Boeken / Algemeen / Boek van het kwartaal
zoeken in:
0
geplaatst: 1 januari, 21:20 uur
De gezusters Materassi
Afscheid van de geesten 2*
Love with a few hairs
Het lichtje in de verte 1*
Afscheid van de geesten 2*
Love with a few hairs
Het lichtje in de verte 1*
0
geplaatst: 1 januari, 21:49 uur
De gezusters Materassi
Afscheid van de geesten 2
Love with a few hairs
Het lichtje in de verte 2*
Love with a few hairs
Het lichtje in de verte 2*
1
geplaatst: 3 januari, 17:34 uur
Het kwartaal is al bezig: wie wil de beslissende stem uitbrengen (of de knoop doorhakken) ?
0
geplaatst: 3 januari, 22:02 uur
Shaky schreef:
Het kwartaal is al bezig: wie wil de beslissende stem uitbrengen (of de knoop doorhakken) ?
Mij past bescheidenheid als het om het boek van het kwartaal gaat. Een beslissende stem van mijn kant voelt wat ongemakkelijk. In de hoop dat er nog andere gebruikers gaan stemmen, wil ik mijn stem in ieder geval uitbrengen op Het lichtje in de verte.
De gezusters Materassi
Love with a few hairs
Het lichtje in de verte 3*
1
geplaatst: 3 januari, 22:09 uur
De gezusters Materassi
Love with a few hairs
Het lichtje in de verte 4*
Intrigerend plot en zo neem ik ook weer eens deel aan het boek van het kwartaal.
Love with a few hairs
Het lichtje in de verte 4*
Intrigerend plot en zo neem ik ook weer eens deel aan het boek van het kwartaal.

1
geplaatst: 3 januari, 22:21 uur
Daar heb ik ook oprecht veel zin in. Mijn vorige kwartaal boek bracht me ook veel goeds (Eerst was er de zee).
0
geplaatst: 4 januari, 07:23 uur
Nou, klinkende zege dan. Voor mij is 'ie ook gemakkelijker te verkrijgen trouwens. Het nieuwe kwartaalboek:
La Lucina - Antonio Moresco (2013) - BoekMeter.nl
La Lucina - Antonio Moresco (2013) - BoekMeter.nl
0
geplaatst: 15 januari, 23:40 uur
Reservering staat klaar kreeg ik vandaag door. Begin volgende week even oppikken.
1
geplaatst: afgelopen zaterdag om 11:52 uur
Fijn dat die reserveringen bij jou door blijven lopen. Hier ligt het allemaal op zijn gat en kun je alleen een verrassingspakket boeken aanvragen (een keer gedaan tijdens de allereerste lockdown, doen we niet weer).
1
geplaatst: afgelopen zaterdag om 11:57 uur
Bij ons ook perfect geregeld met reserveringen, zelfs uit andere locaties kan dat nog steeds gewoon. Het kwartaalboek is ook bij mij onderweg.
0
geplaatst: afgelopen zaterdag om 22:10 uur
Vorige week al gereserveerde boeken voor mijn oudste dochter opgepikt, die stonden echt heel netjes klaar in de eerste ruimte bij binnenkomst en waren zelfs al voorzien van een bonnetje met inleverdatum.
1
geplaatst: afgelopen zondag om 13:06 uur
ik heb het ook gereserveerd, maar sta als derde in de wachtrij, dus het kan nog even duren nu de uitleentermijn weer is verlengd... iedereen mag de boeken thuis houden t/m 22 februari. Inleveren kan wel, maar hoeft dus niet.
1
geplaatst: afgelopen dinsdag om 14:15 uur
3 weken geleden gereserveerd en het ziet er naar uit dat het nog wel even gaat duren, helaas. Ook andere, gereserveerde boeken komen maar langzaam mijn kant op.
* denotes required fields.