menu

Boeken / Algemeen / Boekenhumor

zoeken in:

Van de uitzending van gisteren:

Goed!

Raspoetin schreef:
Van de uitzending van gisteren:
(embed)

Overigens was het hoogtepunt die compilatie van carnavalskrakers.

Ted Kerkjes
misterfool schreef:
(afbeelding)
Mijn tutor voegde hier nog aan toe:
Dutch literature:
I

Ted Kerkjes
Wat boekenhumor betreft mag eigenlijk deze grandioze scène uit het geniale Promenade niet ontbreken. Het stukje gaat ongeveer van 15:42 tot 20:33, maar kijk vooral alles!

"schitsterendste!"

eRCee schreef:
(embed)

Heel leuk en grappig. Het enige wat mij echt aansprak was het behang. Zo mooi dat azuurblauw met die witte bloesems.

Die ene man die uit zijn vel sprong omdat de anderen Gordon belachelijk maakten, deed me denken aan die sukkelige fan van een of ander zangeresje, waarbij voornoemde fan in tranen haar frustraties de wereld in spuugde. Zo aangrijpend.

Kortom, mensen die serieuze gesprekken trachten te voeren over de schrijfsels van eendimensionale nitwits als Gordon, Barbie (Samanta de Jong), Donald Trump, Sonja Bakker en weet ik veel wie nog meer (ja, tegenwoordig schrijft iedereen een boek, alleen jammer dat deze boeken helemaal NERGENS over gaan), mogen wat mij betreft per direct een injectie krijgen.

Mogen ze ook nog zelf kiezen welke injectie.
Anti-aids, anti-corona, maar het meest toepasselijk is toch wel de gebakken lucht injectie.
Dus een spuitje met niks. Geeft wel een hele pijnlijke dood, maar dan kunnen ze in het hiernamaals zich bezinnen wat goed schrijven eigenlijk inhoudt.

Thinking you have to read all the unread books on your shelves before buying new ones is like thinking a wine connoisseur should drink everything in their cellar before buying any new bottles. Some books just need a bit of shelf-time before they (/you) are ready.

Raspoetin schreef:
"schitsterendste!"
(embed)
"En als de hemel valt, dragen wij allen een blauwe hoed."

Gast
geplaatst: vandaag om 20:41 uur

geplaatst: vandaag om 20:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.