menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
avatar van Gretz
Abubakari schreef:
Kampioen met Schmidt?
Dacht het niet!

Mooi dat de mediahype rond psv nu ook weer even voorbij is. En nog mooier dat Ajax gewoon weer koploper is.

Ik las ergens dat we nu weer minimaal 95% kans hebben op de titel


avatar van Abubakari
Gretz schreef:
(quote)

Ik las ergens dat we nu weer minimaal 95% kans hebben op de titel

Wat een pessimisme weer.


avatar van luigifort
https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/nb-ik-heb-een-20182019-gevoel-bij-dit-ajax

Zit ook al een paar weken met dat gevoel te kijken. Alsof dit elftal op een bepaalde manier nog beter, volwassener en swingender is (al heb ik meer een zwak voor het elftal van toen). Op zich wel apart als je ziet hoe broos we vorig jaar nog waren in de CL...allemaal net niet en te weinig kwaliteit op de bank.

Als we zo doorgaan zie ik ons zelfs kans maken op de CL winst.

avatar van Jason82
Dat denk ik ook, mits alles en iedereen fit blijft. En dat zal lastig worden vrees ik!

avatar van Johan de Witt
Je hebt altijd kans, Pierre zei het net ook bij SV.
Maar dan moet wel alles meezitten. Feit is dat we deze vorm niet meer geëtaleerd hebben in lange tijd. Als je dit een seizoen kan vasthouden zijn er mooie dingen mogelijk.

avatar van luigifort
Pierre ziet id ook iets



avatar van Johan de Witt
Best mogelijke opstelling

Berghuis gaat er niet meer uit in elk geval.

avatar van Gretz
Lekker Langs de Lijn volgen via de Radio 1-app, want de kwaliteit van de WiFi in de Eurostar is niet om over naar huis te schrijven.

Gelukkig verloopt in Amsterdam alles weer op rolletjes

avatar van Gretz
Johan de Witt schreef:
Best mogelijke opstelling

Berghuis gaat er niet meer uit in elk geval.

Waar moet onze Mister 1-0 dan spelen?

avatar van Gretz
Wat is dat toch altijd met Turks-Nederlandse supporters die zich niet kunnen gedragen in voetbalstadions?

avatar van Jason82
Gretz schreef:
Wat is dat toch altijd met Turks-Nederlandse supporters die zich niet kunnen gedragen in voetbalstadions?

Je zal er net onder zitten met je kinderen.

Keihard afstraffen met grote cijfers, de kansen krijgen we wel tegen deze matige tegenstander!

avatar van Jason82
Johan de Witt schreef:
Best mogelijke opstelling

Berghuis gaat er niet meer uit in elk geval.

Berghuis speelt ontzettend goed, al weken. Die denkt wel eens bij zichzelf, wat als ik 5 jaar geleden al bij Ajax was gaan voetballen

avatar van Gretz
Johan de Witt schreef:
Je hebt altijd kans, Pierre zei het net ook bij SV.
Maar dan moet wel alles meezitten. Feit is dat we deze vorm niet meer geëtaleerd hebben in lange tijd. Als je dit een seizoen kan vasthouden zijn er mooie dingen mogelijk.

Hopelijk hebben we ons Europese geluk niet al opgebruikt met twee afgekeurde goals die beiden tot puntverlies hadden kunnen leiden

...stilte...
Angstwekkend die deinende massa's... brrr

avatar van luigifort
Helaas had ik een verjaardag die uitliep, wel de laatste 20 min gezien, die vond ik niet veel aan...

avatar van Jason82
Besiktas vond het wel best, en terecht. Had met grotere cijfers gekund!

avatar van Gretz
De laatste dagen van Sneeuwvlokje in Barcelona lijken te zijn geteld



avatar van Jason82
Gretz schreef:
De laatste dagen van Sneeuwvlokje in Barcelona lijken te zijn geteld

Lijkt me voor hem een verademing als het erop zit haha.

avatar van Johan de Witt
Zijn droombaan is allang een nachtmerrie inderdaad

avatar van iggy
Maar goed dat Ajax Utrecht niet tegenkomt in de CL. Kost je zomaar een finale plek.

avatar van luigifort
Om te huilen dat je in blessuretijd nog bang moet zijn voor de gelijkmaker van Letland

Gister België - Frankrijk gezien? Dan hebben wij niks te zoeken in Qatar...

avatar van Jason82
Ik ben blij met de drie punten, dit soort wedstrijden moet je gewoon winnen en dan snel vergeten. We missen wel creativiteit, daar kun je je inderdaad zorgen over maken!


avatar van Gretz
Jason82 schreef:
Ik ben blij met de drie punten, dit soort wedstrijden moet je gewoon winnen en dan snel vergeten. We missen wel creativiteit, daar kun je je inderdaad zorgen over maken!

Hoort bij het spelletje. Zoveel wedstrijden waar één team 14 doelkansen krijgt er maar 1x het net weet te vinden. Als je keek naar de kwaliteit van de kansen is 0-1 wel heel mager. En uiteindelijk gaf Oranje ook teveel weg achterin, dat zal een andere keer tot puntverlies leiden. Het was duidelijk dat de concentratie bij meerdere spelers niet best was, getuige de persoonlijke fouten van beschamend niveau.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:06 uur

geplaatst: vandaag om 08:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.