menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
avatar van luigifort
Ok, ik dacht dat er zoiets rondging, dat we binnen 1 of 2 jaar overal weer normaal gras zouden hebben...

avatar van Johan de Witt
Ja dat hoor ik ook al jaren…
Geen idee wanneer het eindelijk zo ver is.
Hopelijk kom je er vandaag ongeschonden door.

avatar van luigifort
In ieder geval regent het, dus ze zullen er ws weinig zin in hebben, a shame

avatar van Johan de Witt
Regen en kunstgras en 12.15 uur, dat is vragen om moeilijkheden inderdaad. 0-1 zou al mooi zijn vandaag.

avatar van luigifort
Zondag 14:30 en 16:15 zijn we op ons best.
Die zaterdagavondwedstrijden uit om 19:30 doen we het ook niet al te best op...

avatar van luigifort
Johan de Witt schreef:
0-1 zou al mooi zijn vandaag.

Waar kan ik tekenen?

avatar van luigifort
In Tadic we trust
Danilo heeft gewoon het Ajax niveau niet...

avatar van Johan de Witt
Wat een vreselijke ‘wedstrijd’

avatar van luigifort
Kun jij volgende keer de toto voor mij invullen?


avatar van luigifort
Twente bedankt

avatar van Johan de Witt
Yes! Nu Heerenveen nog

avatar van luigifort
Helaas spelen ploegen tegen PSV wel voetbal, tegen Ajax parkeert iedereen de bus.
Ws 0 prestige om van die boeren te winnen...

avatar van Johan de Witt
1-1 mag ook

avatar van luigifort
Heerenveen bedankt

avatar van Johan de Witt
Fantastic weekend

avatar van Jason82
Johan de Witt schreef:
Fantastic weekend

Heel gunstig weekend, lekker!

avatar van Gretz
luigifort schreef:
Gelukkig is ie tegen Sporting weer terug
Niks beter dan het oude vertrouwde elftal!

Gelukkig was Ed Raket er tegen Sparta al gewoon weer bij. Onmisbaar -y-

Ajax kan niet zonder Edson Álvarez - op VI.nl

avatar van Gretz
luigifort schreef:
Heerenveen bedankt

Twente heeft imo een nog knappere prestatie geleverd, met hun fantastische keeper. Blijft om te gieren dat PSV hun beste keeper heeft laten vertrekken naar FC Twente en daarvoor in de plaats hun overschatte doelman heeft overgenomen

avatar van luigifort
Ja, Dommel kan er id geen klote van en hij heeft nog een ergere droeftoeterkop dan L. de Jong

avatar van Abubakari
luigifort schreef:
Twente bedankt

Feyenoord had een EC wedstrijd in de benen waar ze lang met 10 man hebben gespeeld, Twente heeft niks anders gedaan dan teruglopen terwijl je dit Feyenoord fel op de huid had moeten zitten ipv dat angstige voetbal.


avatar van Johan de Witt
Goeie zet van de manager om Ronaldo de bank te zetten idd, leverde ook gelijk resultaat op

avatar van Gretz
Hopen dat de Afrika Cup 2021 wederom wordt uitgesteld vanwege corona. Zou me niks verbazen als ie in januari ook niet door kan gaan vanwege omikron.

Als ze wel gaan voetballen in Kameroen moeten we Haller sowieso missen tegen PSV (uit) en Utrecht (uit), de eerste wedstrijden na de winterstop. Kans is wel groot dat er in januari ook nog in lege stadions gevoetbald zal worden, wat tegen onze angstgegners mogelijk weer een voordeel gaat zijn.

avatar van Gretz
Hoop dat Ajax in de winterstop voor deze talentvolle Argentijnse spits gaat als backup voor Haller, i.p.v. B-garnituur die op z'n retour is zoals L. de Jong.

Álvarez heeft nog een contract tot december 2022, dus is misschien wel gewoon op te halen voor een miljoen of 15.

'Ajax aast op komst van aanvaller Julián Álvarez' - ajax.supporters.nl

avatar van luigifort
Ajax heeft al jaren tig spitsen uit Latijns Amerika op het oog. Ene Mexicaan zou even geleden ook hoog op een lijstje staan. Ik ga dus niet meer op speculaties af, ik zie wel wie er komt. Ik denk dat die Lainez destijds ook naar Betis ging, omdat ie het kutweer van November t/m Maart in NL niet zag zitten. Zoals veel spelers uit die contreien en geef ze eens ongelijk

avatar van luigifort
Gretz schreef:
Hopen dat de Afrika Cup 2021 wederom wordt uitgesteld vanwege corona. Zou me niks verbazen als ie in januari ook niet door kan gaan vanwege omikron.

Als ze wel gaan voetballen in Kameroen moeten we Haller sowieso missen tegen PSV (uit) en Utrecht (uit), de eerste wedstrijden na de winterstop. Kans is wel groot dat er in januari ook nog in lege stadions gevoetbald zal worden, wat tegen onze angstgegners mogelijk weer een voordeel gaat zijn.

De Omikroncup
In feite is het competitievervalsing. Kunnen ze de Afrika Cup niet in de zomer houden net als het WK en EK? Tis daar hoe dan ook pokkeheet, maakt niet uit in welk seizoen je speelt

avatar van Raspoetin
Bayern fans laten hun ongenoegen weten aan het bestuur omtrent de zaken in Qatar
Laat dit toch alsjeblieft een voorbeeld zijn voor Louis, de KNVB en de rest van de bekrompen voetbalwereld.

avatar van H€yoka
luigifort schreef:
Kunnen ze de Afrika Cup niet in de zomer houden net als het WK en EK? Tis daar hoe dan ook pokkeheet, maakt niet uit in welk seizoen je speelt


Fout Het was de bedoeling om deze editie van de Africa Cup in de zomer te houden maar dan is het in Kameroen... moessonseizoen. Dus opnieuw naar de winter. Het is de bedoeling dat de volgende edities opnieuw in de zomer gehouden worden, net als de vorige in Marokko.

avatar van Gretz
Gretz schreef:
Langst niet gepasseerde keeper in de Eredivisie - 1082 min - Heinz Stuy (Ajax) (1971)

Remko Pasveer staat nu op 648 minuten zonder tegendoelpunt. Als hij nog vijf wedstrijden op rij een clean sheet pakt gaat het stokoude record van Stuy eraan. Dan moet onze verdediging nog wel tegen zowel Feyenoord (thuis), PSV (uit) als FC Utrecht (uit) foutloos zijn.

Zonde van die onnodige tegentreffer in de heenwedstrijd tegen FCU begin oktober. Anders was het record al een feit geweest (tegen PEC, Cambuur, Fortuna en Groningen hield Pasveer ook de nul. Daarvoor keepte Stekelenburg nog.)
Ajax houdt voor het eerst sinds november-december 1997 in 7 opeenvolgende eredivisieduels de nul. Destijds was Edwin van der Sar de keeper.

Remko Pasveer hield 11 keer de nul in zijn 12 eredivisieduels voor Ajax.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:20 uur

geplaatst: vandaag om 21:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.