menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
avatar van Gretz
Nicolage Rico schreef:

En de titel van Feyenoord maar bagatelliseren, maar wij mogen niet reageren op teksten als "Heel Europa is zeer onder de indruk van dit geweldige, jonge, verfrissend spelende Ajax".

Jammer dat je nu vertrekt met een Calimero-reactie.

Ik kan nergens teruglezen dat de landstitel van Feyenoord nu echt gebagatelliseerd wordt. Volgens mij hebben zo'n beetje alle Ajacieden gewoon toegegeven dat Feyenoord dit seizoen een knappe prestatie heeft geleverd en dat hun titel gewoon terecht is. Zeer constant en veel punten gehaald met een minder groot spelersbudget dan dat van Ajax en PSV.

Puur op basis van het veldspel zou je echter wel moeten stellen dat het jonge Ajax dit seizoen nog iets meer indruk heeft gemaakt. Maar zoals we allemaal weten staat goed voetbal niet altijd garant voor prijzen.

avatar van Edgar18
Nicolage Rico schreef:
Laatste reactie - en dan ben ik voorgoed weg op dit topic.
We noteren tijd en datum, opdat wij nooit vergeten. Gegroet en het ga u goed

PS. je eigen instelling aanpassen zou kunnen helpen de sfeer wat aangenamer te maken. Actie reactie enzo .

avatar van west
Edgar18 schreef:
(quote)
We noteren tijd en datum, opdat wij nooit vergeten. Gegroet en het ga u goed

PS. je eigen instelling aanpassen zou kunnen helpen de sfeer wat aangenamer te maken. Actie reactie enzo .

Wat kan jij vervelend doen zeg.

Ik heb het ook wel gehad nu. Veel plezier met elkaar: slotje voor mij op dit topic.

avatar van Edgar18
west schreef:
Nou, daar heb je geen EL voor nodig. Dat ging toch al gebeuren.
Ik denk toch dat de prestaties tegen bijvoorbeeld Schalke en Lyon wel hebben meegespeeld. Hierdoor zal in ieder de waarde verder gestegen zijn.

west schreef:
Wat kan jij vervelend doen zeg.
Omdat ik zeg waar het op staat? Zouden meer mensen moeten doen. Wat mij betreft althans.

avatar van Johan de Witt
Precies, 15 of 16 doelpunten in de Eredivisie daar impress je nog niet iedereen in Europa mee.
Om over een verdediger nog maar te zwijgen.
Zonder het Europese succesverhaal zouden Dolberg en Sanchez zeker nog wel een jaar bij Ajax zijn gebleven, nu is dat nog maar zeer de vraag.

avatar van Gretz
Paar mensen laten zich hier wel een beetje kennen zeg. Beetje overdreven om het hier nu al weer voor gezien te houden omdat je het een keer oneens bent met een paar anderen. Meningsverschillen zijn niet erg, zonder discussies zou het al snel saai zijn. En af en toe een plaagstootje kunnen we allemaal toch wel hebben?

Laten we het gewoon gezellig houden. Vermijd het spelen op de man, probeer niet koste wat het kost je gelijk te halen en los dingen zonodig op met een vleugje humor.

avatar van Johan de Witt
In Rotterdam zit de pijn nog diep zullen we maar zeggen
Inderdaad jammer dat men zich zo laat kennen.

avatar van luigifort
Volgens mij hebben de Ajacieden de Feyenoorders gefeliciteerd met de titel. Ik denk dat doordat het slechts 1 punt verschil is er verschillende scenario's besproken worden hoe het anders af had kunnen lopen, het werd natuurlijk uiteindelijk een spannende titelrace.
De Feyenoorders op hun beurt proberen de Ajacieden wat meer op de grond te laten zetten en het EL succes te relativeren, ook niks mis mee, Ajacieden zijn nog wel ns overmoedig

Maar ik denk vooral dat het een over en weer discussie is met argumenten, wat bravoure en humor, no harm intended...

avatar van Gretz
bikkel2 schreef:
In zekere zin wel positief over as.Woensdag.
De selectie van Ajax is fit en het geloof is groot.
Man.United is te verslaan in het huidige, maar dan moet wel alles kloppen.
Zelfvertrouwen een goed tactisch plan en vooral van je eigen kracht uitgaan.
No mercy, zelfs de horeca in het Amsterdamse mag langer open.

Kan niet wachten. Het zou toch wat zijn!

Ik ben ook positief gestemd. Verwacht dat er nog 1 topwedstrijd in gaat zitten. Man United heeft aardig wat wijzigingen t.o.v. ideale elf, ik ben benieuwd in hoeverre dat gaat doorwerken op hun spel. Ga je ook kijken op het Museumplein of in de Melkweg?

avatar van Gretz
Mourinho. Voetbalzone - Meepraten over voetbal.
“Ik ben van mening dat een team niet in twee verschillende Europese competities kan spelen in hetzelfde seizoen. Ze hadden naar huis moeten gaan. Ze hadden niet de optie moeten hebben om naar de Europa League te gaan.”

avatar van Johan de Witt
Ja, dat las ik ja. Geweldig
En teams die 4e worden in de UK of Italie mogen uiteraard wel in de Champions League spelen

avatar van eRCee
Tom Dumoulin.

avatar van Frenz
luigifort schreef:
T scheelt wel dat Ajax in het oude Griekenland daadwerkelijk een god was


Ajax (Aias) was een Griekse held, niet eens een halfgod (Herakles wel btw). Komt het toch nog eens van pas dat ik Homerus gelezen heb. Maar Ajacieden zijn gewend de zaken iets mooier voor te stellen dan ze in werkelijkheid zijn, dus het is je vergeven Luigi

Jammer van de lange tenen hierboven, na 18 jaar ellende zou ik iets meer incasseringsvermogen verwachten van mijn mede-Feyenoorders.

Vermakelijke wedstrijd tussen Arsenal en Everton om een turbulent seizoen mee te beëindigen. Bijzonder domme rode kaart van Koscielny en een spijtige blessure van Gabriel gooien behoorlijk roet in het eten voor de finale van de FA Cup. En bovenal hopen dat Sanchez niet echt geblesseerd is.

Verder teleurstellend dat Liverpool goed wegkomt met een duidelijke penalty en rode kaart die beide niet gegeven worden, maar verder volgens mij een vrij makkelijke overwinning van ze. Dat er überhaupt nog hoop was op de 4e plek kwam vooral door belabberde prestaties van Liverpool (en City), maar ze stonden er net op tijd weer. Na Ajax ook Arsenal op één punt van de concurrent. Overigens ook met een respectabel puntenaantal.

Ben benieuwd naar volgend seizoen!

Toch nog één van mijn favorieten kampioen geworden: Real Madrid.

avatar van Gretz
Ja, zeer terecht dat Real er dit seizoen met de schaal vandoor gaat. Zie het ook veel liever dat dit prachtige team bovenaan staan dan dat almaar irritanter worden elftal uit Barcelona.

Ook indrukwekkend hoe Tottenham dit seizoen heeft weten af te sluiten. Hopelijk kan de selectie grotendeels intact blijven, dan zijn er volgend jaar goede kansen om weer mee te doen om het kampioenschap. Wie weet dat het eindelijk eens lukt.

avatar van Johan de Witt
Barca heeft het zowel in onderlinge duels als qua doelsaldo een stuk beter gedaan dan Real, dus terecht zou ik het niet willen noemen. Maar Barca kon niet altijd de scherpte opbrengen tegen de kleintjes - dat zag je vandaag ook weer - en dan kan het een keer misgaan.

Tottenham inderdaad super gedaan!
Jammer dat ze geen kampioen geworden zijn, dit was toch hun kans! volgend jaar zal het toch een stuk lastiger worden. Hoewel ze in de markt schijnen te zijn voor Klaassen/Veltman dus dan maken ze zeker kans
Sowieso al een hoge Ajax-connectie daar!

avatar van Gretz
Vergeet niet dat Real meer wedstrijden in de benen heeft. De halve finale in de CL en de wedstrijden op het wereldkampioenschap voor clubs. Dat doelsaldo vind ik weinigzeggend in La Liga, er spelen behoorlijk wat teams die voor geen meter kunnen verdedigen.

Ik ben Real ook meer gaan waarderen.
Zelfs Ronaldo heeft zich wat meer als teamspeler laten gelden ( mee verdedigen.)
Van Barca ben ik wel een soort van fan, maar irriteer mij mateloos aan dat verontwaardige gedoe van Dracula vooral, als hij weer eens op de grond ligt. Neymar heeft er trouwens ook een handje van.
Knap team,tuurlijk, maar ik gun het Real zeker wel. Knap gedaan.

avatar van Johan de Witt
Ronaldo zal ik me altijd wel aan blijven ergeren, net als aan verdedigers als Pepe. Voor de rest hebben ze wel een aardig team natuurlijk, zeker op het middenveld. Zidane gun ik het ook wel, die heeft de club wat sympathieker gemaakt de laatste jaren, maar mijn voorkeur gaat sinds jaar en dag wel uit naar Barca.

avatar van Ribbemaus
west schreef:
(quote)

Jij kan wel zo denigrerend over de kampioen blijven praten, maar Ajax heeft alles uit de kast gehaald om ze in te halen. Het is een enorme teleurstelling voor de Amsterdammers dat ze weer geen kampioen zijn geworden.

Haha, d aar denken wij hier heel anders over. Titel was leuk mee genomen geweest, belangrijker is dat we het beste voetbal hebben laten zien. We spelen meer verticaal en avontuurlijker, dat is toch waar het om gaat. Hebben we echt niet zo'n bekertje voor nodig om dat bevestigd te zien. Dat komt volgend jaar wel weer.

Onbegrijpelijk trouwens wat Tottenham met Veltman moet maar als het moet zet ik hem zelf op het vliegtuig

avatar van Ribbemaus
Dit zou wel een leuke mogelijke pool zijn voor de cl volgend jaar:

Bayern München Barcelona Tottenham Hotspur Feyenoord

bijna net zo lastig als die van Ajax een paar jaar terug met Real, Dortmund en City.


Veltman, ik zou het ook niet erg vinden als ie vertrekt.
Voor hem is het nu ook zo zachtjes aan nu of nooit.
Waar de belangstelling dan op gebaseerd moge zijn is mij een raadsel.
ik vond hem het afgelopen seizoen erg wisselvallig. Het liep met de komst van Zyech sowieso op links veel beter.
Sinkgraven deed het ook niet verkeerd als opkomende back, maar verdedigend zie ik dan liever Viergever.
Ga maar Veltman....Tete staat meer dan klaar.

Slechtste schwalbe ooit - dumpert.nl

Gewoon schorsing geven vanaf nu. Hopelijk geven ze in Engeland volgend jaar het goede voorbeeld.

Zijn er nog Feyenoorders in da house?

Brad Jones heeft een contractverlenging gehad.
Zal dus nog een strijd worden tussen hem en Vermeer.
Of vist Vermeer ( wel door dikke pech) alweer achter het net.

avatar van Johan de Witt
bikkel2 schreef:
Zijn er nog Feyenoorders in da house?

Ik denk dat ze onderduiken tot woensdag. Mocht Man U winnen, zullen we ze donderdag wel weer horen
bikkel2 schreef:

Brad Jones heeft een contractverlenging gehad.
Zal dus nog een strijd worden tussen hem en Vermeer.
Of vist Vermeer ( wel door dikke pech) alweer achter het net.


Vermeer is veel beter, dus zou dom zijn als ze die niet de kans geven vanaf begin volgend seizoen!

avatar van Gretz
bikkel2 schreef:
Veltman, ik zou het ook niet erg vinden als ie vertrekt.
Voor hem is het nu ook zo zachtjes aan nu of nooit.
Waar de belangstelling dan op gebaseerd moge zijn is mij een raadsel.
ik vond hem het afgelopen seizoen erg wisselvallig. Het liep met de komst van Zyech sowieso op links veel beter.
Sinkgraven deed het ook niet verkeerd als opkomende back, maar verdedigend zie ik dan liever Viergever.
Ga maar Veltman....Tete staat meer dan klaar.

Leesvoer:
https://www.vi.nl/pro/analyse/hierom-krijgt-veltman-de-voorkeur-boven-tete-en-snapt-niemand-daar-wat-van

Helder toch Geert.

Vermeer is veel beter, dus zou dom zijn als ze die niet de kans geven vanaf begin volgend seizoen! [/quote]

Lijkt mij ook. Vermeer is toch wel wat completer.
Misschien een salarisverhoging voor Jones.
Maar ik vermoed dat ze het toch samen gaan uitvechten.
Ik moet zeggen dat Jones zeker in de beginfase dat hij Vermeer verving, uitstekend keepte.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:04 uur

geplaatst: vandaag om 16:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.