menu

Boeken / Algemeen / Boek van het kwartaal

zoeken in:
Doen we nog verder met het kwartaalboek?

Euh... lezen?

Wat mij betreft wel, maar zoals je ziet was er weinig animo meer…

Ik zit trouwens bij een boekenclub via Signal, waarin elke maand een boek wordt besproken. En een zijtak daarvan waarin we elke twee maanden een klassieker lezen. Mocht je daar interesse in hebben, stuur me dan even een berichtje.

Ik zit ook ergens anders op een forum, waar we elke maand een type boek lezen, niet zozeer een boek.
Iemand bepaalt aan welk kenmerk het boek moet voldoen, en dan kiest ieder voor zich een of meerdere boeken die aan dat kenmerk moeten voldoen. Dat geeft veel keuzevrijheid.

Wat jammer zeg. We zouden de traditie eigenlijk in leven moeten houden.

okee, laten we het dan proberen. Mijn voorstel is:
Jl. - Anjet Daanje (2016) - BoekMeter.nl

Halley23 (moderator)
Prima voorstel. Ik doe mee! Fijn dat je het weer onder de aandacht heb gebracht gart

Voor mij geldt hetzelfde; ik doe graag weer mee. Vond het altijd een leuk initiatief om hier een Boek van het Kwartaal te lezen. Jl is niet direct iets dat me aanspreekt, maar dat vind ik juist zo leuk aan dit topic: je leest buiten jouw eigen voorkeursgenres.

Ik stem ook voor Jl.

Tussen de Mazen - Mariska Kleinhoonte van Os (2025)

Lekker compact, en volgens mij goed verkrijgbaar.

Fijn initiatief!
Ik stem op JL.

Ik stem eveneens op JL

Volgens de laatste afspraak kunnen we van start bij drie stemmen.
Het wordt dan:

Jl. - Anjet Daanje (2016) - BoekMeter.nl

Met dank aan de initiatiefnemers.

Oke voor Anjet Daanje. Dank voor het enthousiasme!

Dit boek is niet te vinden in alle bibs in mijn buurt (B). Dus ik sla dit kwartaal over.

jammer, Gart, ik ben inmiddels bezig!

Gast
geplaatst: vandaag om 02:38 uur

geplaatst: vandaag om 02:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.