menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
avatar van Gretz
Mourinho wat een verschrikkelijke etter is het toch. Ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen in Nederland zijn die hem een titel gunnen.
'Uitlatingen Mourinho over Ajax zijn laf en zielig' - SoccerNews.nl

avatar van Gretz
Johan Derksen en Valentijn Driessen over Ajax/Peter Bosz:

Driessen: "Iedereen praat wel over Ajax. Iedereen praat wel over de manier van spelen. Dat is toch ook een overwinning. Ook voor Nederland."

Derksen: "Hij heeft echt wat losgemaakt. Ook niet-Ajacieden spreken met heel veel respect over de wijze waarop Ajax nu voetbalt. Zoals ook veel niet-Feyenoorders er mee konden leven dat Feyenoord kampioen werd.

http://www.musicmeter.nl/images/smilies/icon_worship.gif
En zo hoort het.

avatar van Johan de Witt
Jammer dat we dat hier (nog) niet mochten meemaken wat Feyenoorders aangaat

Ach, Mourinho speelt gewoon zijn spel zoals hij dat al 15 jaar speelt. Vooral weinig van aantrekken en focussen op je eigen filosofie!

avatar van Frenz
Deze Feyenoorder gaat helemaal nergens heen. Een beetje doorzichtig Amsterdams geblaat word ik niet warm of koud van .

Trouwens, ik gun Ajax de EL cup van harte en mochten ze de finale verliezen, dan ben ik er van overtuigd dat de heren ajacieden dat alsnog een betere prestatie vinden dan landskampioen worden

Overigens vind ik zo'n trap na post van je Edgar18 niet echt chique. Gebruik zelf de spiegel eens, zou ik zeggen.

avatar van Johan de Witt
Frenz schreef:
Trouwens, ik gun Ajax de EL cup van harte en mochten ze de finale verliezen, dan ben ik er van overtuigd dat de heren ajacieden dat alsnog een betere prestatie vinden dan landskampioen worden
.

Dat sowieso ja! Liever een Europese finale dan weer een kampioenschap schreef ik maanden geleden al

Ajax heeft ook 'maar' 10 Europese finales en 33 landstitels, dus dan is het ook logisch dat je dat eerste prefereert.


avatar van Gretz
Ik hou m'n zenuwen nu al niet meer in bedwang. Maar iets van 21 uur tot de aftrap.

avatar van Johan de Witt

Mooi filmpje! Bij Veltman heb ik sterk het idee dat mensen elkaar napraten ipv echt te kijken naar zijn performances. Heeft echt een sterk jaar in dit Ajax, waar hij inderdaad steeds een oplossing naar voren zoekt, waar Tete veel behoudender is en het spel daardoor nodeloos vertraagt.

24 mei, de dag van glorie!
Nog 12 uur! Amsterdam is er klaar voor



avatar van Edgar18
Frenz schreef:
Overigens vind ik zo'n trap na post van je Edgar18 niet echt chique. Gebruik zelf de spiegel eens, zou ik zeggen.
Sorry meester. Al begrijp ik eerlijk gezegd niet helemaal waar je op doelt. Ik kan uitdelen, maar ook incasseren. En eerlijk gezegd verwacht ik dat van iedereen die zich in een discussie als deze mengt.

"Aike Visbeek, ploegleider van Team Sunweb van rozetruidrager Tom Dumoulin, zit vandaag met gemengde gevoelens bij de Giro d'Italia: hij is Ajacied in hart en nieren.

"Ik heb nog bij de ploeg gevraagd: hebben we nog coaches over? Maar er is niemand die mijn kan vervangen. Ik zit tandenknarsend hier", vertelde Visbeek voor de zeventiende etappe.

Visbeek woont in Stockholm en dat maakte hem de afgelopen tijd heel populair. In zijn appartement verblijft nu een groep vrienden die naar de Europa League-finale gaan."

avatar van Johan de Witt
Gelukkig kan hij vanavond gewoon kijken
En hij kan zelf ook onderdeel worden van deze historische sportweek als TD het nog een paar dagen volhoudt!

avatar van Frenz
Edgar18 schreef:
... Al begrijp ik eerlijk gezegd niet helemaal waar je op doelt......


Da's dus ook je probleem.

Ook hier probeer je met je ongetwijfeld grappig bedoelde 'meester' me in een hoekje weg te zetten, maar gaat helaas niet op: 'leerlingen' pikken in de regel wat van een meester op, jij niet dus.

Volgens mij gaat dit niet over sport, dus hier laat ik het bij (en nee, ik ga nog steeds nergens heen)

on topic, had een afspraak van 20:00 tot 21:00, die heb ik gelukkig weten te verzetten

avatar van Edgar18
Frenz schreef:
Ook hier probeer je met je ongetwijfeld grappig bedoelde 'meester' me in een hoekje weg te zetten, maar gaat helaas niet op: 'leerlingen' pikken in de regel wat van een meester op, jij niet dus.
Pas op met aannames, dat is nou net één van de weinige dingen waar ik me wel aan kan storen. Ik vind het altijd gek als mensen zonder reden dingen aannemen.

Ik ben zelf meester en je manier van schrijven deed me nogal denken aan hoe ik zelf de kinderen dagelijks aanspreek, vandaar dus. Neemt niet weg dat ik nog geen antwoord heb op mijn vraag. Ik weet oprecht niet waar je op doelt. Ik zou het alsnog wel graag willen weten, misschien kan ik het dan de volgende keer niet meer doen.


avatar van Johan de Witt
Iconische foto dit!
Zou inderdaad een overwinning voor Johan zijn, op zijn Johans, als we vanavond winnen!
Maar ook als we heroïsch verliezen trouwens

avatar van FAC73
Prachtig.

Heb in geen jaren meer zo genoten van een Nederlandse club in Europa als Ajax dit seizoen. Ik kan me de laatste keer niet eens herinneren. Misschien met PSV onder Hiddink. Of AZ onder Adriaanse.

Ik hoop dat Ajax eraan toekomt zijn spel te spelen. Beide clubs hebben nog al wat kansen nodig om te scoren, dus ik hoop dat Ajax eens doeltreffend is vanavond.

avatar van Jason82
Beestachtige spanning. Ik overweeg niet te kijken omdat ik het gewoon niet trek.... heb ook vaak 't gevoel dat mijn kijken ongeluk brengt, dus ga een rondje wandelen en hoor 't wel in de huiskamers haha

avatar van Gretz
Ben in de Marktkantine te Amsterdam samen met 1500 andere Ajacieden, klaar voor een historische avond!

Iedereen veel plezier.

avatar van Johan de Witt
Dit niet meer meegemaakt sinds midden jaren 90, wat een sfeer in de stad!

Succes iedereen!

avatar van Jason82
Veel plezier mannen! ?

avatar van Gretz
Het verschrikkelijke anti-voetbal heeft helaas gewonnen. Twee lelijke lucky goals en tijdrekken vanaf de 19e minuut. Nauwelijks verdiend te noemen. Maar ja, zo worden finales vaker beslist.

avatar van FAC73
Beetje pech met de goals, maar Man Utd sowieso een maatje te groot helaas. Ajax helaas compleet onmachtig. Goeie spelers die Fellaini en Pogba, beetje jammer van het theater van Rashord en Herrera.

Op naar volgend seizoen. Sanchez zal wel vertrekken, maar de rest moet toch houdbaar zijn.

avatar van FAC73
Trouwens een verschrikkelijke blunder van Riedewald waar de 1-0 uit voortkomt. Zoiets heb ik eigenlijk nog nooit gezien op dit niveau. Na De Wissel van Advocaat hebben we nu ook De Ingooi van Riedewald.

avatar van Jason82
Jammer, geen reclame voor het voetbal. Gelukkig heeft Ajax dat in eerdere wedstrijden wel gedaan ?

avatar van Johan de Witt
Het zat er helaas nooit in vandaag.
Toch bedankt voor het prachtige seizoen!
Die prijzen komen volgend jaar wel

Zo en nu is heeeeeeeel Europa onder de indruk van Manchester United

Helaas geen moment geweest dat Ajax echt een vuist kon maken ( slechts vlagen.)
Dit voetbal van Man.U zat er in natuurlijk.
Verdedigend sterk, het spel niet om aan te zien, maar wel effectief.
Twee rommelgoals.

Maar knap dat Ajax de finale hebt bereikt.
Weer een ervaring rijker en volgend seizoen beter.

avatar van FAC73
Martial schreef:
Zo en nu is heeeeeeeel Europa onder de indruk van Manchester United
Johan de Witt schreef:

Ik denk dat ze onderduiken tot woensdag. Mocht Man U winnen, zullen we ze donderdag wel weer horen

Nou het heeft 10 minuten geduurd.

Overigens vond ik Man Utd nou niet zo indrukwekkend gezien al dat geld dat erin zit. Eerder genant. Maar wel functioneel, als ze gingen was het ook wel meteen gevaarlijk en ik zou wel eens willen weten hoeveel kopduels Fellaini heeft gewonnen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:01 uur

geplaatst: vandaag om 12:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.