menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
avatar van luigifort
Abubakari schreef:
(quote)

Mwoah, ik vind het maar fris en soms regent het ook een beetje.

Absoluut kutweer vind ik dit. Ik heb wel wat licht of een zonnetje nodig, dit is driewerf ruk. Kan niet wachten tot het weer langer licht en lente wordt...

avatar van Abubakari
luigifort schreef:
Nico was wel een tijdje wat minder even geleden en hij wilde weg, dus dan is het niet meer dan logisch dat ie Blind niet uit de basis speelt, al vind ik het ook zonde dat Nico niet speelt...

Hij hoeft Blind ook niet uit de basis te spelen, maar wat meer minuten zou wel mooi zijn, Blind is ook geen 25 meer en heeft nog wel eens wat motivatie problemen, kun je Nico zo nu en dan mooi minuten geven. Staat ie ook direct in de etalage en kan hij in de winterstop misschien alsnog zijn transfer maken. Nico blij, Ajax blij.

avatar van Johan de Witt
Dat geldt ook voor Neres, nu ook in de etalage.

avatar van El Ninjo
Moeten die gasten wel hun kans pakken, daar lijkt het nu nog niet op...

avatar van Johan de Witt
Neres wel aardig bezig, maar ja als niemand de kansen afmaakt...

avatar van luigifort
Erg matig...

avatar van Johan de Witt
6-7 kansen geteld, maar de bal wil er niet in.
Net als tegen Go Ahead. Scherpte ontbreekt.
Haller maar brengen de tweede helft. Daramy sowieso eruit

avatar van luigifort
Dramy is t...

avatar van Johan de Witt
Die moet je rustig brengen in de Eredivisie, maar niet op dit podium.
Wat een clown.

avatar van luigifort
Sulemana duidelijk beter...


avatar van Johan de Witt
Super-Seb!

avatar van El Ninjo
Haller straks 50 miljoen waard

avatar van Jason82
El Ninjo schreef:
Haller straks 50 miljoen waard

Die gaat zo records verbreken:)

avatar van Johan de Witt
50 maar? Dat was hij een paar jaar geleden al waard.
Ik denk eerder 80-90

avatar van El Ninjo
Timber erin ... moet vast nog even geel pakken zeker zodat ie in de knock out phase met een schone lei kan beginnen.

avatar van Abubakari
Johan de Witt schreef:
50 maar? Dat was hij een paar jaar geleden al waard.
Ik denk eerder 80-90


Niet goed genoeg voor de CL volgens Valentijn Driessen.

Voor een wedstrijd met veel invallers en waarin je al door bent vind ik Ajax best aardig spelen, veel kansen gecreëerd, beetje meer scherpte in de afronding en je hebt er al 4 of 5 in liggen.

avatar van Gretz
El Ninjo schreef:
Haller straks 50 miljoen waard

Is ie nu al. En we lachen allemaal om West Ham (die hem gewoon verkeerd gebruikt hebben en met verlies verkochten )

avatar van Gretz
Op VoetbalMeter zullen sommige users Onana wel weer met de grond gelijk maken. Maar ja, die heeft zijn waarde vanavond wel weer bewezen.

Het management van Ajax heeft het toen de schorsing in ging gewoon niet zo slim gespeeld. Toen hadden ze moeten aangeven dat Onana z'n salaris alleen zou worden doorbetaald als ie akkoord ging met contractverlenging. Nu ging Marc Netto er in alle naïviteit vanuit dat Onana + zaakwaarnemer wel uit vrije wil zouden bijtekenen als 'gebaar naar Ajax'. Zo werkt het niet in de grotemensenwereld

avatar van Gretz
Johan de Witt schreef:
Neres wel aardig bezig, maar ja als niemand de kansen afmaakt...

Neres is gewoon Europese subtop en zal normaliter tegen de selectie van de Canarinho aanzitten. Antony is nu al wereldklasse en gaat zich sowieso voegen bij het selecte rijtje van beste spelers die Brazilië ooit gekend heeft.

avatar van Gretz
Abubakari schreef:
(quote)

Hij hoeft Blind ook niet uit de basis te spelen, maar wat meer minuten zou wel mooi zijn, Blind is ook geen 25 meer en heeft nog wel eens wat motivatie problemen, kun je Nico zo nu en dan mooi minuten geven. Staat ie ook direct in de etalage en kan hij in de winterstop misschien alsnog zijn transfer maken. Nico blij, Ajax blij.

Spelers van de A-selectie die regelmatig minuten krijgen zouden toch wel gek zijn als ze in het huidige seizoen in de winterstop willen vertrekken? Zij missen misschien wel een unieke campagne in de Champions League dan.

avatar van Abubakari
Gretz schreef:

Toen hadden ze moeten aangeven dat Onana z'n salaris alleen zou worden doorbetaald als ie akkoord ging met contractverlenging.


Lijkt me stug dat dat kan. Contract is contract, kun je niet zeggen dat je niet meer betaald lijkt mij.

avatar van Gretz
Abubakari schreef:
(quote)


Lijkt me stug dat dat kan. Contract is contract, kun je niet zeggen dat je niet meer betaald lijkt mij.

Ja, tenzij er iets in de kleine lettertjes staat over de gevolgen wanneer een werknemer door eigen schuld langdurig niet kan spelen (dopinggebruik, strafbaar delict etc.)

avatar van luigifort
Don't worry bout a thing,
'Cause every little thing is gonna be all right.

avatar van luigifort
Neres was wel aardig, maar is toch 1 of 2 klassen minder dan zijn eerste 2 seizoenen bij ons.

avatar van Abubakari
Gretz schreef:
(quote)

Spelers van de A-selectie die regelmatig minuten krijgen zouden toch wel gek zijn als ze in het huidige seizoen in de winterstop willen vertrekken? Zij missen misschien wel een unieke campagne in de Champions League dan.

Tagliafico zit voornamelijk op de bank en wilde al weg, als er in de winterstop een mooie club komt is ie echt wel weg. Zo’n campagne vrijwel geheel vanaf de bank meemaken heeft weinig waarde voor een voetballer, die wil spelen.

Wel mooi een assist voor Tagliafico trouwens.

avatar van luigifort
I wish i was a little bit taller
I wish i was a baller
I wish i was Haller


Tadic variant is aardig voor het voetballen soms, maar je mist dus, zoals al eerder eens gezegd, iemand in de zogenaamde final third. Dus doe maar voortaan alleen nog maar de Haller variant

avatar van Jason82
Gretz schreef:
(quote)

Is ie nu al. En we lachen allemaal om West Ham (die hem gewoon verkeerd gebruikt hebben en met verlies verkochten )

Die zullen toch met enorme verbazing kijken??

avatar van Gretz
Abubakari schreef:
(quote)

Tagliafico zit voornamelijk op de bank en wilde al weg, als er in de winterstop een mooie club komt is ie echt wel weg.

Mwah, Blind en Martínez zullen echt nog wel tegen een blessure/schorsing kunnen aanlopen. Nog genoeg kans op mooie minuten voor Nico. Ik denk dat ie alleen een aanbieding van een select groepje clubs niet kan weerstaan, die oneindige zakken hebben.

avatar van Johan de Witt
Nico moet blijven en in de zomer als CL-winnaar door de voordeur vertrekken
In de winter mag sowieso niemand weg, alleen nog evt een reservespits erbij.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:03 uur

geplaatst: vandaag om 11:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.