menu

Boeken / Algemeen / Boek van het kwartaal

zoeken in:
Volgens mij heb ik ooit opgeschreven dat er 1 nominatie mag worden gedaan per keer, dus laat dit niet weer gebeuren!

Vooralsnog is dit de lijst, als iemand nog wil toevoegen dan kan dat, ik geef alvast de eerste stem:

Wolfskwint: De Geschiedenis van een Gestoord Gezin - Bibi Dumon Tak
Kindertijd - Tove Ditlevsen (1)
De boot in de avond - Tarjei Vesaas
Het lichtje in de verte - Antonio Moresco

Kindertijd - Tove Ditlevsen (2)
Het lichtje in de verte - Antonio Moresco

Het lichtje in de verte - Antonio Moresco (1)

Dus ik heb eigenlijk vals gespeeld? En nu snijd ik mezelf zeker in de vingers, doordat ik maar 1 stem mag uitbrengen. Ik denk er nog even over.

Jazeker, je hebt de regels met voeten getreden. Ik heb het even teruggezocht: 2 augustus 2010. Het blijkt ook dat alleen al mijn berichten 10 pagina's vullen van dit topic.

In 2010 was ik nog niet van de partij

Wanneer ik 1 boek had genomineerd was dat Het lichtje in de verte geweest. De boot in de avond is misschien niet zo geschikt als boek van het kwartaal.
De memoires van Ditlevsen spreken me wel aan, alleen nu niet voor in de juiste stemming.

Het lichtje in de verte - Antonio Moresco (2)

Oehoe!

Kindertijd - Tove Ditlevsen (3)
Het lichtje in de verte - Antonio Moresco (2)

Ik ga ook voor kindertijd.

Kijk, dat was de stem waar ik op zat te wachten.

Barndom: Erindringer - Tove Ditlevsen (1967) - BoekMeter.nl is het laatste kwartaalboek van 2020!

Gereserveerd. Exemplaar moet uit de bibliotheek van Klazienaveen komen, hopelijk stel ik hiermee niet teveel literatuurliefhebbers uit de veengebieden teleur.

Ik doe misschien ook mee, maar ik heb ook een beetje last van mijn zelfopgelegde leesplanning. Over een maandje vakantie dus misschien prop ik 'm er dan tussen. Lijkt me in ieder geval erg leuk, de keuze voor dit kwartaal.

Ik ben gisteren begonnen in 'Kindertijd' en ik vind het erg mooi! Het is een dun boek, dus lees vooral mee

Een maand geleden gereserveerd, nog steeds niet binnen, dus ik ben blij dat het een dun boekje is

Gast
geplaatst: vandaag om 11:23 uur

geplaatst: vandaag om 11:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.