menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / Welke boeken heb je laatst aangeschaft?

zoeken in:
Opnieuw bewijs dat je Pythia om een boodschap kunt sturen.

Goede raad moet je nu eenmaal niet in de wind slaan

Non fictie:

Carlo Rovelli - Het Mysterie van de Tijd
Carlo Rovelli - De werkelijkheid is niet wat ze lijkt
David Olusoga - Eerste Ontmoetingen; Verering van de Vooruitgang
Theunis Piersma en Thomas Oudman - De Ontsnapping van de Natuur: Een Nieuwe Kijk op Kennis

Natuurschrijfsels:

John Muir - In de wildernis. Tochten door Wisconsin, Nevada, Californië en Alaska

geplaatst:
Mijn goede voornemen voor 2019 was om pas te kopen als ik meerdere boeken gelezen had. In eerdere jaren heb ik een indrukwekkende privé bibliotheek opgebouwd, het moest maar eens genoeg zijn. Daar heb ik me tot op heden aan gehouden. Ik heb bijna 10 boeken gelezen, dus met een goed gevoel heb ik onderstaande boeken voor kleine prijsjes aangeschaft. Pareltjes!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

geplaatst:
Niet aangeschaft maar gekregen.
Het is sinds kort namelijk een gewoonte geworden in het appartement waar ik woon, boeken of films in de hal te leggen.
En onlangs lag daar dus een stapel boeken die ik (schaamteloos) heb meegenomen.
Zes dikke pillen met allerlei verhalenbundels. Waaronder Sherlock Holmes, Reis om de wereld in 80 dagen, Ciske de Rat, Klokkeluider van Notre Dame, Laatste der Mohikanen enz.
Ik was zo blij als een kind.

geplaatst:
Panta Rei schreef:
Het is sinds kort namelijk een gewoonte geworden in het appartement waar ik woon, boeken of films in de hal te leggen.
Zes dikke pillen met allerlei verhalenbundels. Waaronder Sherlock Holmes, Reis om de wereld in 80 dagen, Ciske de Rat, Klokkeluider van Notre Dame, Laatste der Mohikanen enz.

Waar woon jij?

geplaatst:
Panta Rei schreef:

Dat is pas leuk om zo aan boeken te komen. Veel leesplezier. En na het lezen ook gewoon weer terug leggen voor een volgende? Dat is dan ook super voor het milieu, recyclage.

geplaatst:
Shaky schreef:
Vandaag nog twee verjaardagscadeautjes gekregen, ik ben happy

(afbeelding)

The House on Mango Street - Sandra Cisneros (1983)

en

(afbeelding)

If Chins Could Kill - Bruce Campbell (2002)

Van harte gefeliciteerd!

geplaatst:
Thanks Jason82! Vorige week jarig geweest, maar deze twee verlate cadeaus gaan er bij mij wel in

geplaatst:
Shaky schreef:
Thanks Jason82! Vorige week jarig geweest, maar deze twee verlate cadeaus gaan er bij mij wel in

Mee eens! Ik ben de 30e jarig, eens kijken wat dat me brengt

liv2 (crew)
geplaatst:
Brrr.....

geplaatst:
Van mijn verjaardagsgeld 2 mooie boeken gekocht:

(afbeelding)

(afbeelding)

Ted Kerkjes (moderator)
geplaatst:
Jason82 schreef:
Van mijn verjaardagsgeld 2 mooie boeken gekocht
Gefeliciteerd!

geplaatst:
Robert Moor - Over Paden: Een Ontdekkingstocht

geplaatst:
Soms krijg je van die verrassingen, heerlijk is dat.

Zit er vandaag een pakketje vanuit Nederland in de bus, afkomstig van de kweekster van 1 van onze boxers.
Nu lezen zij ook heel graag, en we delen vaak ervaringen en tips.

Nu sturen ze me dus weer een boekje op. Zo fijn, zo dankbaar voor.

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 02:51 uur

geplaatst: vandaag om 02:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op BoekMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.