menu

De Site / Gebruikers / Welke boeken heb je laatst aangeschaft?

zoeken in:

Ik woon in een flat waar mensen op de begane grond spullen neerleggen waar ze vanaf willen. Toen ik net terugkwam van werk vond ik een hele stapel boeken die dus nu van mij zijn:

Louis Paul Boon - Mijn Kleine Oorlog
Jeroen Brouwers - Bezonken Rood
Hugo Claus - De Metsiers
Louis Couperus - De Stille Kracht
Simon Vestdijk - Terug tot Ina Damman
M. Vasalis - Parken en Woestijnen
Gerard Reve - Werther Nieland
Louis Couperus - Noodlot
Willem Elsschot - Het Dwaallicht
Rutger Kopland - Alles op de Fiets
Tim Krabbé - Het Gouden Ei
Cees Nooteboom - Rituelen
Anton Koolhaas - Vanwege een Tere Huid
Maarten 't Hart - De Kroongetuige
Jan Wolkers - Terug naar Oegstgeest

Vind ik niet erg!

Ik was vanmiddag bij de kringloop en na jullie mooie scores dacht ik ook mijn slag te gaan slaan. Likkebaardend liep ik naar binnen, een lichte roes van geluk overviel me bij het betreden van de eerste rij boeken. Score? Nul boeken... wat een bagger stond daar Grrr.... wat een sof.

Overkomt mij ook regelmatig. Veel herdersromannen, duizend in een dozijn thrillers, spirituele meuk en boekenweekgeschenken. Soms staan er een paar toffe boeken tussen, soms helemaal niks en soms een tas vol. Het is de onvoorspelbaarheid die de kringloop zo leuk maakt.

misterfool schreef:
Overkomt mij ook regelmatig. Veel herdersromannen, duizend in een dozijn thrillers, spirituele meuk en boekenweekgeschenken. Soms staan er een paar toffe boeken tussen, soms helemaal niks en soms een tas vol. Het is de onvoorspelbaarheid die de kringloop zo leuk maakt.

Mee eens

Een bezoek aan de kringloopwinkel kan erg frustrerend zijn, ja. Ik ga ergens komende week weer eens een gokje wagen.

Weekendje bij m'n broer in Groningen geweest en heb daar een verlaat verjaardagskadootje aan overgehouden (en lahmacunkruiden!).

(afbeelding)

Jan Kjaerstad - De Ontdekker

En heb deze ook nog zelf gekocht:

https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/1/6/1/8/9200000114278161.jpg

De heruitgave van de roman uit 2008.

De Wetten van Water

(afbeelding)

Johan Deseyn:
-Westhaven (2002)
-Deal? (2017)
-Cargo (2019)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Zojuist aangeschaft: de voorpret kan beginnen. Wanneer ik klaar ben met het boek dat ik nu aan het lezen ben, ga ik dan ook meteen beginnen in:

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51Lzdc5F26L.jpg

Reunion & Dark Pony: Two Plays - David Mamet (1979)

Gast
geplaatst: vandaag om 13:55 uur

geplaatst: vandaag om 13:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.