menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
avatar van iggy
luigifort schreef:

En PSV wint weer ns zuinig, dat wordt een fijne kampioen


Behalve zuinig wordt er per wedstrijd slechter en slechter gespeeld. Tussendoor ook nog eens een nieuw clubrecord gepakt. Afgezien van die goal was het niet om aan te gluren. Iedere wedstrijd denk en hoop je nu moet het een keer misgaan. Maar dat gebeurt dus niet. Wat een armoede daar in lampenland. Maar ja ze worden wel kampioen.

avatar van Frenz
Vinnut toch knap hoe Luuk zichzelf uit het moeras heeft weten te trekken, zonder gezeik en gezeur.

avatar van iggy
Daar heeft hij wel de tijd voor genomen.

avatar van luigifort
Sparta winnen. Bij PSV winnen. PSV 1 x gelijk nog en we zijn kampioen

avatar van Johan de Witt
Doe het, Dickie!!
luigifort schreef:
Sparta winnen. Bij PSV winnen. PSV 1 x gelijk nog en we zijn kampioen

PSV verliest sowieso nog wel 3 keer.
Het gaat erom dat wij week in week uit blijven winnen, daar ben ik (helaas)?nog niet van overtuigd.

avatar van luigifort
Gelijk tegen Sparta doe ik t ook voor, dan maar kampioen op doelsaldo

avatar van Johan de Witt
Wordt weer zo’n doelpuntje-verschil-wedstrijd

avatar van luigifort
Tis een schijtploeg dat niet kan voetballen, maar ze hebben teveel individuele kwaliteiten....dus tja...

avatar van Johan de Witt
Wijnberg
Zonder Lozano en van Ginkel blijft er toch weinig over...
Dat Sparta mag van mij nu wel degraderen

avatar van luigifort
Een matig PSV lees je weer...zoals altijd
Cocu boeit mooi spel geen zier..het PSV publiek ook niet...
Moet je bij Ajax proberen...
34 wedstrijden geen zak aan en toch kampioen. Dat kampioenschap zou mij dan geen zier kunnen schelen. Als supporter dan, ms dat de spelers er niet mee zitten. Zegt ook wel wat over Cocu dat ie het team niet kan laten voetballen, winnen doet ie dan wel, maar ja.
Laatste 2 jaar kampioen onder FdB was dan wel saai, maar die konden nog de bal naar elkaar toe spelen...

avatar van Johan de Witt
Het is triest dat je twee jaar op rij achter een minder team gaat eindigen.
Maar goed, moet je in t begin van het seizoen maar je punten pakken.

avatar van luigifort
Dat laatste is zeker waar
Dat eerste ook, maar Feyenoord voetbalde vorig jaar nog vaak wel goed. Achter dit luizige PSV eindigen is id helemaal een drama Helemaal als je ze straks wegvaagt in hun eigen stadion

avatar van Johan de Witt
We hebben ze al weggevaagd vorig jaar, en Fey ook twee keer, maar laten het twee keer in het begin van t seizoen liggen door een zeer matig transferbeleid...

Werkelijk niet om aan te zien PSV.
Ze worden kampioen, dat kan niet missen, maar wat een armoedig voetbal.
Sparta, passie genoeg en ik gun het Dickie wel om ze in de eredivisie te blijven. Maar het is vrees ik niet goed genoeg.
Wat ging ie weer ouderwets uit z'n plaat bij de
gelijkmaker zeg.
Dick stopt nooit. Die rapen ze straks bijelkaar bij een dugout ergens in de wereld.
Gaat gewoon dood tijdens het spelletje.

Weinig verheffend seizoen zo.

avatar van Frenz
luigifort schreef:
.......Moet je bij Ajax proberen...
34 wedstrijden geen zak aan en toch kampioen........


Je zegt het zelf al, FdB deed toch een aardige poging en je doet dit PSV tekort door te stellen dat ze elkaar de bal niet eens kunnen toespelen, zo dramatisch is het nou ook weer niet. Als Luuk niet zo vreselijk onder z'n niveau begonnen was, hadden ze die net wel wedstrijden veel vaker makkelijk gewonnen.

Maar wat een onrecht hè, Statler & Waldorf, twee jaar veruit het allerbeste team en twee keer van een prutsteam het kampioenschap verliezen

avatar van luigifort
Liever Waldorf & Statler dan een minderwaardige 010 Kermit

avatar van luigifort
Het was weer matig vanmiddag. Ik had het idee dat we onder Keizer Ajax-voetbal speelden, wel wisselvallig nog dat wel. Met Ten Hag heb ik t idee dat ie van Ajax een 2e Utrecht wil maken, maar goed we geven m nog n tijdje.

Over Gio hoeven we het niet te hebben

avatar van Johan de Witt
Ik verlang ook al terug naar Keizer.
Lekker ongedwongen, veel wisselen maar wel grote uitslagen af en toe met frivool voetbal.
Nu worden ze weer vol opdrachten het veld ingestuurd en ontbreekt elke spontaniteit.
Een tweede PSV hebben we echt niet nodig.

Ja, Fey is weer helemaal terug waar ze horen. Een vaste plek in de top-3 zit er de komende jaren nog niet in.

avatar van Running On Empty
luigifort schreef:
Met Eric Ten Hag heb ik t idee dat ie van Ajax een 2e Utrecht wil maken, maar goed we geven m nog n tijdje.

FC Utrecht speelde heerlijk gisteren. Wat minder opdrachten en wat meer passie.

Eric wie ????


avatar van luigifort
Die frivole Ajax talenten maakt ie dood ja. Zelfs als ze 3 minuten mogen invallen krijgen ze bij de zijlijn allerlei opdrachten mee...

Merkwaardige wissel Cristensen voor Neres.
Perez bij Fox Sport verbaasde zich ook al dat er dan gelijk vier wijzigingen plaats vinden.
Zyech rechtsbuiten, Veldman naar het centrum, Frenkie de Jong naar het middenveld en Christensen rechtsback.
Nu niet bepaald handig voor de stabiliteit.
Matig Ajax wederom. Dubieuze strafschop, maar goed 3 punten in de pocket.
Sprankelen doet het nog niet echt onder Ten Hag.

Michiel " ik eet graag een kroketje tijdens de wedstrijd" Kramer, mag bij Sparta de gelederen gaan versterken.
Mag ie het uit gaan vechten met Fred Friday.
Die schat ik al spits iets hoger in, maar goals en overwinningen is wat de Spartanen nodig hebben, en wel zo snel mogelijk.
Leuk voor Kramer dat ie in ieder geval weer een club heeft.
Amusant figuur.

avatar van Johan de Witt
Kom op Heerenveen!

avatar van iggy
Dat werd eens tijd dat de lampen puntverlies lijden. Nu hopen dat Ajax er wat van gaat bakken tegen PEC. Over de amusumentswaarde van de top 2 kunnen we tegenwoordig kort zijn. Die is er namenlijk niet of nauwelijks. Geef mij AZ maar. Daar krijg je nog waar voor je geld.

avatar van luigifort
AFC Ten Hag heeft weer 3 punten binnen
PSV niet winnen tegen 010 en wij winnen in boerenland, dan zijn we kampioen

avatar van Johan de Witt
Dat 010 was weer een drama vandaag, vrees dat we daar niks van hoeven te verwachten vlg week. Zeker met die bekerwedstrijd een paar dagen later.

Maar win je in Eindhoven dan is elk verder puntenverlies bij hun fataal

avatar van luigifort
Beker paar dagen later? Was ik vergeten...
Dat is dan id 3 pts voor de boeren, mazzel weer hoor

avatar van Running On Empty
FC Utrecht weer heerlijk gevoetbald gisteren. Gewoon de Roda bus compleet gesloopt.

God wat is Roda slecht zeg, of waren wij zo goed ?

Jean Paul goed bezig. Eric Ten Wie ???

Twente is next, daarna tegen dat schijtbakken spel van PSV.


avatar van luigifort
Ja onder JP is Utreg id een stuk beter en leuker.
Precies, nu kunnen jullie mooi bewijzen dat jullie je tegen de boeren ook kunnen opladen ipv alleen tegen de Godenzonen...

Het is toch wel "schattig" om te lezen dat die Ajacieden ineens hulp verwachten van Feyenoord en Utrecht, terwijl ze al alle hulp uit Zeist krijgen, vorige week een hele goedkope penalty en gisteren had Huntelaar gewoon rood moeten hebben, omdat die ze klauwen weer niet eens thuis kon houden.

Van Feyenoord hoef je zeker niet veel te verwachten hoe ze nu voetballen en dan wordt zelfs de bekerwedstrijd tegen Willem II een hels karwei
Laat staan dat ze de beker gaan winnen.

Maar ja niet getreurd Lexie en z'n mannen gaan gewoon stunten aanstaande zondag in die snelkookpan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:54 uur

geplaatst: vandaag om 07:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.