menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
avatar van Johan de Witt
PSV gaat nog heel wat averij oplopen als ze zo spelen als vanmiddag.

avatar van iggy
luigifort schreef:
Beetje als Feyenoord vorig jaar, dan hebben 2 jaar achter elkaar de kampioen van de armoe...


Miljaar wat kun jij onzin uitkramen zeg.

Een overtuigend Ajax die een behoorlijk visieloos en vlak PSV een verdiend pak op de broek heeft gegeven.
Zo mag Keizer het best laten staan.
Terecht Frenky de Jong tot man van de wedstrijd uitgeroepen.
Zeer volwassen gespeeld en de perfecte schakel bleek.
Leest als het ware de wedstrijd. Puike partij.
Hoop dat dit stand houdt.

avatar van luigifort
Ja als je ook ziet hoe Frenkie vanuit de verdediging moeiteloos naar de spits dribbelt kan dat wel ns een hele grote worden

avatar van luigifort
Philips Sport Visieloos id

avatar van Frenz
iggy schreef:
(quote)


Miljaar wat kun jij onzin uitkramen zeg.


Kan je nagaan hoe beroerd Ajax dan wel niet is

Ach, vriend luigifort en 'n mattie De Witt zijn toch de Statler & Waldorf van Boekmeter, ze moeten ergens hun frustratie kwijt, de schrik van Europa twee jaar achter elkaar niet boven zulke prutsers eindigend, weet je hoeveel pijn dat doet in 020?

avatar van Johan de Witt
Haha, we hebben anders ook genoeg kritiek op Ajax geuit dit seizoen, lees maar eens terug.
In tegenstelling tot jij over je geweldige cluppie, in een desastreus seizoen als dit.

En ik deel Luigi’s analyse wel, PSV heeft dit seizoen al veel geluk gehad, met laatste-minuut-ontsnappingen, en dat had Feyenoord vorig jaar ook.
Neemt niet weg dat ik ze de titel gunde, maar een matige ploeg was/is het zeker.
Zo ver ben ik bij PSV nog niet, dat ik ze de titel gun, zeker niet na dat lafhartige spel van gister. Ik denk dat Ajax gister wel bewezen heeft in elke linie meer kwaliteit te hebben. Maar dat is natuurlijk geen garantie voor een titel, zie vorig jaar.

avatar van luigifort
Oranje had ook het WK van 74 en 78 moeten winnen, mooiste voetbal, maar deed dat niet. Dus winnen zakelijke ploegen zoals 010 en dat bedrijfscluppie dan de titel. Zoals FdB dat in zijn laatste jaren ook deed. Bij Ajax ging gister ook niet alles goed, maar er zat passie en talent in, dus aangenaam om naar te kijken

avatar van Frenz
Frenz schreef:
Tjonge jonge jonge, de loyaliteit wordt weer zwaar op de proef gesteld.


Valt best mee, hoor, ff snel een paar pagina's terug en deze is niet omdat ik sta te juichen over het niveau van Fey.

Meestal krijg ik geen kans omdat jullie het afbrandwerk al gedaan hebben en dan moet ik naturellement in de verdediging schieten......en als je niet schiet, kejje ook niet...psies


luigifort schreef:
Ja als je ook ziet hoe Frenkie vanuit de verdediging moeiteloos naar de spits dribbelt kan dat wel ns een hele grote worden


Frenkie denkt altijd vooruit. Weet waar hij lopen moet en heeft veel zelfvertrouwen.
Ik ben altijd wat sceptisch als het gaat om jonge talenten die al snel de hoogte in worden geprezen, maar aan hem zie je in alles dat hij heel groot gaat worden.
Vanaf nu altijd opstellen. Deze gast heeft echt meerwaarde.

avatar van Running On Empty
FC Utrecht - Feyenoord op woensdag 24 januari om 20 uur.


avatar van Johan de Witt
5 punten inlopen in 4 dagen is toch wel fijn, hoe dramatisch het ook is vanavond...

avatar van luigifort
Kampioenuh!!!

avatar van Johan de Witt
Ja, waarom niet eigenlijk

avatar van Teunnis
AZ gaat gewoon in een week tijd twee punten uitlopen op Ajax en acht punten inlopen op PSV Beetje jammer van PEC-uit, maar gelijkspelen uit bij de op één na beste ploeg van de Eredivisie is geen schande.

Wordt een eitje zondag. In de verdediging van Ajax alleen nog maar een 18-jarige blunderende verdediger en een 20-jarige die net om de hoek komt kijken en niet eens verdediger is. Oh, vergeet ik Dijks en Zeefuik

avatar van luigifort
Gelukkig heb je meer verstand van muziek
Gewoon Frenkie in de verdediging samen met vd Beek en dan dribbelen naar de spits

avatar van Running On Empty
Laat Ajax zondag maar gewoon winnen.


avatar van iggy
Zal niet gemakkelijk gaan worden met die rammelende verdedeging. Maar zeker wel te hopen. Een stuntje van Den Haag zou ook welkom zijn. En dan is er weer volop spanning in deze gekke comp. Jammer dat Feyenoord er weer niks van bakte.

avatar van luigifort
Gelukkig zijn ze nu in de weer met Ferdinand Magallán van Boca Juniors

avatar van Frenz
Net Man City gezien, De Bruyne kan Belgie wereldkampioen maken, wat een voetballer, echt fenomenaal, week in week uit al, maar nu weer. Echt de meest complete winner, genot om naar te kijken.

(en de rest van Belgie zijn ook geen koekebakkers trouwens)

avatar van iggy
Ze zijn in ieder geval 1 van de favorieten. Ben vooral benieuwd naar de verhouding coach-spelers. Laatste keer (EK) zat dat niet bijster goed. En laats zag ik in een intervieuw dat De Bruyne het niet eens was met de taktiek. Het leek wel op het Nederderlandselftal in the good old days.
Die lagen ook vaak te zeiken over de taktiek/coach.

Ronaldo gister ook weer eens HET menneke. Wat een fenomeen is dat toch !

avatar van Johan de Witt
Hoop ook dat de Belgen gaan stunten dit WK. Het mag er nu wel eens uitkomen!
Wat een generatie!

avatar van luigifort
Normaal gesproken wel ja...maar een coach kan t zo verkloten en deze coach kan dat goed denk ik

Ben meer benieuwd naar Mokum straks

avatar van Johan de Witt
Heb meer vertrouwen in deze in elk geval dan de vorige

Ja, hopelijk kan Ajax de opgaande lijn doorzetten. Maar met Dijks en Zeefuik wordt het nooit makkelijk...
Nu weer Huntelaar in de tombola.

avatar van luigifort
Zeefuik
Huntelaar
Dat rouleren

avatar van luigifort
De 1-1 voor rust had ik niet meer verwacht. AZ is helemaal nergens op die paar counters na. Maar hoe in hemelsnaam kan Weghorst zo vrij staan bij die bijna 0-2
2e helft erop en erover

avatar van Johan de Witt
Zeefuikje
AZ gaat er nog wel eentje maken...
Maar wij nog twee!!

avatar van Gretz
Hehe AZ faalt weer eens tegen de topteams, niets nieuws onder de zon. Komen wel goed weg dat ze maar 1x scoren vanmiddag.

avatar van luigifort
Fred Friday I'm in love
Puike pot, alleen te lang spannend. 1-3 had eerder moeten vallen.
En Orejuela ipv Zeefuik lijkt me een zekerheidje

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:32 uur

geplaatst: vandaag om 14:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.