menu

Mijn Updates +
Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
Gelukkig zijn we fan van de beste club ter wereld met het mooiste voetbal en beste filosofie van de wereld ook al hebben we heel veel magere jaren gekend

Nou, 4 keer de titel op rij en EL-finale, dat is toch niet zo verkeerd, dit decennium.
En wellicht een kwart- of halve finale CL erbij dit jaar

Op zich wel, maar voor t eerst in de CL overwinteren in 13 jaar en al die uitschakelingen tegen Kopenhagen en Lausanne Sports etc is wel beneden je stand...

Klopt ja, en achter Feyenoord eindigen in de competitie al helemaal

Deze week 5 jaar geleden though:
De avond dat Ajax van Barcelona won

Dem Hoesen, tho

Ik heb (gelukkig) alleen de samenvatting gezien. En dat was al niet veel. Neemt niet weg dat Ajax een puike prestatie geleverd heeft. En op zijn minst een tweede plek binnen heeft. En wie weet zit er nog meer in het vat. Munchen is over the hill. Het zou mij niet verbazen dat die volgevreten mannen van Bayern tegen Ajax tegen een nederlaag oplopen. Dat zou helemaal mooi zijn. Plus dat er een grote zak geld op de Amsterdammers (60 milj ?) wacht.

Iemand José. M nog gezien ? Die vent is totaal de weg kwijt. Maar dat wisten we al langer.

Wel 5-1 gewonnen van Benfica, ze blijven gevaarlijk. Qua voetbal zouden we wel beter moeten zijn, individueel heeft Bayern nog wel veel kwaliteit. Ik voorspel een Mazraoui-tje in de dying seconds over 2 weken

Kom op boeren, ook bijdragen aan de coëfficiënt...

Ik kan niet kijken, is t wat?

Leuk spel van beide kanten, had ook 2-2 kunnen zijn.

Maar Messias Messi is uiteraard onovertroffen.
Wat een genie

Come on PSV... Come on PSV...

Slotoffensief nu

Spurs 1-0

Spurs nog naar Barca.
Inter thuis tegen PSV.
Beiden nu 7 pts.

Ja Spurs moet winnen bij Barca dus

PSV weer falers. Gelukkig winnen ze komend weekend wel weer met 6-0

Nee Feyenoord is degelijk dit seizoen.
Die gaan ons helpen
Ik hou van die club

Haha wie weet helpt dat

Feyenoord-sjaal vast aangeschaft

110 % anti 020 zeker

Leuk geprobeerd van PSV vanavond, maar als je ze niet binnenlegt wordt het een moeilijk verhaal. Nu eigenlijk met AEK en Monaco zo'n beetje de zwakste CL-deelnemer dit seizoen. Het is een degelijke ploeg, maar ze kunnen niet nog een paar tandjes hoger spelen zoals Ajax al wel een paar keer heeft laten zien.
Ajax - Internazionale lijkt me trouwens wel een mooie loting voor de volgende ronde, maar eerst nog even Bayern over de knie leggen.

Wie vinden jullie trouwens geschikte aankopen voor Ajax voor volgend seizoen? Ik zou Vertonghen wel weer terug willen zien en een echt goede spits: Dolberg is het net niet eigenlijk en Huntelaar wordt te oud.

Voor mij geen Vertonghen en Dolberg komt er wel. Verder heb ik geen zicht op aankopen.
PSV zou ook kunnen winnen van AEK en dit Monaco...

Klopt, spitspositie is een zorgenkindje op dit moment. Ik zou Tadic daar maar neerzetten de volgende ronde.
En ja, aankopen... Hangt ervan af wie er allemaal weggaan natuurlijk.
Vertonghen zou zeker een goede zijn als De Ligt vertrekt. Wil ook zelf graag terug begreep ik.

Doe dan ook meteen Eriksen en Alderweireld erbij
En FdB

Zullen we Richard Witschge ook ff 5 min in laten vallen tijdens de klassieker?

Alleen als hij een balletje hooghoudt
Witschge hooghouden Ajax vs feyenoord - YouTube

Ajax - Feyenoord 6-0 (02-05-1999) - YouTube

En dat nog wel met spelers als Vierklau, Melchiot, Wamberto en Sibon

Maar als ik dit zie kan ik het eigenlijk niet geloven dat t alweer 19 jaar geleden is

Richard Knopper
Maar wel Sar en Jari.
Jan Wouters op de bank

Knopper was ik wel fan van

Die mag ook wel terug dan

Gast
geplaatst: vandaag om 09:15 uur

geplaatst: vandaag om 09:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.