menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
avatar van luigifort
You can leave your Hoedt on


avatar van mjk87
Is het raar dat ik nog nooit van Emma Heesters heb gehoord?

avatar van eRCee
mjk87 schreef:
Is het raar dat ik nog nooit van Emma Heesters heb gehoord?

Nee. Als je meer dan twee zangers kent uit de line-up van 'De beste zangers', dán ben je raar.

avatar van luigifort
Ik ken ze allemaal (inmiddels dan)...

avatar van Johan de Witt
Ik ken alleen Emma, dat vind ik ook wel genoeg

avatar van luigifort
Jij kijkt alleen naar Emma en voor de rest maak jij je niet druk

avatar van Johan de Witt
Met het geluid uit

avatar van Johan de Witt
Ziyech mag alweer weg bij Chelsea. Benieuwd wie hem op gaat pikken en wat hij moet kosten.

avatar van luigifort
Naar MOKUUUUUUUM!

avatar van Gretz
mjk87 schreef:
Is het raar dat ik nog nooit van Emma Heesters heb gehoord?

Als je er niet zo mee bezig bent wat er in de Nederlandstalige hitlijsten staat en ook weinig commerciële radio luistert is het niet raar om haar opkomst gemist te hebben. Maar vandaag de dag staat ze wel in de top 10 populairste Nederlandse zangeressen.

avatar van luigifort
Het eindstation voor ons op het WK


avatar van Jason82
Gretz schreef:
(quote)

Als je er niet zo mee bezig bent wat er in de Nederlandstalige hitlijsten staat en ook weinig commerciële radio luistert is het niet raar om haar opkomst gemist te hebben. Maar vandaag de dag staat ze wel in de top 10 populairste Nederlandse zangeressen.

Haar ouders wonen in een dorpje op 5 minuten van mijn woonplaats. Toen ik Emma een keer tegenkwam tijdens mijn hardlooprondje, ging ik opeens van 1x naar 3x in de week hardlopen (tevergeefs overigens)

avatar van Gretz
Degelijke overwinning in de Waalwijkse fietsenstalling

Het record van minste tegendoelpunten in één eredivisieseizoen staat op naam van FC Twente (1971/72), 13 stuks. Het zou leuk zijn als het huidige Ajax dit kan verbreken. Voorlopig mooi op koers Een doelsaldo van 42-2 na 13 wedstrijden is zeer indrukwekkend, in groot contrast met het aantal onnodige verliespunten (minimaal 6).

avatar van Gretz
Langst niet gepasseerde keeper in de Eredivisie - 1082 min - Heinz Stuy (Ajax) (1971)

Remko Pasveer is nu bijna halverwege (468 min). Nog een lange weg te gaan natuurlijk, maar het is lang geleden dat Ajax in verdedigend opzicht zo overtuigend was.

avatar van Johan de Witt
Ja, blijft bizar, 2 tegendoelpunten en toch al 9 verliespunten.
Sowieso tot de winterstop niks meer morsen.
Dan verlies ik nog liever punten in de CL dan in de eredivisie op dit moment.

avatar van Gretz
Echt een wereldreflex van Pasveer bij die kans van Kramer toen het 0-1 stond. Ik was aan het begin van het seizoen niet overtuigd, maar hij bewijst zich toch wel degelijk als een uitstekende lijnkeeper.

avatar van luigifort
Stevie B. REMKO PASVEER

avatar van luigifort
Johan de Witt schreef:
Ja, blijft bizar, 2 tegendoelpunten en toch al 9 verliespunten.
Sowieso tot de winterstop niks meer morsen.
Dan verlies ik nog liever punten in de CL dan in de eredivisie op dit moment.

Ik teken voor een ongeslagen CL winst
Mogen de boeren wat mij betreft een jaartje op de platte kar desnoods
https://c.tenor.com/tySapt7qnIAAAAAd/mokum-calimero.gif

avatar van luigifort
Gretz schreef:
(quote)

Toch bijzonder dat een zeer modale profvoetballer een van de populairste zangeressen van Nederland kan scoren. Hoedt zal wel een goede danser zijn

Emma Heesters doet boekje open over Wesley Hoedt: "Hij kan er wel wat van" | Voetbal24 - Voetbalnieuws







avatar van luigifort
Je vraagt je af of zo'n Kudus of iemand anders die pas 2 weken weer fit is na zoveel blessures wel opgeroepen moet worden voor het nationale elftal...




Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:20 uur

geplaatst: vandaag om 12:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.