menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
Gewoon zoals Nederland hoort te spelen. En al helemaal tegen die drie B en C landen de komende week.

Timber

Klaassen

Bijlow

Gakpo

Dramatisch verdedigd, 3 tegen 1...

Commentator is ook vrij dramatisch vanavond

Mister 1-1

Gretz schreef:
Timber

Klaassen

Bijlow

Gakpo

Als je die durft op te stellen ben je een baas
FdB durfde dat niet...

Gretz schreef:
Dramatisch verdedigd, 3 tegen 1...

Commentator is ook vrij dramatisch vanavond

Dacht dat Snoeksie met Oranje pensioen was...

Tis allemaal net niet he...

Goeie god, die laatste kans...

We hebben btw alle mazzel van de wereld dat Montenegro in de 97e min de 2-2 maakt tegen Turkije

Hij valt net niet goed inderdaad. Komende 2 thuisduels 6 pts pakken en je bent er zo goed als.

luigifort schreef:
We hebben btw alle mazzel van de wereld dat Montenegro in de 97e min de 2-2 maakt tegen Turkije

Ja, alweer dat Turkije een vrijwel zekere zege uit handen geeft. Moet je zelf wel oppassen dat je niet zo'n zelfde wedstrijd tegen Montenegro of Letland speelt.

Gemiste kans vanavond, ellende

Johan de Witt schreef:
Hij valt net niet goed inderdaad. Komende 2 thuisduels 6 pts pakken en je bent er zo goed als.

Zoals ze gister speelden mogen ze blij zijn als ze 2 punten pakken. Wat een drama weer zeg. Depay laat sinds ie lang geblesseerd geweest is niks meer zien in Oranje, de rest van de aanval is ook niks, in de omschakeling zijn ze enorm kwetsbaar omdat Timber en Blind allebei tegelijk als vleugelspits spelen, speelden ook allebei een slechte wedstrijd, Wijnaldum onzichtbaar, hou je nog 3 spelers over die geen onvoldoende scoten zonder nou echt geweldig te spelen trouwens.

Het is dat de Turken thuis twee keer in de laatste minuut een voorsprong van twee doelpunten verschil weg geven, anders speelde je nu al om plek 2.

Dat is wat negatief. Als je van de Turken wint had je dan ook nog alle kans gehad. Nu zou je zelfs met 4 punten uit de komende twee duels nog alle kans hebben op P1.

Ik denk dat Noorwegen wel wordt onderschat. Een stugge en zeer gedisciplineerde tegenstander met een wereldspits. Daar win je niet zomaar van. Ik verwacht een veel minder gedisciplineerd Montenegro en Turkije. Dan krijg je veel meer kansen. Wel met je eens dat de aanvallers dan meer hun dag moeten hebben. Dat was gisteren niet zo. Vooral Gakpo en Malen vond ik echt teleurstellend.

Ik zag trouwens nu net pas die tackle van die Venezolaan op Messi in de WK kwalificatie...goeie genade zeg, dat Messi niks gebroken heeft is een wonder.

Johan de Witt schreef:
Dat is wat negatief. Als je van de Turken wint had je dan ook nog alle kans gehad. Nu zou je zelfs met 4 punten uit de komende twee duels nog alle kans hebben op P1.

Ik denk dat Noorwegen wel wordt onderschat. Een stugge en zeer gedisciplineerde tegenstander met een wereldspits. Daar win je niet zomaar van. Ik verwacht een veel minder gedisciplineerd Montenegro en Turkije. Dan krijg je veel meer kansen. Wel met je eens dat de aanvallers dan meer hun dag moeten hebben. Dat was gisteren niet zo. Vooral Gakpo en Malen vond ik echt teleurstellend.

Dan hadden de Turken 5 punten los gestaan, ze gaven thuis tegen Letland kort voor tijd de zege weg nadat ze twee goals voor stonden en dat overkwam ze woensdag dus weer. 5 punten had ik oranje niet goed zien maken. Maar goed, Turkije gaf die punten wel weg, dus als Oranje de geest nog krijgt dan kan hrt nog prima. Ik zie ze alleen niet twee keer winnen deze week. Als je tweede wordt kom je in een play off terecht waar je zoals het nu lijkt oa Spanje en Duitsland kunt treffen.

Overigens won Turkije uit tegen Noorwegen met 0-3, ontbrak Noorwegen op het EK, het is nou ook weer geen wonderploeg.

Geen zorgen..al die matige ploegen gaan ook nog punten verspelen, dus Oranje moet het maar eens laten zien.

Vanavond sowieso winnen, en dan is de wedstrijd tegen Turkije al een soort finale.
Win je die ook, ben je al met 1 been in Qatar.

Vanavond verwacht ik wel een (ruime) zege.

Ik heb zin in vanavond. Waar het op gebaseerd is weet ik niet, maar ik heb er vandaag ineens vertrouwen in!

Berghuis speelt goed...

Fijn avondje voetbal!
Volgende week afmaken tegen Turkije!

Johan de Witt schreef:
Fijn avondje voetbal!
Volgende week afmaken tegen Turkije!

Dat zou ontzettend lekker zijn. Terecht ook, NL hoort gewoon op het WK.

4-3-3 is aanvallend en dwingend.

5-3-2 is laten komen, zelf weinig kansen krijgen en in de problemen komen.

FdB ---> van Aanholt, De Roon etc (Klaassen in vorm op de bank)

Van Gaal ---> Klaassen in vorm (hey laat ik die maar opstellen), Gakpo etc.

Ik vind Klaassen nog niet helemaal overtuigen....

Dat komt ws omdat je de Klaassen op 10 bij Ajax gewend bent/was...

luigifort schreef:
Dat komt ws omdat je de Klaassen op 10 bij Ajax gewend bent/was...

Ja klopt denk ik wel. Het is gewoon even zoeken met dit elftal, ook voor ons als kijker

Geen Gakpo tegen Turkije, geblesseerd afgevallen.

Bergwijn viel goed in en is in vorm. Dus dat lijkt me niet zo’n probleem.

luigifort schreef:
4-3-3 is aanvallend en dwingend.

5-3-2 is laten komen, zelf weinig kansen krijgen en in de problemen komen.

Ik meen dat Valentijn Driessen dit min of meer ook zei tijdens de persconferentie maar dat viel geloof ik niet goed bij Louis...

"Valentijn, jij hebt er helemaal geen verstand van, sorry dat ik het moet zeggen". "Je hebt geen voetbalvisie. Je hebt een visie voor de krant. Je trekt aandacht voor de krant, maar met 5-3-2 of 3-5-2 kan je ongelooflijk aanvallend voetballen. Alleen jij wil er niet aan en dan schrijf je weer wat. Het is zo makkelijk om dat op te schrijven, Valentijn."

Ergens heeft Louis wel een punt, maar Louis met 5-3-2 was ook een ramp qua spel op het WK in Brazilië. Pas toen we schakelden naar 4-3-3 (bij achterstand) konden we aanvallen en kantelde de wedstrijd vaak in ons voordeel.

Het jammere van Louis is dat ie op z'n oude dag nog extremer is dan de Louis van 25 jaar geleden. Maar dat zie je vaker bij oudere mensen, weinig van een ander kunnen ze nog velen en bijna niks is goed. Ze zijn vaak ook negatief ingesteld...

Een beetje zoals Luigi in het uitslagentopic op MuMe

Gast
geplaatst: vandaag om 13:45 uur

geplaatst: vandaag om 13:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.