menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
avatar van luigifort
Zo moet je voetballen. Passie en strijd erin gooien. Desnoods een lange bal of counter, maar geen eeuwige gebrij zoals we vaak gezien hebben. Met lef en durf en af en toe een bal tussen de linies door. Deze groep heeft ook veel technische bagage, dat is mooi om te zien. En ook goed om af te stappen van de statische klassieke centrumspits...

avatar van iggy
Er valt nog altijd genoeg aan te merken op dit Nederlands elftal. Als je ziet hoeveel kansen er weggegeven worden, pffff. Dat Duitsland er geen enkele inschiet mag een klein wondertje genoemd worden. Memphis is zeker goed bezig. Bij zijn club vallen zijn statistieken weer behoorlijk tegen. Om niet te zeggen dat ze ronduit belabberd zijn. 10 wedstrijden 1 goal en geen enkele assist. En laat moeder natuur ons maar een statisch spitsje in de klasse van Van Basten, Kluivert, Bergkamp, Van Nistelrooij, Van Persie enz geven.
Maar goed, er zit weer muziek in dit Nederlands elftal. En we zullen ons ook wel kwalificeren. Nog anderhalf jaar ervaring op doen. En wie weet wat het EK ons oplevert.

avatar van luigifort
Lekker kwalificeren via de Nations League, dat lijkt me een stuk korter dan de EK kwalificatie zelf...
Blijft natuurlijk wel apart dat de winnaar van divisie D ook naar het EK gaat...

avatar van Johan de Witt
Ja, die Fransen zijn ook zeker te pakken zagen we al

avatar van Ribbemaus
Eerst nog ff die Belgen pakken

avatar van iggy
Is de eindstand van België-Nederland nog niet bekend dan ?

booky
Goed zo, vv's ....ga zo door

avatar van luigifort
Vd Beek in de basis
Schrootman ook

avatar van Johan de Witt
Hij deed het toch vrij aardig voor de verandering.
Onder deze bondscoach is iedereen een stuk beter valt me op
Komen een paar mooie jaren aan

avatar van luigifort
Klopt ja. Het staat ook allemaal beter. Het scheelt dat de oude garde weg is. De middelmatige spelers deden het onder andere bondcoaches een stuk minder, zoals een van Aanholt bv. Dit is ook meer een team itt tot los zand. Voorheen zwommen de verschillende linies maar wat...

avatar van Johan de Witt
Precies ja, tactisch staat het een stuk beter.
Koeman maakt ook duidelijke keuzes voor een speelstijl en geeft de spelers vertrouwen.
Er staat nu een uitstekende as, met een paar grote talenten eromheen. En een paar waterdragers/mindere spelers heb je altijd nodig.
De kunst is dan om die niet uit de toon te laten vallen, en dat lukt tot nu toe zeer aardig.

avatar van Frenz
van Aanholt een middelmatige speler luigifort? Dan kijk je niet vaak PL, daar onderscheidt hij zich regelmatig met rushes naar voren, scorend vermogen en assists.

Dat kwam er bij die paar kansen die hij gehad heeft in het NL elftal niet echt uit nee, da's wel waar.

avatar van luigifort
Ik vond m erg matig gister en dat is wel vaker zo. Vaak de bal inleveren. Maar misschien komt dat door zenuwen en de druk om voor Oranje te spelen...

avatar van Johan de Witt
Het is sowieso een matige speler, die niks in Oranje te zoeken heeft, net als een Hateboer

Maar goed, ik verwacht ook niet dat hij tot de basiself van RK gaat behoren.

Tegen de Fransen spelen we gewoon weer in de Duitsland-opstelling

avatar van luigifort
Nee klopt, zo waren er wel meer zoals Vilhena en nog een paar anderen. Leuk voor het schaduwelftal id. Spelers als Donny en Luuk zitten er dan wel dicht tegen aan...

avatar van luigifort
De eredivisie boeit echt geen drol meer. Het lijkt een noodzakelijk kwaad en de bedoeling is om heel te blijven richting de CL wedstrijden...

avatar van Johan de Witt
Terecht ook, CL is belangrijker
Maar vlg weekend zal het toch ook wel weer fel worden

avatar van luigifort
Wordt ms wel fel, maar wel gewoon 5-0

avatar van Johan de Witt
8-2 mag ook

avatar van luigifort
Al die angst voor Benfica pfff....
Wij zijn de Godenzonen en het wordt gewoon 3-0

avatar van Johan de Witt
We winnen gewoon alles dit jaar
Ook van PSV en Heracles
Ten Hag wordt echt de nieuwe Pep

avatar van luigifort
Pep met de oogklep ja

avatar van Ribbemaus
wordt weer een mooi avondje vanavond in de Arena. ik heb morgen alvast vrijgenomen.

avatar van luigifort
Schöne Dolberg Ziyech

3-0

avatar van luigifort
De Godenwelpen geven alvast het goede voorbeeld

avatar van Johan de Witt
Donny en Frenkie samen op het middenveld

avatar van luigifort
Pep heeft er oog op

avatar van luigifort
Nu weer geen Neres

avatar van Johan de Witt
Ja je mag er helaas geen 12 opstellen
Er moet sowieso een klasbak op de bank.

avatar van iggy
Ik geniet volop van dit duel. Beide teams gaan voor de overwinning en zijn aan elkaar gewaagd. Maar goed dat ik vooraf nix geschreven heb. Had namelijk gedacht dat Benfica puur op de counter zou spelen/loeren. Nu hopen op wat (Ajax) goals en de voetbal avond is perfect, ha.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:46 uur

geplaatst: vandaag om 00:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.