dan weet je het wel. Gaat een makkie worden voor PSV.

FEYENOORD.....MIJN FEYENOOOOOORD!!!

Wat hou ik van die club!!
Episch, twee prachtdoelpunten ook nog.

EPISCH!!!

En we zingen en we springen en we zijn zo blij... dat de spanning in december weer terugkeert in de Eredivisie

http://www.musicmeter.nl/images/smilies/icon_cheer.gif

En de roulette spint en Feyenoord wint wint wint. Alleen deze club, deze club is echt

Topclub

Ja, maar tegen VVV gewoon weer verliezen graag

En hopelijk is dit de ommekeer wat betreft PSV.
Die gaan nu vast meer pts verspelen.

Alles winnen en je bent kampioen

Ja we hebben het weer in eigen hand dankzij onze Rotterdamse vrienden en dat is een fijn gevoel.

Nu moet Erik gaan bewijzen een toptrainer te zijn en het enige te doen wat je met deze selectie moet doen, prijzen pakken

Johan de Witt schreef:
Ja, maar tegen VVV gewoon weer verliezen graag

tut tut tut, da's ietsje te snel Jean leBlanc, hou het Feyenoorderschap iig tot middernacht vol

luigifort schreef:
Alles winnen en je bent kampioen

Je moet nog naar De Kuip, schat (en Utreg uit ook nog)

Frenz schreef:

tut tut tut, da's ietsje te snel Jean leBlanc, hou het Feyenoorderschap iig tot middernacht vol

21 lange minuten dan
Maar het was wel een fijne dag vreemdgaan

Een behoorlijk verrassende uitslag. En dan ook ook nog eens 1 helft meer dan uitstekend spelen. En dat ook nog eens zonder ster Van Persie. Feyenoord speelde de beste helft sinds anderhalf (?) seizoen. Nu verwacht ik niet dat ze dit nivo iedere wedstrijd aan zullen tikken. Maar je moet dit toch wel zien te benaderen. Iets wat de Rotterdammers bij lange na niet gehaald hebben. In feite is dat onbegrijpelijk. Is dat wel het geval dan heb je een top drie.

Maar goed, de comp is weer spannend dankzij Feyenoord. En daar ben ik de Rotterdammers zeeeer dankbaar voor. Plus dat ik gister ook echt genoten heb van Feyenoord-PSV. Een ware kraker dus. En dat zien we niet meer zo vaak in Nederland.

Nee van VVV moeten ze verliezen, anders komen ze te dicht op ons

Schijterd.

Moeilijker dan PSV in elk geval

Frenkie naar PSG voor 75 miljoen.
Drukke tijden voor Netto.

Ze met Frenkie maar even kloppen dan dit seizoen

Easay
Mbappé doo wop yeah

Hopelijk kunnen die andere Rotterdammers ook stunten vanavond

Leuk hoor voor ze dat Frenkie en Matthijs ms naar PSG gaan, maar ik zie ze het liefst naar City gaan of iets anders in de PL of desnoods naar Barca. Alsof spelen tegen Caen en Guingamp etc een verbetering is tov van Fortuna en VVV... Maar ze bieden t meeste geld en salaris dus tja. Ik speel liever bij City of Barca voor 1,5 M dan voor PSG voor 3 M...

De Franse comp is een pak beter dan de Nederlandse. Persoonlijk denk ik dat Spaanse comp het beste bij de Jong past. Daar wordt technisch het meest van je gevraagd. En dat is juist zijn sterke punt. De Engelse comp is vooral fysiek zwaarder. Daar komt het ook vaak aan op man tegen man gevechten. Of hij daar op het moment aan toe is ? Ik denk dat hij het daar een pak zwaarder gaat krijgen. Het belangrijkste in ieder geval is dat hij ook wekelijks komt te spelen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:56 uur

geplaatst: vandaag om 09:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.