menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
Van het voetbal van die boeren val je ook in slaap

luigifort schreef:
Hun woorden: overmatig provoceren, "zuigen" en anderen de maat nemen gaat in tegen de gedragsregels. 
Maar dat viel allemaal wel mee...vraag maar aan Johan...
Een forum moet wel een beetje levendig blijven...

Kan me er wel iets bij voorstellen....

Geintje vriend

Ik snap je, ik breng wel leven in de brouwerij id
Gebeuren al genoeg serieuze dingen in het leven
Maar zij kwalificeren dat dus als bovenstaande

iggy schreef:
Wel weer knap van Feyenoord om een keep aan te trekken die er geen barst van kan. Dessers daar in tegen is een waar fenomeen voor de Rotterdammers.

Voor NL clubs blijft het gewoon lastig om een goeie 2e keeper te hebben. Iemand die dus bij geen blessures of schorsingen mogelijk het hele jaar op de bank mag zitten.

Wij hebben best wel een goeie 2e keeper

En een 3e zelfs

Sar, Steek, Onana.
Maar die echt goede spits sinds Kluivert kunnen we blijkbaar niet opleiden

Ook zo'n sfeerloos stadion ook in Eindhoven. Ben er 1x geweest met Oranje, maar nooit meer...

luigifort schreef:
Van het voetbal van die boeren val je ook in slaap

Is precies de bedoeling

Nu geen choke doen à la Oranje in 🇲🇪, want de coëfficiënten kunnen we goed gebruiken

Jason82 schreef:
(quote)

Voor NL clubs blijft het gewoon lastig om een goeie 2e keeper te hebben. Iemand die dus bij geen blessures of schorsingen mogelijk het hele jaar op de bank mag zitten.

Goede tweede keeper kan elke bekerwedstrijd spelen. En moet zo nu en dan ook een potje bij Jong mee kunnen doen (zolang de clubs een delegatie hebben in de Jupiler League).

PSV heeft over 2 weken genoeg aan een punt tegen Sociedad...om de play-offs voor toegang tot de 1/16 finales van de EL te bereiken. Nog meer wedstrijden voor ze
Monaco is niet meer te achterhalen...

Ja, dat kan echt niet wat ie zei
Uiteraard ingegeven door het Knipoog Kroaat verhaal van 10 jaar terug, maar dan nog

Gretz schreef:
(afbeelding)

Dat we deze tijden nog mogen meemaken, ik had me al neergelegd bij onze definitieve status als Mickey Mouse competitie...

Geen Portugal of Italië op het WK. Hopen dat Italië het red, die wil ik niet opnieuw missen!

Zo zo Portugal en Italië in een poule (WK kwalificatie). Ik was er al helemaal vanuit gegaan dat dat never en nooit zou gebeuren. Blijkbaar is er eerlijk geloot. Wel jammer dat er in ieder geval 1 van die 2 grote landen gaat ontbreken op het WK.

Jason82 schreef:
Geen Portugal of Italië op het WK. Hopen dat Italië het red, die wil ik niet opnieuw missen!

Dat hoop ik uiteindelijk ook. Italië speelt in ieder geval stukken attractiever voetbal dan Portugal.

Het zou fijn als onze Angstgegner al voor het WK werd uitgeschakeld inderdaad.
Forza Italia!

Op zich jammer id, maar Portugal zou ik niet missen. Ms hadden ze beter 1 van die 2 grootheden in het Polen/Tsjechië etc pad kunnen gooien

Alleen al om het fenomeen CR7 zou het jammer zijn als Portugal er niet bij is. Sowieso liever Portugal dan grijze landen als Tsjechie of Zweden.
Maar goed, wel blij dat Nederland zich gewoon geplaatst heeft. Best pittig, dat plaatsen via play offs.

Zweden is nooit leuk itt tot de Denen..

Gelukkig is ie tegen Sporting weer terug
Niks beter dan het oude vertrouwde elftal!

DMF
Jason82 schreef:
(quote)

Dat we deze tijden nog mogen meemaken, ik had me al neergelegd bij onze definitieve status als Mickey Mouse competitie...

De Conference League is voor Nederlandse clubs een uitkomst. Maar dan nog blijft het knap, want Vitesse en Feyenoord hebben alles behalve een pretpoule. Deze poules kun je prima inwisselen voor een paar Europa League poules.

De top vier, Ajax, Feyenoord, PSV en… Cambuur!

Geen Haller en Antony zo op het kunstgras, op zich wel verstandig. Kunnen we ook eindelijk Danilo eens zien.

Lichte klachten? Wanneer zijn we van dat kunstgras af, volgend seizoen?

Reken daar maar niet op…
Die clubs hebben er zelf baat bij, dus die gaan daar niet vrijwillig vanaf. De KNVB zou het moeten verbieden.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:02 uur

geplaatst: vandaag om 00:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.