menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
avatar van Rudi S
Ha,ha, doe eerst dat laatste maar eens.

avatar van luigifort
Als Ajax niet van PSV wint is het sowieso gedaan denk ik, dan kan Fey zelfs verliezen...

avatar van luigifort
Feyenoord speelt goed. Vitesse is kansloos. AZ zal de beker wel winnen als ik Vitesse zo zie.

AZ was anders ook niet best gisteren.

avatar van Rudi S
Precies, dit weekend zegt niets over de bekerfinale, Feyenoord zit er scherp bovenop, Vitesse speelt wel heel machteloos.

avatar van Frenz
Tweede helft had ook per post afgehandeld kunnen worden. Souverein Feyenoord

1 down, 2 to go

avatar van luigifort
Nog 2 thuiswedstrijden voor Fey

avatar van Frenz
Bam jonguh!

Niet te vroeg juichen, maar voorlopig staan we virtueel 4 punten voor

avatar van luigifort
Weinig verheffende wedstrijd tot nog toe met een matig Ajax. Typisch een après EL wedstrijd. Die gaan geen 2 goals meer maken vandaag...

avatar van Rudi S
mooi, hoewel PSV de laatste tijd in de slotfase ook nog wel een tegendoelpunten wil pakken

avatar van Gretz
Ach ja, de strijd om het kampioenschap was toch al even na 16:15 beslist in Arnhem.
Kan Ajax niet heel veel kwalijk nemen dat het vandaag wat moeizamer gaat na die heroïsche inspanning in Gelsenkirchen.
PSV blijven we hoe dan ook makkelijk voor, dus vanaf nu kunnen alle ballen op de EL. Stel tegen GAE en Willem II maar gewoon de jonkies van Jong Ajax op.

avatar van Jason82
PSV bakt er weinig van, maar Ajax mist net die laatste 5 procent vandaag

avatar van Frenz
Erg matige wedstrijd, beide teams redelijk machteloos. Ajax kan ook niet meer gasgeven

avatar van Frenz
Kampioenschap kan Feyenoord nu niet meer ontgaan, ja theoretisch

avatar van Rudi S
Matig PSV zoals helaas het hele seizoen.
Maar goed die overwinning maakt wel wat goed, op naar 2017 / 2018.

avatar van Gretz
Deze video is helaas weer heel actueel geworden. Had ik niet gedacht 2 weken geleden.




Van harte gefeliciteerd Nicolage Rico, west, Frenz en de andere Feyenoorders met dit welverdiende kampioenschap! Jullie blijven nu minimaal 4 punten voorstaan en dan kun je dus met geen mogelijkheid meer zeggen dat het kampioenschap onverdiend is. Chapeau.

Gretz schreef:
Ach ja, de strijd om het kampioenschap was toch al even na 16:15 beslist in Arnhem.
Met één punt verschil had het nog raar kunnen lopen, hoewel ik er uiteraard geen geld op gezet zou hebben. Nu is het sowieso duidelijk. Twee ploegen die er beide weinig van bakten, maar het verschil is één goede vrij trap. En dat terwijl Ziyech (of Schöne) er meerdere heeft gehad, van betere posities. Je zag vandaag ook duidelijk dat zowel Ajax als PSV het fysiek, dan wel mentaal niet meer op konden brengen om hier een echte wedstrijd van te maken. Of het werd wel geprobeerd, maar meer dan een foutenfestijn werd het niet.

Ervan uitgaande dat de laatste twee wedstrijden gewonnen worden, kom je op 81 punten. Een prima aantal. Slechts drie keer deze eeuw (sinds Feyenoord voor het laatste kampioen werd) werden er meer punten gehaald, vorig jaar, in het bizarre seizoen met Jol (2010) toen Twente kampioen werd en in 2003. En dat met een bijzonder slechte seizoensstart waarin direct vier punten onnodig verspeeld zijn. Precies het verschil dat je nu mist.

Alle aandacht naar 3 en 11 mei!

P.S. Opvallend overigens dat het juist PSV is die Ajax de das om doet. Zowel in beide onderlinge confrontaties als de grabbelgoal van Zoet.

avatar van Rudi S
Gefeliciteerd Rico met dit zwerkbal kampioenschap, het komt jullie toe

En om toch maar te eindigen met een lichtpuntje. Ondanks een verder dramatische tweede helft van het seizoen stond er vandaag voor Arsenal een mooie bekerpot op het programma: halvefinale FA Cup. Het werd een titanenstrijd waarin de juiste club als winnaar uit de bus kwam door Sanchez, die in de verlenging de 2-1 erin prikte.

Save the date! 27 mei: Chelsea - Arsenal. De kersverse kampioen(?!) tegen de kampioen FA Cups.

avatar van luigifort
Erg matige wedstrijd, Ajax vooral de eerste helft. Ajax deed de 2e helft wel zn best, maar veel zat er niet in (ws door donderdag). Al met al een matige topper. Feyenoordfans gefeliciteerd met de titel!

avatar van Gretz
Chevy schreef:

Save the date! 27 mei: Chelsea - Arsenal. De kersverse kampioen(?!) tegen de kampioen FA Cups.

Nee, die nepclub gaat in tegenstelling tot Feyenoord nog wel keihard falen, daar ben ik toch steeds meer overtuigd van de laatste weken.

avatar van Rudi S
Chevy schreef:

Save the date! 27 mei: Chelsea - Arsenal. De kersverse kampioen(?!) tegen de kampioen FA Cups.


Mooi, kan Wenger toch nog een afscheid krijgen wat hem toekomt.

avatar van luigifort
Rudi S schreef:
(quote)


Mooi, kan Wenger toch nog een afscheid krijgen wat hem toekomt.


Een 2e plaats

Rudi S schreef:
(quote)


Mooi, kan Wenger toch nog een afscheid krijgen wat hem toekomt.
Laten we hopen dat het überhaupt een afscheid gaat worden. Zou overigens niet weten wie het over moet nemen, maar dat terzijde.

avatar van west
Bedankt alvast voor de felicitaties Gretz luigifort en anderen. Vond het wel sterk van Bos dat hij zei dat Ajax niet goed stond voor rust en niet goed speelde. Na rust was het soms aardig, maar dat is niet genoeg. Nu moet Feyenoord nog 1 potje winnen, maar dat gaan ze doen.

avatar van Nicolage Rico
Bedankt Gretz, Rudi S en luigifort!

Was super in de Gelredome vandaag. Iets minder was het toen de steward, bij de ingang, mij eruit pikte met de vraag waar ik vandaan kwam en of ik mijn id wilde tonen en ik erachter kwam dat m'n Feyenoordseizoenkaart bovenop in m'n portemonnee zat toen ik 'm opende en hij met droge ogen constateerde: "oh, je bent voor Feyenoord dus."

En ik had me nog wel zo voorgenomen om m'n seizoenkaart eruit te halen.

Gelukkig is het - na een dubbelcheck of ik ooit iets misdaan had als supporter - goed gekomen en was ik - bleek later - niet de enige Feyenoorder in de sporthal. Bizar hoeveel kameraden er zaten.

Over 2 weken feest!

avatar van Ataloona
Iemand hier nog HOU - OKC aan het kijken (nba-playoffs)? Of is iedereen de Classico aan het kijken? (ik vraag het maar hier, want op MuMe weet ik nu niet meer zeker of ik nog antwoord ga krijgen )

Zojuist twee rampzalig slechte vrije worpen van Robertson (OKC) gezien. Die gaan in Shaqtin' a fool komen Verder weer een leuke wedstrijd. Totaal geen defensie aan beiden kanten, maar wel lekker veel snelle aanvallen, al zijn de ploegen nog niet bepaald effectief. Ook bizar hoe slecht OKC is als Westbrook op de bank zit. Een flinke voorsprong opgebouwd, hij gaat banken, en hupsakee; Houston loopt - notabene zonder Harden - 7 punten in...

Edit: Westbrook. Mijn god, een triple-double en dat al in de eerste helft. Ook defensief ontzagwekkend goed met een aantal blocks en steals.

avatar van west
Nicolage Rico schreef:
Was super in de Gelredome vandaag. Iets minder was het toen de steward, bij de ingang, mij eruit pikte met de vraag waar ik vandaan kwam...
Gelukkig is het - na een dubbelcheck of ik ooit iets misdaan had als supporter - goed gekomen en was ik - bleek later - niet de enige Feyenoorder in de sporthal. Bizar hoeveel kameraden er zaten.

Over 2 weken feest!

Ja hoor! Jij zat er 'gewoon'!
Je zal maar niet naar binnen mogen.... Heb je nog meegekregen dat het uitgebreid in beeld kwam, alle Feyenoord fans? Komen we uit Rotterdam...ken je dat niet horen dán! Echt mooi om te zien en te horen.

avatar van Nicolage Rico
Ja, ik heb het ook op tv gezien. Maar dat was nog niet half zo indrukwekkend als in het stadion zelf. Ik ben zelden zo verrast al op dat moment; zowat heel de overkant begon te zwaaien en te zingen: "Kommie uit Rotterdam?"

En ik maar denken dat er deze ene keer wel veel Vitesse supporters naar hun club waren gekomen.

Ik dacht ook even dat we geweigerd zouden worden. M'n maat keek me de hele tijd aan met ogen die zeiden: "$##*&$&*#!!"

avatar van Nicolage Rico
Misschien toch Dick Advocaat als bondscoach.

Laat het waar zijn! Als hij over een half jaar maar niet vertrekt voor een zak met geld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:40 uur

geplaatst: vandaag om 12:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.