menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
avatar van Gretz
Johan de Witt schreef:
Nu van Besiktas winnen en je bent al half door, wat een weelde!

Zijn wij nu vanavond zo fantastisch, of is Sporting ongelofelijk beroerd aan het verdedigen?

avatar van Johan de Witt
Wij zijn fantastisch!

avatar van Gretz
Jason82 schreef:
(quote)

Kan toch niet misgaan? Heerlijk gevoel, nu alleen nog een goeie keeper want dat is nog wel een dingetje hoor...

Vanaf 4 november hebben we er een, die ingezet kan worden in de laatste twee groepswedstrijden. Hopelijk zijn we dan al gewoon door

avatar van Gretz
Johan de Witt schreef:
Wij zijn fantastisch!

#Wij Zijn Haller En Co., Wij Zijn De Beste

https://i.vgy.me/33So7Y.jpg

avatar van Johan de Witt
Eindelijk een échte spits

avatar van Gretz
Johan de Witt schreef:
Eindelijk een échte spits

+ zeker 10 miljoen meer waard geworden in één wedstrijd

Je ziet ook weer super duidelijk wat vertrouwen met een spits doet. En hoe belangrijk het is om je #1 spits niet voortdurend te gaan wisselen als ie eens een paar wedstrijden geen kansen krijgt.

avatar van Johan de Witt
Seb heeft het onvoorwaardelijke vertrouwen inderdaad. Scoort ook gewoon 8 keer in ruim een week, in Afrika, Zwolle en Lissabon
Wat een klasbak!

avatar van Jason82
Gretz schreef:
(quote)

#Wij Zijn Haller En Co., Wij Zijn De Beste

(afbeelding)

In hetzelfde rijtje als Litmanen, dan wordt het ook hoog tijd voor een biografie! Kijk er naar uit...

avatar van Gretz
Waar is luigifort dan? Toch wel thuis op de bank hoop ik

Historische avond

Stiekem toch wel een beetje jaloers op elke Ajacied die vanavond in Lissabon is

avatar van Jason82
Gretz schreef:
Waar is luigifort dan? Toch wel thuis op de bank hoop ik

Historische avond

Stiekem toch wel een beetje jaloers op elke Ajacied die vanavond in Lissabon is

Zeker jaloers, maar thuis op de bank is ook prima moet ik zeggen. Biertje, chippie... leventje hoor

avatar van Gretz
Even voetbalmeter quoten omdat het kan
johan de witt schreef:
Heel Europa staat weer versteld van Ajax.
Wat een masterclass. En dan ook nog met zo’n matige keeper

Ja, nu wel met beide benen op de grond blijven staan. Als de koppal van Paulinho niet wordt afgekeurd kun je ook zomaar zwaar onnodig 3-3 gelijk spelen, zeg maar hetzelfde scenario als Atlanta-uit vorig seizoen of Chelsea-uit twee seizoen geleden. Dan kan de tweede helft een totaal ander verloop hebben. Want het is natuurlijk niet vanzelfsprekend dat we elke CL-wedstrijd de kansen afmaken.

Al was dit Sporting vanavond verdedigend natuurlijk wel dramatisch. Onvoorstelbaar dat ze vorig seizoen zo weinig goals tegen kregen in de competitie...

avatar van Gretz
Straks even de wedstrijd nog eens terugkijken op Ziggo met het commentaar van El Sierd

avatar van luigifort
Gretz schreef:
Waar is luigifort dan? Toch wel thuis op de bank hoop ik

Historische avond

Stiekem toch wel een beetje jaloers op elke Ajacied die vanavond in Lissabon is


Ja sorry, wifi deed het slecht in het José Alvalade

avatar van luigifort
Je hebt gewoon een Haller of een Kluivert of welke andere goede spits nodig. Voor de ballen intikken, voor mensen bezig houden, voor oorlog maken, als kapstok etc.
Je kan wel Tadic in de spits hebben met de rug naar de goal (een kruising tussen een 10 en een spits) en 2 vleugelspitsen die de bal voorgeven naar....niemand!

2 vleugels is duidelijk. Dan heb je nog de spits, dus kans op goals en nog eens een 10 erachter (Berghuis/Klaassen). Veel beter dan de Tadic variant in mijn ogen.


avatar van luigifort
I wish i was a baller

avatar van Abubakari
Abubakari schreef:


Ajax doet het uit altijd goed/beter dan thuis, bovendien zie je dit seizoen bij vlagen hoe goed ze kunnen zijn (ook hoe slecht, beetje om en om tot nu toe), dus ik ga voor

15-9 21.00 uur: Sporting Portugal - Ajax 3 punten

Abuc’tje.

Wat een feestwedstrijd.
Hup Haller!

avatar van Abubakari
Gretz schreef:
Even voetbalmeter quoten omdat het kan
(quote)

Ja, nu wel met beide benen op de grond blijven staan. Als de koppal van Paulinho niet wordt afgekeurd kun je ook zomaar zwaar onnodig 3-3 gelijk spelen, zeg maar hetzelfde scenario als Atlanta-uit vorig seizoen of Chelsea-uit twee seizoen geleden. Dan kan de tweede helft een totaal ander verloop hebben. Want het is natuurlijk niet vanzelfsprekend dat we elke CL-wedstrijd de kansen afmaken.

Al was dit Sporting vanavond verdedigend natuurlijk wel dramatisch. Onvoorstelbaar dat ze vorig seizoen zo weinig goals tegen kregen in de competitie...

Daar was Sporting vandaag echt te zwak voor, zag je ook na de 1-2, stelde Ajax in no time orde op zake.
Desalniettemin wel fijn dat ie afgekeurd werd.

avatar van luigifort
Ajax maakt er woensdagavond vijf in de Champions League, op bezoek bij Sporting Portugal. De Amsterdammers produceerden slechts twee keer eerder zo'n vijfklapper. Saillant detail: de vorige twee keer dat dat lukte, haalde Ajax de CL-finale.

avatar van Slainte_Mhath
Het doelpunt van Berghuis kwam op een erg goed moment, en ik was ook blij dat de goal van Sporting werd afgekeurd. Verder had ik ook wat meer verwacht van Sporting.

Wel een geweldig resultaat natuurlijk. Ik denk dat Besiktas het wat minder makkelijk zal krijgen. Dan heeft Sporting hun spits Goncalves ook terug.

Ik kwam wat later thuis om 21.10 en geloofde mijn ogen niet bij 0-2.

Geen populaire mening misschien, maar ik vind Tadic de laatste seizoenen wel een heel stuk minder.
Pasveer zag er ook heel slecht uit, de angst in zijn ogen vooral... Hij herstelde zich wel wat.

avatar van El Ninjo
Gretz schreef:

Denk nog steeds dat we met Haller die wel was ingeschreven in de EL een goede kans hadden gemaakt op de finale.


Haller is van Champions League niveau, vandaar dat die vorig jaar niet ingeschreven was voor de EL.

avatar van Abubakari
Slainte_Mhath schreef:


Geen populaire mening misschien, maar ik vind Tadic de laatste seizoenen wel een heel stuk minder.

Dit seizoen nog wat minder nadrukkelijk aanwezig, maar kom op zeg, vorig seizoen stak ie met kop en schouders boven iedereen uit in de eredivisie (ook gewoon 14 goals + 17 assists) en in de CL in 6 wedstrijden 2 goals + 3 assists. EL 3 goals, 3 assists in 6 wedstrijden.

Ongelooflijk belangrijk geweest en gemiddeld elke wedstrijd een goal of assist gegeven. Speler van het jaar geworden, gekozen door de spelers in de eredivisie, die heeft echt een topjaar achter de rug bij Ajax. Dus ik ben het niet met je eens.


avatar van Jason82
Spannende pot vanavond, come on Ajax hou die 3 punten in Amsterdam in de laatste minuten!

avatar van Raspoetin
Spannende pot?

avatar van Jason82
Raspoetin schreef:
Spannende pot?

Ja had zomaar anders kunnen lopen, maar uiteindelijk werd het toch 9-0

avatar van Johan de Witt
8 verschillende doelpuntenmakers
We gaan echt richting topvorm!

avatar van Abubakari
Jason82 schreef:
(quote)

Ja had zomaar anders kunnen lopen, maar uiteindelijk werd het toch 9-0

Valt de 1-0 niet dan blijft het gewoon 0-0.

avatar van Abubakari
Kampioen met Schmidt?
Dacht het niet!

Mooi dat de mediahype rond psv nu ook weer even voorbij is. En nog mooier dat Ajax gewoon weer koploper is.


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:25 uur

geplaatst: vandaag om 11:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.