menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
Op naar de finale!

Helden
Een....grote....slooppartij!
Dit doet denken aan Real Madrid - Ajax in 1996!

Had 5-0 al moeten zijn, wel blijven oppassen

Geweldig voetbal bij vlagen, maar houden we dit vol? Ik hoop het!

Ik denk dat die Duitsers na de rust wel meer gaan forceren.
Graag die 3e maken!

Fantastische pot van Ajax. Spelen echt indrukwekkend, enkel Gravenberg wat ongelukkig. Berghuis ook sterk, voor altijd laten staan die jongen.

Pecore schreef:
Fantastische pot van Ajax. Spelen echt indrukwekkend, enkel Gravenberg wat ongelukkig. Berghuis ook sterk, voor altijd laten staan die jongen.

Echte Ajax speler qua talent

Masterclass!

Maar idd bij 2-1 gaat het toch weer spannend worden. Snel de 3e maken.

Dortmund staat heel hoog maar kunnen helemaal geen druk krijgen op de bal. Ik verwacht dat die wel wat compacter gaan staan de tweede helft en meer op de counter spelen

Slainte_Mhath schreef:
Ik denk dat die Duitsers na de rust wel meer gaan forceren.
Graag die 3e maken!

Hou op inderdaad, er waren gevallen van onverwacht en naïef balverlies. Kan je ineens opbreken. Scherp blijven!

Wat een avond

Dortmund kan niks, omdat wij goed staan. Alleen af en toe die lange ballen tussendoor naar Haaland, maar voetballend kunnen ze helemaal niets, omdat wij dat niet toestaan.

En die Haller joh, man man, die bemoeit zich met het spel, zo balvast als wat en strooit met hakjes achter z'n standbeen langs alsof het niks is. Doe mij dan maar liever Haller ipv Haaland.

Het is maar 'gewoon' de derde poulewedstrijd, maar stel je eens voor dat Ajax ook op dit niveau kan spelen in de return van een knock-outwedstrijd

❌❌❌ WAT. EEN. AVOND. ♥️ ⚪️⚪️

Ik was tot iets na 21:00 op een promotiefeestje van een vriend, maar prijs mezelf bij een pot als deze al gelukkig dat ik in de auto onderweg naar huis (eerste helft) ook al heb kunnen watertanden met het lyrische commentaar en alle kansen die voorbij kwamen
(die gehele eerste helft kijk ik straks nog wel even integraal terug )

Gretz schreef:
Het is maar 'gewoon' de derde poulewedstrijd, maar stel je eens voor dat Ajax ook op dit niveau kan spelen in de return van een knock-outwedstrijd

Precies man, als we dit kunnen brengen in de knock out fase vegen we 90 procent van de teams van de mat.

Als we deze vorm vasthouden doen we voor niemand onder

Doelsaldo competitie na 9 duels: 32-2
CL na 3 duels: 11-1

Beter zijn we nooit aan een seizoen begonnen.

Johan de Witt schreef:

Doelsaldo competitie na 9 duels: 32-2.

Beetje zuur alleen dat die 2 tegengoals ons g*#&@ 5 punten hebben gekost...zo onnodig.

Hopelijk trekken we deze vorm zondag nog even door tegen PSV.....vanavond is wel de beste wedstrijd van het seizoen denk ik , geen enkele dissonant in het team vanavond.

El Ninjo schreef:
(quote)

Beetje zuur alleen dat die 2 tegengoals ons g*#&@ 5 punten hebben gekost...zo onnodig.

Hopelijk trekken we deze vorm zondag nog even door tegen PSV.....vanavond is wel de beste wedstrijd van het seizoen denk ik , geen enkele dissonant in het team vanavond.

Inderdaad erg zuur, tegen PSV moet het weer gebeuren!

luigifort schreef:
Het gerucht gaat dat Gretz vanavond bij Jong Ajax zit

Gap, ik was dus nog tot 21:10 op een borrel in Wageningen Als ik een Glazen Bol had gehad had ik mezelf natuurlijk al een uur eerder geëxcuseerd

Ik ga in ieder geval nooit meer naar een concert op dezelfde avond waarop dit Ajax CL (en dus hogeschoolvoetbal) speelt. Wie de tegenstander ook zal zijn. ik wil gewoon elke minuut live zien dan

El Ninjo schreef:
(quote)

Ja toen moest Ten Hag zonodig rouleren…
Dit elftal is al 1,5 maand superieur, in deze samenstelling. Zo lang mogelijk laten staan.
Al zal dat niet een heel seizoen lukken.

Een avond om nooit te vergeten

Johan de Witt schreef:
Als we deze vorm vasthouden doen we voor niemand onder

Doelsaldo competitie na 9 duels: 32-2
CL na 3 duels: 11-1
Wat. een. cijfers!!

Beter zijn we nooit aan een seizoen begonnen.

Het is dat we maar in de Eredivisie spelen, anders zou zo'n beetje de gehele voetbalwereld Ajax zonder enige twijfel beschouwen als een van de allerbeste teams van dit moment. Dit sprookje hoort alleen wel te eindigen met een écht grote Europese prijs, waar de nieuwe generatie het decennia later nog over zullen hebben.

Tiki taka ze helemaal weggespeeld. Die Dortmund koppies waren na 55 minuten al helemaal verslagen en leeg. Mazraoui die langs 6 man slalomt
Morgen de hele match nog eens bekijken met Engels commentaar, alle kranten kopen etc

luigifort schreef:
Tiki taka ze helemaal weggespeeld. Die Dortmund koppies waren na 55 minuten al helemaal verslagen en leeg. Mazraoui die langs 6 man slalomt
Morgen de hele match nog eens bekijken met Engels commentaar, alle kranten kopen etc

Haha herkenbaar. Nu ook nog 2 uurtjes alle website afstruinen op lyrische commentaren haha

luigifort schreef:

Zéér herkenbaar ja Als ik vakantie zou hebben ging ik de wedstrijd minstens 2x terugkijken. Maar alle Nederlandse en buitenlandse kranten lezen gaat ook al een feest zijn.

Net als de nieuwe aflevering van de Pak Schaal Podcast
Sowieso deze straks nog even knallen op vol volume net als Sophie! Doe ik normaal in de uren net voor de wedstrijd om in de stemming te komen

Edit: Ziggo Sport ook nog even terugzien, kan niet genoeg commentaren horen nu

Dit mogen we niet normaal gaan vinden, dit niveau zien we maar eens in de zoveel jaren man

Als je ook ziet wat voor spelers we in kunnen brengen en dan nog wat je op de bank hebt zitten. Topselectie! Dit was niet zo in alle jaren hiervoor.

luigifort schreef:

Dat check ik ook altijd op Voetbalzone. Der Bild, Kicker, laat maar horen

Niet eens een vermelding op 101, hoe dan

https://i.vgy.me/MLnsar.png

Ja nog niks bereikt, nog niet eens Europese overwintering, dus snap het wel.
Na de volgende wedstrijd zal dat anders zijn

Gast
geplaatst: vandaag om 08:33 uur

geplaatst: vandaag om 08:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.