menu

De Site / Gebruikers / Welke boeken heb je laatst aangeschaft?

zoeken in:
HALVE TAMME. schreef:
Ik voel me eigen daar 100% verantwoordelijk voor! Door mijn afwezigheid heb ik je niet goed in de gaten kunnen houden...

Hou hem in de gaten hoor!
Je draait je om en hij heeft weer een stapel liggen

HALVE TAMME. schreef:
Ik voel me eigen daar 100% verantwoordelijk voor! Door mijn afwezigheid heb ik je niet goed in de gaten kunnen houden...

Ik stuur je wel een tikkie....

geplaatst:
Even langs de kringloop geweest:

Thomas Rosenboom - Publieke Werken
Laurent Binet - HhhH
J.M.A. Biesheuvel - Zeeverhalen
Willem Elsschot - De Verlossing
Paul Auster - Sunset Park
Nathaniel Hawthorne - The Scarlet Letter

geplaatst:
Jason82 schreef:
(quote)

Heb je ze wel héél hartelijk bedankt??

Uiteraard en daarenboven heb ik benadrukt dat de boeken met veel plezier gelezen zullen worden.

geplaatst:
Slainte_Mhath schreef:
Uit de Kringloop:

(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

Heel blij met het boek van Murat Isik en Galilee (al had ik die al in het Engels)

Ik kom er te weinig aan toe, terwijl in Goes best een leuke kringloop met veel boeken zit. Als ik dit weer lees wordt ik enthousiast goed geslaagd vriend!

geplaatst:
Lev Tostoj - Anna Karenina (heb nu twee verschillende Nederlandse vertalingen dus kan kiezen binnenkort )
Stendhal - Het Rood en het Zwart
Joseph Roth - Radetzky Mars
Stefan Zweig - Reis Naar het Verleden

geplaatst:
https://lh3.googleusercontent.com/proxy/RzXyMFVgH13jyxOkAMgx5erWhz5y8XrS19icwfcqpzlbtibE3B170T2Ii6tOlx1Qo34TIgFFMrW9uIUENW2ZZ1VENTtc5CDBgbzHWdyDQXP32JYd35r0cGgD8OUHAK3KOHSFNjaqtdxdRg

Nu heb ik voor mijn drie grootste hobby's (muziek, film, boeken) de naslagwerken uit deze serie thuis. Doe er vast weer een aantal mooie tips uit op.

geplaatst:
handsome_devil schreef:
(afbeelding)

Nu heb ik voor mijn drie grootste hobby's (muziek, film, boeken) de naslagwerken uit deze serie thuis. Doe er vast weer een aantal mooie tips uit op.

Wow gaaf zeg!

geplaatst:
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41fDu3VSTYL._SX323_BO1,204,203,200_.jpg
Ik heb begrepen dat in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk (en misschien nog meer landen) een vastgestelde boekenprijs geldt. Dat is dus niet het geval voor het Verenigd Koninkrijk. Vandaar dat ik nogal eens de prijzen wil vergelijken op Amazon.co.uk en Amazon.de.
Bovengemeld boek kost bij Amazon.co.uk £ 2.99 (excl. 9% BTW voor Nederland - boeken waar die in het VK 0% BTW hebben - en verzendkosten) = circa € 3.40 + 9%;
op Amazon.de is de prijs € 2.68 inclusief verzendkosten (ook naar Nederland) maar exclusief 2% extra BTW voor Nederland - boeken;
en bij zoeken op Amazon.nl (inmiddels niet alleen e-books) € 0.68 (incl. verzendkosten en BTW).
Driemaal raden (hoewel zo vaak niet nodig lijkt te zijn) waar ik deze titel heb besteld en vandaag ontvangen, hoewel verzending heeft plaatsgevonden vanuit het VK (Castle Donington) via Duitsland (Schkeuditz, Garbsen en Dormagen). Dat kan toch qua kosten nooit uit.
Zoeken en vergelijken kan geen kwaad.

geplaatst:
Van Yolanthe gekocht, toevallig?
Hoorde dat zij nog van een exemplaar afmoest.

geplaatst:
misterfool schreef:
Van Yolanthe gekocht, toevallig?
Hoorde dat zij nog van een exemplaar afmoest.

Ze was toch al af van haar "exemplaar"?

geplaatst:
Het blijft pijnlijk om literaire pareltjes te vinden in de afdankbakken van de bibliotheek. Ik heb er drie weten te redden:

Asan van Vladimir Makanin (in de fraaie Oorlogsdomein-editie)
Het groene huis van Vargas Llosa
Paulina Buxareu van Josep Maria de Sagarra (gokje, maar niet iets wat je gemakkelijk nog eens te pakken krijgt denk ik, dus meegenomen)

Mijn vermoeden is dat dit voorraadje nog wel eens van pas kan komen tijdens de najaarslockdown.

Zojuist bezorgd, nog net op tijd. Vanmiddag met de trein naar Schiphol, een nacht in een hotel aldaar om morgen op tijd te zijn voor vertrek, eerst naar Londen (Heathrow) en van daaruit verder.
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/616V6NkImDL._SX327_BO1,204,203,200_.jpg

Gast
geplaatst: vandaag om 00:44 uur

geplaatst: vandaag om 00:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.