menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
avatar van Running On Empty
Vrijdag bij Jong Utrecht-Fortuna geweest, topsfeertje, leuke fans.

Fortuna erin, Sparta handhaven en FCFraude lekker een jaartje Jupiler League spelen.


avatar van Frenz
Zo, in de pocket, ondanks een heroïsche vechtend AZ

Speciaal voor Gretz, je weet wel .... Karma







Voor de rest was het overigens een heel matig competitie seizoen voor ons aller Feyenoord

avatar van Johan de Witt
Ja, een kinderhand is nog steeds snel gevuld
Matig was het inderdaad zeker!

avatar van iggy
Alles was zeeeeeer matig dit jaar. Een matige kampioen. Een matige Bekerwinnaar. Europees 3 keer nix. Het Nederlands Elftal 3 keer nix.
Hopelijk gaat Van Persie nog 1 jaar door. Want hij is en blijft een aanwinst voor de Nederlandse comp.

avatar van Frenz
Maar het meest matig was toch wel Ajax, die konden (al 4 jaar trouwens) niet eens een kinderhand vullen

avatar van luigifort
Liever mooi voetbal dan een nutteloze dennenappel

avatar van Johan de Witt
Ja, die prijsobsessie neemt toch wel ernstige vormen aan.
Feyenoord eindigt 15 punten lager, zelfs Van Geel heeft het over een belabberd seizoen. Zo’n beker verbloemt dat echt niet.

avatar van Frenz
Die "prijsobsessie" is alleen maar leuk omdat die er in A'dam zou moeten zijn, qua helemaal geen prijs.

Natuurlijk stelt die denneappel geen ruk voor, duh, maar moet jij eens opletten hoe blij Ajax is als ze volgend jaar de beker winnen (omdat ze uiteraard weer naast de landstitel grijpen, Ten Hag weg met de Kerst enzo, je kent 't wel)

avatar van Johan de Witt
Met die beker zijn we nooit blij geweest hoor, zelfs bij een kampioenschap is er niet zo’n volksfeest als gister en eergister in R’dam.
Je vergeet gemakshalve de Europese finale, sla ik toch echt hoger aan dan een beker en kampioenschap tegelijk.
Dat weet je over 10, 20 jaar nog.

avatar van Frenz
Over 10, 20 jaar herinner ik me echt het laatste kampioenschap van Fey nog wel hoor

avatar van Johan de Witt
Ja, da’s ook weer waar

avatar van luigifort
Frenz schreef:
Over 10, 20 jaar herinner ik me echt het laatste kampioenschap van Fey nog wel hoor


Het laatste...je zegt t goed

avatar van luigifort
Laat nu de Reds maar die royal Whites pakken aub

avatar van Johan de Witt
Ja, maar die kans lijkt me minimaal helaas...

Viergever voor niks naar PSV, wanbeleid in een notedop weer

avatar van iggy
Ik heb in ieder geval enorm genoten van zowel de kwart en halve finales. Wat een voetbal gevechten zeg. Hopelijk komt er snel een goede video ref. En al helemaal op dit nivo.

avatar van luigifort
Johan de Witt schreef:
Ja, maar die kans lijkt me minimaal helaas...

Viergever voor niks naar PSV, wanbeleid in een notedop weer


Een half elftal vertrekt deze zomer weer voor 100 + miljoen. Wat "koop" je daarvoor? Wanbeleid id en bestaat er nog zoiets als clubliefde vraag je je af

avatar van iggy
Hooguit Viergever valt onder de noemer wanbeleid. De Ligt, Van De Beek, Dolberg, De Jong en Kluivert hebben nog een contract. Als die vertrekken ligt het aan de aanbiedingen die ze hebben/krijgen. Dat kun je niet gaan ophangen aan Ajax of hun beleid.
En clubliefde bestaat al jaren en jaren niet meer.

avatar van Frenz
luigifort schreef:
........... en bestaat er nog zoiets als clubliefde vraag je je af


RvP, maar da's dus eigenlijk een beetje armoe troef

Oude internationals die terugkomen, die vele jaren de enige liefde gevolgd hebben die voetballers hebben: €€ & $$

avatar van luigifort
Tijd voor de videoref, het Europese voetbal heeft dat maar weer eens bewezen. In dat geval zou AS Roma en Salzburg het misschien gehaald hebben.
Totale willekeur dus...

avatar van luigifort
Frenz schreef:
(quote)


RvP, maar da's dus eigenlijk een beetje armoe troef

Oude internationals die terugkomen, die vele jaren de enige liefde gevolgd hebben die voetballers hebben: €€ & $$


Ik geloof er ook niet meer in. Zelfs als je 18 bent en net komt kijken gaat een speler liever weg als ie bij je club geen miljoen kan verdienen...

Ziyech ga ik missen overigens. Ondanks al die foute passes toch een sieraad voor het voetbal. Zonder hem wordt het volgende jaar helemaal niks.

avatar van Frenz
Ben heel benieuwd waar Ziyech terecht gaat komen, luistert nogal nauw met zijn karakter

Laten we eerst maar eens zien of hij ook Marokko op sleeptouw kan nemen naar goede prestaties, dan zal hij meer te kiezen hebben. (zo jammer dat hij destijds niet voor Nederland koos, ook al is dat een reeds lang gepasseerd station)

avatar van Johan de Witt
Huntelaar blijft nog een jaartje

Ik zie verder ook niet veel spelers vertrekken eerlijk gezegd. Dat is dan weer het voordeel van een minder (Europees) jaar. De Ligt en Kluivert zijn ook nog te jong om nu al te gaan. Dolberg heeft een snipperjaar gehad. Ziyech zal wel in trek zijn, maar alleen een goed WK kan hem naar een echt grote club brengen.

avatar van Frenz
Ziyech ruilen voor Tadic? en voor degene die het best presteert op het WK wordt bijbetaald

(Tadic naar Nederland terug, egnie)

avatar van Running On Empty
Labyad voor 4 jaar naar Ajax

Prima. Doei, ga daar de sfeer maar verzieken.

avatar van Frenz
Dat gaat vrij lastig worden, daar hebben ze zelf al genoeg spelers en randfiguren die daarvoor zorg dragen.

Vraag het Wim Jonk maar bijvoorbeeld

avatar van Johan de Witt
Kenmerk van een zwakke trainer:
Haal spelers van je vorige club tegen een veel te hoge prijs.
In oktober is Ten Hag weg en gaat Zakaria in de uitverkoop.

avatar van Frenz
Hoeft niet perse, Koeman die Pelle meenam was niet echt een slechte move (maar Schneiderlin weer oppikken was weer minder)

avatar van Running On Empty
Johan de Witt schreef:
Kenmerk van een zwakke trainer:
Haal spelers van je vorige club tegen een veel te hoge prijs.
In oktober is Ten Hag weg en gaat Zakaria in de uitverkoop.

Maakt mij niet uit als er maar betaald wordt

avatar van luigifort
We moeten vroeg aan de bak volgend seizoen. We doen er alles aan om het team zo snel mogelijk voor elkaar te hebben

Aldus Netto

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:25 uur

geplaatst: vandaag om 14:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.