menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
avatar van Gretz
Leuk voor Leicester, een eerste FA Cup in de geschiedenis. De underdog flikt het weer

avatar van Gretz
luigifort schreef:
Had gehoopt dat Sporting ongeslagen kampioen zou worden, maar helaas...

Ja, was een mooi unicum geweest in een grote competitie.

Wordt weer eens tijd dat Ajax ook een seizoen lang ongeslagen blijft

avatar van Johan de Witt
Helemaal niks in Doetinchem

avatar van luigifort
Sjakie's curse

avatar van Johan de Witt
Ik hoop dat ze degraderen!

avatar van luigifort
Seuntjens na afloop: 'Schande dat Roda zo zijn best deed'

avatar van Johan de Witt
Sneutjes eerder


avatar van Gretz
Willem II - NAC in de tweede ronde van de play-offs zou wel leuk zijn

avatar van Gretz
Gretz schreef:
Nog 1* goal te gaan om de magische grens van 100 te doorbreken!

https://i.vgy.me/aQkR80.jpg

avatar van luigifort
Gretz schreef:
(afbeelding)


Sjakie geeft een rondje, dubbele zelfs

avatar van Gretz
Er staat morgen zeker nog prestige op het spel, naast de ene treffer die nodig is om een honderdtal goals te hebben
https://i.vgy.me/6qE9bL.jpg

avatar van Gretz
Ik ging stuk van het lachen

https://i.vgy.me/F2rw9c.jpg

avatar van Johan de Witt
Almere City kan er nog tussen komen

avatar van Abubakari
Gretz schreef:
In de categorie bijzondere biografieën nog een onalledaagse

Eeuwig op de Vlucht: Frank Kramer, een Toevalstreffersleven - Philip Kooke (2019)


Saai boek over een kleurrijk persoon, niet echt een aanrader wat mij betreft. Behalve saai is het trouwens ook nog eens vrij matig geschreven.

avatar van Jason82
Johan de Witt schreef:
Helemaal niks in Doetinchem

Dat geloof je toch niet, die slapen slecht hoor

avatar van luigifort
Met een diepe zucht begon Ralf Seuntjens zaterdag aan een interview. De spits van De Graafschap neemt met een enorme kater afscheid van de Doetinchemse club.

Het is een horrorweek voor De Graafschap. De ploeg van trainer Mike Snoei liet tot twee keer toe na om direct te promoveren naar de Eredivisie en vervolgens ging het mis tegen Roda in de play-offs. Seuntjens, die volgend seizoen speelt bij NAC Breda, baalde enorm.

'Dit is dramatisch', zei de aanvaller tegen ESPN. 'Ik sluit af in mineur. We geven alles uit handen. Jong Ajax-uit, kregen we kansen, maar werd het 1-1. Helmond Sport, kregen we kansen, maar werd het 0-0. Vandaag knokken we ons terug tot 2-1 en daarna kregen we twee goals tegen die we niet tegen horen te krijgen. Misschien zeg ik weer te veel. Het is een grote teringzooi.'

Maar het heeft allemaal geen zin meer. We hebben de doelstelling niet gehaald. Dit seizoen hebben we het aan onszelf te wijten. We moeten hand in eigen boezem steken. Gefaald. En dan spreek ik puur voor mezelf, voordat ik gequote word namens het team.'

Seuntjens, die woensdag nog opzien baarde door af te geven op Helmond Sport, was nu zeer zelfkritisch. 'Ik heb verschillende dingen niet goed gedaan. Ik heb te weinig gescoord en niet goed genoeg gespeeld. Ik heb gefaald. Ik ga het team niet afbranden. Of ik in de kleedkamer ben geweest? Ja, daar kon je een speld horen vallen.'



avatar van Johan de Witt
Zit een mooi boek in

avatar van luigifort
Titel: Teringzooi!
Gelukkig weten we het einde al

avatar van luigifort
Ze willen Brobbeast terugkopen voor 7 M...
Bij Leipzig zou ie 4M verdienen. Bij Ajax 1M.
Brobbey wilde 1.5 M. Daarop is het spaak gelopen.
Maar Brobbey heb geen zin meer in Red Bull. Trainer weg. Td weg. Kluivert weg...

avatar van Johan de Witt
Ja las het. Gaat Ajax 7 miljoen plus 4 jaar a 2 miljoen per jaar is 15M kosten. Hadden ze hem gelijk 1,5M gegeven waren ze 10 miljoen goedkoper uit geweest.
Eerste klas blunder...

avatar van luigifort
Ze hopen m ws dan weer voor heel veel meer te verkopen over een paar jaar...
Op zich snap ik Ajax wel. 1.5 M voor een invaller is wel heel veel...

avatar van Johan de Witt
Ja, maar nu zal hij alleen maar nóg meer vragen.
En Haller verdient 4,5M, dus dan is 1 wel heel weinig.

avatar van Abubakari
Niet aan beginnen, niemand (behalve ten Hag en Overmars) zit nog op Brobbey te wachten nadat ie Ajax naaide door gratis de deur uit te lopen. Ik niet in elk geval en dan is het ook nog iemand die over 90 minuten nog niks heeft laten zien, aardige invalbeurten, meer is het niet. Kun je Huntelaar ook wel vragen of ie nog een jaartje wil pinch hitten. Stuk goedkoper.

avatar van luigifort
Johan de Witt schreef:
Ja, maar nu zal hij alleen maar nóg meer vragen.
En Haller verdient 4,5M, dus dan is 1 wel heel weinig.

4,5 M...wtf man. 22.5 M + 4x 4.5 M. Had 'm daar gelaten

avatar van Johan de Witt
Ja onverantwoord eigenlijk. Zeker als je ziet hoe hij speelde. Al zijn z’n stats nog wel aardig, ik heb wel m’n twijfels of dit de spits is die Ajax verder gaat helpen.

avatar van Jason82
Bizarre gang van zaken!!

avatar van luigifort
In NL wel...in de CL niet...

avatar van Jason82
Ik las dat Matthijs de Ligt weer goed was tegen Inter, respect voor wat hij daar presteerde in Italië ondanks de lage positie van Juve.

avatar van Johan de Witt
Hij is te goed voor Juve.
Ga alsjeblieft naar een betere club, Matthijs!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:57 uur

geplaatst: vandaag om 09:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.