menu

De Site / Gebruikers / Welke boeken heb je laatst aangeschaft?

zoeken in:
geplaatst:
Gesigneerd en wel in boekhandel Athenaeum aan het Spui in Amsterdam, alwaar het boek zich boven afspeelt. De schrijver vertrouwde me toe dat het werk een opvolger is van zijn eerdere lovenswaardige autobiografische roman Tsjaikovskistraat 40.
https://www.boekmeter.nl/images/cover/99000/99803.jpg?cb=1649264164

geplaatst:
Raspoetin schreef:
Gesigneerd en wel in boekhandel Athenaeum aan het Spui in Amsterdam, alwaar het boek zich boven afspeelt. De schrijver vertrouwde me toe dat het werk een opvolger is van zijn eerdere lovenswaardige autobiografische roman Tsjaikovskistraat 40.
(afbeelding)

Leuke boekhandel daar Raspoetin! Ik verblijf jaarlijks 1 of 2x in een hotelletje in Amsterdam en zoek deze boekhandel Atheneum dan altijd even op.

geplaatst:
Jason82 schreef:
(quote)

Leuke boekhandel daar Raspoetin! Ik verblijf jaarlijks 1 of 2x in een hotelletje in Amsterdam en zoek deze boekhandel Atheneum dan altijd even op.

Iedere vrijdag is er ook een boekenmarkt op het plein. Voor mij altijd een reden om het centrum in te gaan wanneer ik vrij ben.

geplaatst:
In Middelburg op drie verschillende plekken, waaronder een kerk en een stoep, vijf potentiële pareltjes aangeschaft:
- Yourcenar - Dierbare nagedachtenis
- Yourcenar - Archieven uit het noorden
- Alejo Carpentier - Barokconcert
- Camilo Jose Cela - De bijenkorf
- E.M. Remarque - Die nacht in Lissabon

Gast
geplaatst: vandaag om 08:46 uur

geplaatst: vandaag om 08:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.