menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:

Gretz schreef:
(quote)

Mwah, Blind en Martínez zullen echt nog wel tegen een blessure/schorsing kunnen aanlopen. Nog genoeg kans op mooie minuten voor Nico. Ik denk dat ie alleen een aanbieding van een select groepje clubs niet kan weerstaan, die oneindige zakken hebben.

Een leuke subtopper in de PD en Tagliafico is weg. Die wil spelen ipv stand in zijn denk ik.
Van mij hoeft ie niet weg hoor, geweldige stand in. Ik weet ook niet hoe Ajax er in staat qua vertrekkende spelers in de winter, maar in de zomer vond Overmars het wel een beetje jammer dat de transfers van Nico & Neres niet door gingen. Nu is dat gebrek aan transferinkomsten met de CL gelden aardig recht getrokken, maar dan nog.

In feite heeft ons fenomeen z'n transfersom al (minste) dubbel terugverdiend in deze CL-campagne.
https://i.imgur.com/Ec4kaf6.jpg
Dit heeft Ajax al verdiend in de Champions League - op VI.nl

Meer dan ik...

Vanaf morgen gaat alles bijna weer dicht behalve de scholen, terwijl daar bijna alle besmettingen vandaan komen en juist niet in andere sectoren.
Helemaal klaar met de politiek en het OMT...

Nu pas?
Daar ben ik al een jaar klaar mee.
Gelukkig hebben we het hier over voetbal
En komen er tribunalen

Ja, tribunalen blijven ze maar gebruiken he in beide Kamers
Is er ook zoiets als Politiekmeter?

Hier kun je alles kwijt

Johan de Witt schreef:
Hier kun je alles kwijt

Laten we hier dat Coronagezeikvrije hoekje op internet houden en het gewoon eens niet over C hebben.

Hup Ajax!

Dan ga ik zeiken over mn ban op MuMe. Ben t nu wel zat, duurt te lang...

Davina Michelle?

Je was wel de beste bij de CL-pool

luigifort schreef:
Vanaf morgen gaat alles bijna weer dicht behalve de scholen, terwijl daar bijna alle besmettingen vandaan komen en juist niet in andere sectoren.
Helemaal klaar met de politiek en het OMT...

Een wijs besluit

luigifort schreef:
Dan ga ik zeiken over mn ban op MuMe. Ben t nu wel zat, duurt te lang...

Waarom heb je een ban gekregen? Teveel meezingers uit de Jordaan gepromoot?

Er zitten wel veel zure PSV-ers op MuMe ja

Maar serieus, ik deed daar dingen die niet mochten. Maar mij moeten ze sowieso hebben daar. Anderen die daar hetzelfde doen krijgen niet eens een waarschuwing, slechts steeds weer een vriendelijk verzoek. Dus is het helaas met 2 maten meten...
Maar goed, als ik weer terug ben hou ik me voortaan wel gedeisd. Jammer voor al die anderen die me gesteund hebben en mij daar zien als een van de gangmakers van de site

Hier kun je nog wel lekker losgaan

Daar wordt inderdaad alles kapot gemodereerd.
Zoals het hele voetbaltopic.
Daarom zitten we ook hier

Op MuMe zitten veel klagers, zoals ene M. C. Die het bloed van iedereen onder de nagels vandaan haalt en dan gaat klagen. Terwijl ik alleen probeer wat sense in 'm te krijgen...
Maar dat mag dus niet...

Wat voor dingen mochten dan niet die je deed?

Hun woorden: overmatig provoceren, "zuigen" en anderen de maat nemen gaat in tegen de gedragsregels. 
Maar dat viel allemaal wel mee...vraag maar aan Johan...
Een forum moet wel een beetje levendig blijven...

Hebben ze dat “geprovoceer” allemaal verwijderd of kunnen we dat nog ergens teruglezen?

Nee, dat verwijderen ze

010 faalt weer eens

026 doet het verdienstelijk

010 pakt toch nog een punt.
Als Spurs niet wint bij Rennes kan 026 door

luigifort schreef:
010 faalt weer eens

luigifort schreef:
026 doet het verdienstelijk

Beiden coëfficiëntjes gepakt in extremis, bijzonder hoor. Fey werd ook wel dik genaaid met die bal onderkant lat.

luigifort schreef:
010 pakt toch nog een punt.
Als Spurs niet wint bij Rennes kan 026 door

Engelse clubs geven geen zak om Europees (m.u.v. de CL). Dus zie Spurs daar niet zomaar winnen hoor. Sowieso een enorme blamage dat ze van f*cking NK Mura en van Vitesse uit verliezen

Fey kan mij niet genoeg genaaid worden, dus dat bericht like ik niet

Wel weer knap van Feyenoord om een keep aan te trekken die er geen barst van kan. Dessers daar in tegen is een waar fenomeen voor de Rotterdammers.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:47 uur

geplaatst: vandaag om 19:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.