menu

Boeken / Algemeen / Boeken en je leeftijd

zoeken in:
Geralt of rivia
Het was leuk op de boeken markt heb it in het nederlands heet het het
Silver bullet de noodzaak het eerste deel van de groene mijl en de bezeten stad dankje voor alle tips en hulp

Geralt of rivia
Heb weer nieuwe tips nodig mag alles zijn van king behalve als het over satan of de duivel gaat en ik ben 14 groet geralt of rivia

Geralt of rivia
Is doctor sleep geschikt voor een 14 jarige als boek net de noodzaak IT bezeten stad en silver bullet gelezen groet geralt of rivia

Geralt of rivia
Bij Boeken > Algemeen > Is dit een geschikt boek:

Mijn opa had het laatst over de millenium reeks vwn stieg larsson is deze spannend en geschikt voor 14 jarige die stephen king leest net it en de shining gelezen volgens opa is dit opa heel spannend en uitermate geschikt voor een 14 jarige groet geralt of rivia

avatar van Lalage
Ik zal niet zo snel zeggen van niet, maar vond het eerste deel behoorlijk gruwelijk. Ik weet niet of je van beschrijvingen van martelwerktuigen houdt, maar ik zou er nog even mee wachten.

Overigens ben ik na het eerste deel gestopt, maar mijn vader vond de serie geweldig. Hij houdt erg van detectives, ik niet...

Geralt of rivia
Lalage schreef:
Ik zal niet zo snel zeggen van niet, maar vond het eerste deel behoorlijk gruwelijk. Ik weet niet of je van beschrijvingen van martelwerktuigen houdt, maar ik zou er nog even mee wachten.

Overigens ben ik na het eerste deel gestopt, maar mijn vader vond de serie geweldig. Hij houdt erg van detectives, ik niet...
vind detectives zelf ook leuk heb gqme of thrones ook gelezen het gaat mij vooral om de spanning en het verhaal groet geralt of rivia

avatar van Slainte_Mhath
Als je Game Of Thrones daadwerkelijk hebt gelezen , dan kun je alles lezen.
Dat is veel harder dan alle King boeken bij elkaar

Millenium boeken zijn geweldig maar lijken me wel wat ingewikkeld als je 14 bent.
Ik bewonder je interesse! Goed bezig

Geralt of rivia
Slainte_Mhath schreef:
Als je Game Of Thrones daadwerkelijk hebt gelezen , dan kun je alles lezen.
Dat is veel harder dan alle King boeken bij elkaar

Millenium boeken zijn geweldig maar lijken me wel wat ingewikkeld als je 14 bent.
Ik bewonder je interesse! Goed bezig
heb ook de da vinci code gelezen en heb de boeken net gekregen van oom die al zijn boeken naar de kringloop bracht dus ik ga lezen en als het te heftig is stop ik effe aan ma gevraagd volgens haar konden de boeken ook wel want ze heeft alle films gezien

avatar van Jason82
Vraag het dan niet! ??

Geralt of rivia
Jason82 schreef:
Vraag het dan niet! ??
beslissing gebaseerd op jullie reacties heb ik een eigen keuze gemaakt groet geralt of rivia

avatar van eRCee
The hungergames is wel voor deze leeftijd volgens mij?

Geralt of rivia
eRCee schreef:
The hungergames is wel voor deze leeftijd volgens mij?
eRCeeja maar die vondt ik weer absurd door mijn moeder verboden pas vanaf mijn 18e mag ik dat lezen ze zij tolkien king en larsson zijn prima voor een 14 jarige maar de hunger games vond ze toch wat overmoedig en heel erg ongepast net begonnen in mannen die vrouwen haten het is wel te doen doet me denken aan taken in een scandinavisch jasje met een detective gemixt dankje voor de tips groet geralt of rivia

...stilte...
Geralt of rivia, ik kan Franz Kafka aanbevelen. Die las ik rond jouw leeftijd (bijna een halve eeuw geleden) en ik lees hem nog steeds...Kafka is geschikt voor alle leeftijden

(als je moeder het ermee eens is tenminste)

Geralt of rivia
...stilte... schreef:
Geralt of rivia, ik kan Franz Kafka aanbevelen. Die las ik rond jouw leeftijd (bijna een halve eeuw geleden) en ik lees hem nog steeds...Kafka is geschikt voor alle leeftijden

(als je moeder het ermee eens is tenminste)
frqnz kafka leek me niet zo,n leuke of spannende boeken ik was in de boekwinkel dean kroontz leek me wel verglijkbaar met stephen king
Lees vooral fantasy horror spanning en science fiction ik wil nog een iets tippen voor de liefhebbers van fantasy nog het rad des tijds geweldige fantasy boeken verglijkbaar met lord of the rings dit zijn geweldige boeken groet geralt of rivia

...stilte...
Smaken verschillen...

...en ook de groeten aan je moeder!

avatar van Lalage
Hey Geralt of rivia, zou je alsjeblieft hoofdletters en leestekens willen gebruiken? Dat maakt je tekst veel leesbaarder...

Geralt of rivia
Lalage schreef:
Hey Geralt of rivia, zou je alsjeblieft hoofdletters en leestekens willen gebruiken? Dat maakt je tekst veel leesbaarder...
ga me best doen maar vind ik erg ingewikeld

avatar van Jason82
Geralt of rivia schreef:
(quote)
ga me best doen maar vind ik erg ingewikeld
Als je nou eens begint met een . achter elke zin. En vervolgens begin je een nieuwe zin met een Hoofdletter ?.

Geralt of rivia
Slainte_Mhath schreef:
Als je Game Of Thrones daadwerkelijk hebt gelezen , dan kun je alles lezen.
Dat is veel harder dan alle King boeken bij elkaar

Millenium boeken zijn geweldig maar lijken me wel wat ingewikkeld als je 14 bent.
Ik bewonder je interesse! Goed bezig
ben nu bezig met mannen die vrouwen haten goed boek wel ingewikeld maar nog wel te volgen ik ga nu de hele serie lezen groet geralt van rivia

avatar van Snuifdoos
Ik kende een meisje die was ook veertien.

Nu is ze begin twintig.

Wat ik daarmee wil zeggen is dat de tijd hard zat raast, soms beangstigend maar heeft ook positieve kanten.

En regelmatig kan het alles behalve kwaad om even wat te wachten.

Geralt of rivia
Ik was vandaag bij de kringloop er was aanbieding ik heb voor later de 3 boeken van de godfather gekocht voor 1 euro dacht leuk voor later maar zij ze nu al leuk of zal ik er nog effe mee wachten ben 14 en zijn ze spannend zoniet breng ik ze terug naar de kringloop dan heb ik maar 1 euro verloren dus dat maakt niet zo veel uit groet geralt of rivia .

...stilte...
Gisteren bedoel je misschien...ja wacht even tot je 15 bent.

Geralt of rivia
...stilte... schreef:
Gisteren bedoel je misschien...ja wacht even tot je 15 bent.
ja was gisteren misschien wacht ik wel effe met de boeken .

...stilte...
Je geeft ons alvast een voorproefje "dromer taal".

Geralt of rivia
...stilte... schreef:
Je geeft ons alvast een voorproefje "dromer taal".
nou het duurt nog wel effe ik ben echt heel hard bezig maar het is zwaar . Ik moet een wereld verzinnen wezens talen mythe,s verschillende religie,s en alle personages .

...stilte...
Ik moet een wereld verzinnen wezens talen mythe,s verschillende religie,s en alle personages .


Wow...een levenswerk!

avatar van misterfool
Dat is een hele onderneming. De wereld kan altijd meer goede verhalen gebruiken, dus ik hoop echt dat je er iets moois van weet te maken.

Geralt of rivia
Hallo mede lezers heb het gevoel dat ik zo beetje alles van stephen king heb gelezen niet alles maar van de grote IT the stand the shining de noodzaak en cujo . Bezeten stad . Er stonden nog 2 titels op mijn lijst misery en pet sematary zijn deze geschikt qwa geweld kan ik al veel aan heb ook game of thrones gelezen en qwa engheid is CUJO en IT wel een beetje mijn grens zijn deze titels geschikt

Misery
Pet sematary

Graag antwoord groet geralt of rivia

avatar van Jason82
Pet Sematary is zijn meest duistere boek Geralt. Maar gezien jouw leeslijsten ben je wel wat gewend ?

Geralt of rivia
Jason82 schreef:
Pet Sematary is zijn meest duistere boek Geralt. Maar gezien jouw leeslijsten ben je wel wat gewend ?
ok denk dat ik het maar een ga proberen . en misery heb je die ook gelezen .groet geralt of rivia

Gast
geplaatst: vandaag om 15:58 uur

geplaatst: vandaag om 15:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.