Boeken / Algemeen / Websites
zoeken in:
0
geplaatst: 7 januari 2010, 10:27 uur
Voor school maak ik een taak waar ik tal van boekenwebsites bespreek. Boekmeter en Boekenbank zijn goede voorbeelden van (grote) literatuurwebsites, maar kennen jullie er nog? Welke websites raadplegen jullie geregeld i.v.m. literatuur?
0
geplaatst: 7 januari 2010, 12:50 uur
Geen, eigenlijk
Of wil je het ook hebben over Google Books, daar kom ik wel regelmatig terecht - en erger me dan telkens weer aan het onvermijdelijke feit dat steeds het hoofdstuk dat ik wil lezen, uit het boek geknipt is 
Of wil je het ook hebben over Google Books, daar kom ik wel regelmatig terecht - en erger me dan telkens weer aan het onvermijdelijke feit dat steeds het hoofdstuk dat ik wil lezen, uit het boek geknipt is 
0
geplaatst: 8 januari 2010, 12:54 uur
http://www.bookcrossing.nl/
Er bestaan ook nog twee dames- leeskransjes
http://www.dizzie.nl/
http://www.boekgrrls.nl/
Er bestaan ook nog twee dames- leeskransjes
http://www.dizzie.nl/
http://www.boekgrrls.nl/
0
geplaatst: 8 januari 2010, 15:08 uur
Voor de echte mannen is er dan weer:
World Literature Forum - Powered by vBulletin - worldliteratureforum.com
World Literature Forum - Powered by vBulletin - worldliteratureforum.com
0
geplaatst: 24 januari 2010, 18:00 uur
Ons Leeswereld boekenforum bestaat vandaag precies één jaar! 

0
geplaatst: 8 augustus 2010, 16:02 uur
www.depapierenman.be[/url]
www.bookdepository.co.uk/live
Die eerste is een zeer interessante blog. De tweede is voor de voyeuristische boekenfans onder ons.
www.bookdepository.co.uk/live
Die eerste is een zeer interessante blog. De tweede is voor de voyeuristische boekenfans onder ons.

0
Halley23 (moderator)
geplaatst: 8 augustus 2010, 16:15 uur
The Neglected Book Page. Where forgotten books are remembered.
The Neglected Books Page - neglectedbooks.com
Interessante site waar allerlei (vooral Engelstalige) boeken aan de vergetelheid worden ontrukt.
The Neglected Books Page - neglectedbooks.com
Interessante site waar allerlei (vooral Engelstalige) boeken aan de vergetelheid worden ontrukt.
0
geplaatst: 21 november 2010, 20:24 uur
Een nieuw, gezellig, uitgebreid en interessant boekenforum voor jong en oud! 
Leeswereld Lectomunda • Forumoverzicht

Leeswereld Lectomunda • Forumoverzicht
0
geplaatst: 3 januari 2011, 12:06 uur
In Boeken > Algemeen > Internationaall:
Bestaat er een grote Engelstalige site die vergelijkbaar is met Boekmeter? Voor Moviemeter hebben we imdb.com, voor Musicmeter is er allmusic.com, maar wat is een vergelijkbare Engelstalige site op gebied van literatuur?
Bestaat er een grote Engelstalige site die vergelijkbaar is met Boekmeter? Voor Moviemeter hebben we imdb.com, voor Musicmeter is er allmusic.com, maar wat is een vergelijkbare Engelstalige site op gebied van literatuur?
0
geplaatst: 3 januari 2011, 12:12 uur
Je zou eens een kijkje kunnen nemen op goodreads.com en librarything.com. Dat is qua idee hetzelfde als Boekmeter en hier en daar nog wat uitgebreider.
0
PeterW
geplaatst: 3 januari 2011, 15:41 uur
DMF schreef:
Je zou eens een kijkje kunnen nemen op goodreads.com en librarything.com. Dat is qua idee hetzelfde als Boekmeter en hier en daar nog wat uitgebreider.
Ik vind dat heel vervelende sites.
0
geplaatst: 3 januari 2011, 18:41 uur
Ik gebruik ze eigenlijk alleen om wat recensies te lezen. Daar gebruik ik Amazon bijvoorbeeld ook voor. Als naslagwerk is het wellicht wat minder geschikt ja.
6
geplaatst: 17 augustus 2020, 21:15 uur
Ik vind lezen (en muziek) en schrijven over lezen (en muziek) zo leuk dat ik besloten heb al die schrijfsels te bundelen op een website. Er staat nu nog niet zoveel op, maar ik wil proberen om iedere week 1 of 2 nieuwe stukken online te zetten. Het lijkt me ook erg leuk om iets met videorecensies te gaan doen, maar daar heb ik nog wat meer voorbereidingstijd voor nodig. Neem vooral een kijkje en tips zijn natuurlijk altijd welkom.
www.boekuitroepteken.nl
www.boekuitroepteken.nl
1
Ted Kerkjes
geplaatst: 17 augustus 2020, 22:12 uur
Wat leuk zeg, handsome_devil! Mooie site! Ik houd erg van essays/besprekingen/recensies in videovorm, dus ik ben erg benieuwd naar jouw video's 

0
geplaatst: 30 september 2020, 08:10 uur
In Boeken > Algemeen > Rebecca Romney:
Dankzij haar werk voor Pawn Stars misschien wel de bekendste boekexpert ter wereld, Rebecca Romney. Charmant en alwetend als het om boeken gaat, zo zien we het graag!
Voor wie haar niet kent, check it out:
En haar eigen site met informatie over zeldzame boeken, paar mooi covercollecties enz.:
News - Rebecca Romney - rebeccaromney.com

Dankzij haar werk voor Pawn Stars misschien wel de bekendste boekexpert ter wereld, Rebecca Romney. Charmant en alwetend als het om boeken gaat, zo zien we het graag!
Voor wie haar niet kent, check it out:
En haar eigen site met informatie over zeldzame boeken, paar mooi covercollecties enz.:
News - Rebecca Romney - rebeccaromney.com

* denotes required fields.