menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
geplaatst:
luigifort schreef:
(quote)

Los Tios zegt me helemaal niks

BEACHCLUB BRIES & LOS TIOS THE BEACH BAR

geplaatst:
dutch2.0 schreef:
(quote)
Ha ha, grapjas! Dat voetbal uit de jaren 70 was absoluut niet om aan te zien (vergeleken met nu). Veel trager, veel harder, veel verdedigender, de keeper mocht toen terugspeelballen nog oppakken en een half uur in zijn handen houden. Echt, ik heb het allemaal mogen aanschouwen en ik word er nog verdrietig van.

Jij hebt tenminste Cruijff zien voetballen en die andere grootheden. Is toch leuker dan ons ketelbinkie Depay

geplaatst:
Noordwijk dus, kom daar bijna nooit. Katwijk is nog een beetje de familiebadplaats, Noordwijk meer mondain.

geplaatst:
luigifort schreef:
De boel op stelten zetten in het strenge Katwijk

Ik was er toevallig vrijdag nog. Je hebt daar wel een aardige strandtent..weet alleen de naam niet meer

geplaatst:
Pleun schreef:

Jij hebt tenminste Cruijff zien voetballen en die andere grootheden. Is toch leuker dan ons ketelbinkie Depay
Da's waar. In het echt nog wel, voor het eerst in 1969 (als 5-jarige) in de Meer. En ook die andere grootheden als Swart, Keizer, van Basten, Rijkaard en de rest. Maar je zou voor de grap eens een volledige wedstrijd uit die tijd moeten bekijken. Je valt echt zo in slaap.

geplaatst:
Pleun schreef:
(quote)

Ik was er toevallig vrijdag nog. Je hebt daar wel een aardige strandtent..weet alleen de naam niet meer

Ja, er zijn er meer dan 20 dusss

geplaatst:
dutch2.0 schreef:
(quote)
Da's waar. In het echt nog wel, voor het eerst in 1969 (als 5-jarige) in de Meer. En ook die andere grootheden als Swart, Keizer, van Basten, Rijkaard en de rest. Maar je zou voor de grap eens een volledige wedstrijd uit die tijd moeten bekijken. Je valt echt zo in slaap.

Voetbalwedstrijden uit de jaren 60 en 70 gingen in slakkentempo inderdaad, dat valt me altijd op op de oude beelden. Het spel is echt wezenlijk veranderd, gelukkig maar

geplaatst:
Surf en Beach geloof ik..maar het zal wel weinig uitmaken

geplaatst:
Ja, die is wel leuk.

geplaatst:
dutch2.0 schreef:
2) 28 juni 2021 (Spanje - Kroatie en Frankrijk - Zwitserland)

Dit was inderdaad een geweldige voetbaldag. Misschien wel de enige twee wedstrijden, buiten die van Oranje, die ik echt volledig heb gezien en waarbij de aandacht ook niet verslapte.

geplaatst:
Berghuis deal rond. So excited om hem in het mooiste shirt ter wereld te zien! Nooit gedacht dat er ooit nog een Feyenoorder naar Ajax zou gaan. Hij mag wel zijn soms rare gedrag in de Kuip achterlaten

geplaatst:
Voor een fooi ook nog
De reacties van de verbolgen Feyenoord-fans zijn die transfersom alleen al waard.
Voor de rest zie ik Berghuis vooral als een breedteaankoop.

geplaatst:
Johan de Witt schreef:
Voor een fooi ook nog

Een halve Magallan las ik

geplaatst:
Johan de Witt schreef:
De reacties van de verbolgen Feyenoord-fans zijn die transfersom alleen al waard.

Daar heb ik al het geld van de wereld voor over

geplaatst:
De Schotse fans gingen na de strafschoppenserie toeterend en met Italiaanse vlaggen door de straten van Glasgow. 'Glunderende Schotse supporters lachten om de Engelse ploeg en juichten en knuffelden elkaar terwijl ze met een poncho aan in de regen stonden. Ook in Schotland was er veel spanning na 120 minuten spelen. Op George Square werd vervolgens uitgebreid feestgevierd waarbij meerdere mensen een shirt van Italië droegen.'

I love it

geplaatst:
luigifort schreef:
(quote)

Een halve Magallan las ik

Oftewel 0,444444444444444444444444444444444444444444444444 Sywert met een variabele bonus van 0,1666666666666666666666666666666666666666666666666666667 Sywert. Geen geld

geplaatst:
Klaiber en Labyad waren ook al duurder dan onze sterspeler van de ‘concurrent’

geplaatst:
Deze gozer lag toch niet lekker in de groep,had vaak een grote muil tegen medespelers,laat hij de boel maar goed verzieken daar bij die neuzen(mocht hij daar heen gaan)t'zal hem wel goed staan dat maandverband tenue.

Het moment dat ie mèt 020 scoort tégen ons, oh my God dan breekt de hel los, dat gaat ie never ever van z'n leven vergeten ...

Deze topic naar de diepste krochten van dit forum verbannen en nooit meer over spreken.
Het is gewoon een geldwolf die geen enkele eigenwaarde of respect voor een ander heeft.

Diep wegrotten in het Home of history deze topic. Nooit meer naar omkijken.

Ach Europees heeft hij ons nooit verder gebracht.....

Lekker laten gaan, heb je echt weinig aan.
Zag aan hem vorig seizoen al dat ie klaar was bij Feyenoord qua houding op het veld.
Heeft nu ook lekker kunnen meedraaien tussen het 020 nest tijdens het EK, dus die hebben hem vast overtuigd om voor Ajax te tekenen.
De tijd dat voetballers nog een ruggengraat hadden is allang voorbij..

Heerlijk die Feyenoordforums
Wat een Calimero's

geplaatst:

Hoe sommigen zich kunnen laten kennen, heerlijk

geplaatst:
Dat is wat decennia zonder succes of mooi voetbal met je doet

geplaatst:
Johan de Witt schreef:

Hoe sommigen zich kunnen laten kennen, heerlijk

Uiteindelijk zijn ze gewoon stikjaloers dat wij al ruim 10 jaar structureel meedoen om de titel (vanaf 09/10 eindigde Ajax niet lager dan 2e ) en vrijwel altijd Champions League spelen. En onze grootste talenten voor tientallen miljoenen kunnen verkopen, waarmee we ook weer meteen topspelers terug kunnen halen.

Ze zijn gewoon jaloerssss

geplaatst:
Nog even de (paar) voorspellingen opgevist die we voor het toernooi deden. Dat ging me beter af dan de toto. Juiste winnaar, Nederland en België in de juiste ronde er uit en twee van de 4 halve finalisten goed. Alleen de Duitsers wel wat te ver laten komen.

mjk87 schreef:
Frankrijk als kampioen, met wederom Portugal in de finale. Beide wat mij betreft de sterkste en meest complete teams.

Pecore schreef:
Welke 4 landen halen de halve finales? Portugal, Italië, Frankrijk, Engeland
Wie wordt Europees kampioen? Potugal
Waar strandt Oranje? kwartfinale
Waar strandt Duitsland? poulefase
Waar strandt België? kwartfinale

Portugal gaat het toernooi winnen. Wat een bizar goed elftal kunnen die het veld insturen zeg. Frankrijk moet nog opletten dat ze het niet te lastig gaan krijgen in de poule met de Portugezen en de Duitsers.

Abubakari schreef:
Welke 4 landen halen de halve finales? Frankrijk, Portugal, Italie en Spanje.
Wie wordt Europees kampioen? Italie
Waar strandt Oranje? Achtste finale
Waar strandt Duitsland? halve finale
Waar strandt België? Kwartfinale

Johan De Witt
Welke 4 landen halen de halve finales? Frankrijk, Portugal, Italie en Spanje.
Wie wordt Europees kampioen? Frankrijk
Waar strandt Oranje? Kwartfinale
Waar strandt Duitsland? Kwartfinale
Waar strandt België? Achtste finale

geplaatst:
luigifort schreef:
Berghuis deal rond. So excited om hem in het mooiste shirt ter wereld te zien! Nooit gedacht dat er ooit nog een Feyenoorder naar Ajax zou gaan. Hij mag wel zijn soms rare gedrag in de Kuip achterlaten

Leuk dat er Ajax fans zijn die Berghuis verwelkomen.

geplaatst:
De laatste column van Marcel, beter dan de wedstrijd van zondag

geplaatst:
luigifort schreef:

Dit onderschrijf ik. Toch een sierraad wel, een klassieke buitenspeler met een schitterende trap. Met de mentaliteit van Robben had ie een hoger plafond kunnen bereiken.

geplaatst:
Altijd al vreemd gevonden dat er 1 Ajax speler bij Feyenoord speelde, dat is dan ook weer rechtgezet

geplaatst:
Ondanks het waardeloze EK blijken we als kleine kikkerlandje toch nog ergens kampioen in te zijn
https://i.vgy.me/e3iwvr.jpg

Goed gedaan Hugo, m.a.w. in amper 3 weken alles kapot gemaakt

geplaatst:
Gretz schreef:
(quote)

Dit onderschrijf ik. Toch een sierraad wel, een klassieke buitenspeler met een schitterende trap. Met de mentaliteit van Robben had ie een hoger plafond kunnen bereiken.

Hij mist ook de snelheid van Robben. Ach ik vind deze transfer niet zo'n ramp. We hebben toch 5 jaar plezier gehad van Berghuis en Feyenoord is toch geen concurrent meer van Ajax. Denk dat het niet heel veel beter zal worden dan vorig seizoen.

geplaatst:
Gullit: 'Radiostilte over Van Dijk in Nederland kun je uitleggen als arrogantie' | VoetbalPrimeur.nl

Hier kan ik me wel in vinden. We hebben iemand als Virgil van Dijk enorm gemist. Naast zijn kwaliteiten ook zijn charisma. Doodzonde, zeker als je die malle Pickford dan in de finale ziet staan...

Gast
geplaatst: vandaag om 12:17 uur

geplaatst: vandaag om 12:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.