menu

De Site / Gebruikers / Welke boeken heb je laatst aangeschaft?

zoeken in:
Gekregen van vrienden voor mijn verjaardag.

(afbeelding)

Lucy Ellmann - Ducks, Newburyport

Een 1000 pagina's tellende roman bestaande uit een zin. Ik ben benieuwd. Kan ofwel geniaal ofwel irritant zijn.

Ted Kerkjes (moderator)
handsome_devil schreef:
Een 1000 pagina's tellende roman bestaande uit een zin. Ik ben benieuwd. Kan ofwel geniaal ofwel irritant zijn.
En hop! het staat op de site! Je hoeft het niet eens te vragen!

Ziet er trouwens interessant uit! Ik ben ook benieuwd hoe lang de Nederlandse vertaling op zich laat wachten. Lees jij het in het Engels, handsome_devil?

Ted Kerkjes schreef:
(quote)
En hop! het staat op de site! Je hoeft het niet eens te vragen!

Ziet er trouwens interessant uit! Ik ben ook benieuwd hoe lang de Nederlandse vertaling op zich laat wachten. Lees jij het in het Engels, handsome_devil?

Ah top, dank je wel!

Ik heb de Engelstalige versie gekocht, ja. Ik kan zo snel nog niks vinden over een Nederlandse vertaling.

Ik ben vorig jaar begonnen met het lezen van genomineerden voor de Man Booker Prize en dat is wel iets waar ik een traditie van wil maken.

Ducks, Newburyport heeft het dit jaar in ieder geval geschopt tot de shortlist. En wie weet zit er nog wel meer in; op 14 oktober wordt de winnaar bekendgemaakt.

handsome_devil schreef:
Lucy Ellmann - Ducks, Newburyport

Ik ben heel benieuwd naar je recensie! Zojuist las ik de synopsis en die maakt me zeker nieuwsgierig

Starwars revenge of the sith

Starwars darth vader de shu-torum oorlog

Starwars skywalker slaat toe

Ben echt in de science fiction flow .

Gevonden bij de kringloop:

Elliot Perlman - Drie Dollar
Oek de Jong - Cirkel in het Gras
Sándor Márai - Gloed
Chad Harbach - The Kunst van het Veldspel
Erwin Mortier - Godenslaap

Assassin’s Creed: Black Flag - Oliver Bowden (2013) ben effe een weekendje bij opa en oma heerlijk ben ik ook eens van mijn moeder af .

Was met opa en oma in gouda tuurlijk ga ik dan effe de boekenwinkel in er was een nieuwe editie van IT verschene meteen gekocht ! It - Stephen King (1986)

Jij boft maar met zo'n opa en oma. Doe ze de groeten!

...stilte... schreef:
Jij boft maar met zo'n opa en oma. Doe ze de groeten!
ja he

Dit is voorlopig echt het laatste wat ik heb gekocht (tenzij er volgende week weer interessante boeken uitkomen ):

Oek de Jong - Zwarte Schuur
Kate Mascarenhas - The Psychology of Time Travel
Hanna Jameson - The Last

Was in de stad kom het niet laten om deze titels niet aan te schaffen .

Starwars the phantom menace
Asterix de gallier

Cadeautje van mijn vriendin zodat ik mee kan doen met het boek van het kwartaal. Ik heb de Engelse vertaling, The Wind That Lays Waste, gekregen.

https://ep00.epimg.net/cultura/imagenes/2016/01/22/babelia/1453475556_811480_1453475605_noticia_normal.jpg

El Viento Que Arrasa - Selva Almada (2012)

Voor mijn verjaardag:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Nog gefeliciteerd met je verjaardag Slainte_Mhath

Van harte gefeliciteerd!

Thanks!

Slainte_Mhath schreef:
Voor mijn verjaardag:

(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
gefeliciteerd mhath !

Was dit weekend in Dublin...... en dan is dit een tof boek om te kopen:

(afbeelding)

Ook nog, voor een schijntje: The Turn of the Screw - Henry James (1898)

Ben eindelijk bij het eind van de serie . En kreeg deze van ma vanwege de kinderboeken week Harry Potter and the Deathly Hallows - J.K. Rowling (2007)

Gast
geplaatst: vandaag om 22:16 uur

geplaatst: vandaag om 22:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.