menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
geplaatst:
Tadic krijgt een contract tot 2027 lees ik. Wat is dit voor waanzin? Die kerel is al 32, zal alleen maar minder worden.

Hmm tot 2023 als speler lees ik en daarna als jeugdtrainer. Dat is iets beter te volgen

geplaatst:
Contract verlengd en verbeterd tot 2024, met uitloop tot 2027 als trainer inderdaad. Hij zal nu wel weer de best verdienende Ajacied zijn. Terecht!

geplaatst:
Pak geld

geplaatst:
Hoe bestaat het trouwens dat er vanavond gewoon 20.000 supporters in het PSV-stadion kunnen zitten (capaciteit 35.000), maar dat alle festivals t/m 13 augustus wel zijn afgeblazen? Kunnen ze in zo'n stadion wel ten alle tijde de anderhalve meter garanderen?

Rudi S heb jij duiding?

geplaatst:
Pleun schreef:
Tadic krijgt een contract tot 2027 lees ik. Wat is dit voor waanzin? Die kerel is al 32, zal alleen maar minder worden.

Hmm tot 2023 als speler lees ik en daarna als jeugdtrainer. Dat is iets beter te volgen

Tadic lijkt tot nu toe ondanks z'n 32 jaar nog elk jaar beter te worden. Is in ieder geval fitter dan ooit, leeft compleet voor zijn sport. Aan Ronaldo, Ibrahimovic kunnen we ook zien dat je met de juiste instelling tot laat in je dertiger jaren op het allerhoogste niveau kunt spelen

geplaatst:
Johan de Witt schreef:
Contract verlengd en verbeterd tot 2024, met uitloop tot 2027 als trainer inderdaad. Hij zal nu wel weer de best verdienende Ajacied zijn. Terecht!

GOAT http://www.musicmeter.nl/images/smilies/icon_worship.gif
Zou me niets verbazen als Dusan over een paar jaar de meest scorende buitenlandse Ajacied ooit is
https://i.vgy.me/icKH8g.png

geplaatst:
Gretz schreef:
Hoe bestaat het trouwens dat er vanavond gewoon 20.000 supporters in het PSV-stadion kunnen zitten (capaciteit 35.000), maar dat alle festivals t/m 13 augustus wel zijn afgeblazen? Kunnen ze in zo'n stadion wel ten alle tijde de anderhalve meter garanderen?

Rudi S heb jij duiding?

Sinds zijn fittie met Abubakari is Rudi verdwenen...

geplaatst:
Gretz schreef:
(quote)

Tadic lijkt tot nu toe ondanks z'n 32 jaar nog elk jaar beter te worden. Is in ieder geval fitter dan ooit, leeft compleet voor zijn sport. Aan Ronaldo, Ibrahimovic kunnen we ook zien dat je met de juiste instelling tot laat in je dertiger jaren op het allerhoogste niveau kunt spelen

Het zit hem niet altijd in lifestyle. Sommige sporters hebben gewoon wat meer geluk dat hun lichaam het langer volhoudt.

geplaatst:
Ronaldo en Tadic zitten aan de Club-Mate

geplaatst:
luigifort schreef:
Ronaldo en Tadic zitten aan de Club-Mate

Dat juich ik van harte toe

geplaatst:
luigifort schreef:
(afbeelding)

Over stumperts gesproken.

geplaatst:
Wat een klotedag

geplaatst:
En Andy Fordham is ook niet meer

geplaatst:
Gretz schreef:
En Andy Fordham is ook niet meer

Wow, een legend is niet meer.

Heel gekke dag, bah

geplaatst:
In een interview met deze krant liet hij vrijdag nog maar eens weten van Ajax te houden. ,,Alles aan Ajax is speciaal. De manier van spelen, de filosofie. AC Milan behoort misschien wel de top 10 van Europa, maar Ajax ook. En Ajax is de mooiste van allemaal.”

Dat is al een stuk beter Dusan

Ted Kerkjes (moderator)
geplaatst:
Off-topic bericht verwijderd.

geplaatst:
Nu hopen dat die Sulemana hopeloos gaat falen bij Rennes
Kun je naar Ajax, ga je naar Rennes
Zelfde als die Lainez waar niemand t meer over heeft of een Kishna of een Justin of een Bouy...kneuzen

geplaatst:
Lucas Moura moet weg bij Spurs, fijn

geplaatst:
Onze grootste nachtmerrie
Altijd wel een aardige speler geweest, alleen op die ene dag kreeg ie ineens superkrachten

geplaatst:
Feyenoorders over Berghuis

Ik hoop dat hij alles breekt en afscheurd

Vieze vuile tyfus rat is het

Smerige rioolrat dat je er bent
Engnek zwaar geblesseerd raken dat is wat jij verdient, arslog

Heeft iemand hier op BoMe nog een cursusje ABN voor dit volk, of Duits for that matter

geplaatst:
Die zou je echt preventief moeten opsluiten

geplaatst:
Tis officieel, Louis

En PSV is lekker bezig...

geplaatst:
luigifort schreef:
Tis officieel, Louis

En PSV is lekker bezig...

Nice, nice! Tijd dat Rudi zich hier weer eens laat zien

Ik moet de wedstrijd nog terugkijken, maar beter kun je volgens mij niet starten

geplaatst:
Bijzonder hoor, een coach die tot twee keer toe terugkeert na zo'n lange periode:

2000-2001
2012-2014
2021-2023

(beter dan het origineel )

geplaatst:
Fantastisch resultaat van PSV, blij mee. Het Nederlandse voetbal gaat weer mooie tijden beleven zegt mn gevoel...

geplaatst:
Kan niet wachten hoor, volgens mij heeft Disney+ een epische documentairereeks gemaakt over een subtopper die zich kwalificeerde voor de Conference League en hun aanvoerder voor een fooi zag vertrekken naar de grootste rivaal

https://twitter.com/ESPNnl/status/1417001254572675073

geplaatst:
Rudi is weggejaagd door Abubakari...

geplaatst:
luigifort schreef:
Rudi is weggejaagd door Abubakari...

Onzin.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:20 uur

geplaatst: vandaag om 12:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.